wordt deskundig geholpen

goede ervaring altijd zijn super vriendelijke en wordt goed geholpen

vriendelijke en goede behandeling

vriendelijke en goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tijdens de behandeling gaf de tandarts een duidelijke uitleg over mijn gebit en dat vond ik fijn. Ook gaf hij aan dat er voor nu geen behandelingen nodig zijn wat je direct op kosten jaagt. Foto’s waren ook niet nodig dus ik vond deze controle ook echt een normale controle. Ik had dinsdag 5 maart om 08:30u een afspraak bij de tandarts.

Fijne tandartspraktijk

Altijd vriendelijk geholpen. Fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed praktijk en goed service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk en netjes te woord gestaan

snel en goed

Prettig en snel geholpen

Was een spoedbezoek door loszittende spalk en dit is vlot verholpen. Waarvoor dank

Uitstekende zorg

In een dag prothese aangepast en kies getrokken. Paste perfect dus kon savonds gewoon weer na de verdoving zonder pijn eten. Goede planning en fijn dat iedereen daar mee denkt met elkaar. Toppie Meerdere hebben mij geholpen

Super blij met Mevr. Kant als mondhygiënist

Sinds ik overstapt ben naar mevr. Kant als mondhygiënist, gaat het steeds beter met mijn tandvlees

Rustig en efficiënt

Afspraak controle snel gemaakt. Tijdstip wordt nagekomen. Belang patient staat voorop. Goede uitleg komende behandeling en afspraak binnen redelijke tijd. Vriendelijk personeel

Prima behandeling

Een prima behandeling met goede uitleg.

Fijn

Vriendelijk en goed.

zeer vakkundige behandeling

Goede en vriendelijke behandeling

Goed.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Uiterst vriendelijk geholpen

Een tandarts en assistente die mij vriendelijk en rustig hebben geholpen. Helaas ben ik de naam van de tandarts vergeten..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlotte en prima behandeling.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en zoals afgesproken een offerte vooraf gezien. Behandeling ook goed!

Wel specifiek voor deze tandarts, Rosja?

deskundig

- tandarts: deskundig - vriendelijk - mondhygiëniste: al jaren onze vaste, vriendelijke, deskundige toevlucht - receptie: ook altijd vriendelijk - door de jaren heen vertrouwde gezichten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige en vriendelijke, kundige behandeling gekregen!

Uitstekend geholpen

Snel en vakkundig geadviseerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ook een leuk gesprekje gehad over de Grutto !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima keurig op tijd, en goed overleg wat er aan scheelt en wat er aan moet gebeuren

Goed , kundig

Geen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zoals altijd prima service en werk

zowel onze tandarts alsmede de mondhygieniste heeft ons prima geholpen

Kortenhoevenseweg 59 4128CN Lexmond

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.