Auto gekocht met achteraf veel gebreken. Contact gehad met verkoper was niks maar dan ook niks mogelijk. Laatste optie, contact met advocatenkantoor Sepher. Zij gaan er voor en uiteindelijk koop ontbonden en geld terug. Supersnelle, vriendelijke, kundige werkwijze. Aanrader voor iedereen die denkt niet meer in zijn recht te staan

In 1 woord fantastisch!

Vanwege de miskoop van een auto waarbij de auto vanaf dag 1 na de koop niet gebruikt kon worden en de verkoper nergens op reageerde om tot een oplossing te komen of de Koop de ontbinden, heb ik contact opgenomen met advocatenkantoor Sepehr. Dhr Sepehr zelf maar ook de andere medewerkers het kantoor hebben mij ontzettend goed geholpen en ook goed geadviseerd. Zoveel mensen die denken dat ze niet in hun recht staan en het erbij laten zitten..zo jammer want vaak is er echt wel wat aan te doen. Ook over de kosten wordt goed meegedacht en word je echt menselijk behandeld! Mocht je ooit in de situatie terechtkomen dat je een goede en betrouwbare maar vooral ook menselijke advocaat nodig hebt dan raad ik absoluut aan om contact te leggen met Advocaat Sepehr. In mijn geval is de koop van de auto ontbonden en heb ik mijn geld terug gekregen voordat de zaak voor zou komen! Het loopt dus echt om nooit zomaar genoegen te nemen met een miskoop van een auto met gebreken!

• Betrokkenheid

Een overtuigende volhouder die het waar maakt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat de Heer Yadegari een volhouder is die echt verstand van zaken heeft. Waar je zelf denkt van ik neem wel een deel verlies neemt hij hier geen genoegen mee en overtuigt je dat je in je recht staat hierdoor hebben wij ons volledige aankoopbedrag terug. Dank Sepehr en medewerkers niet te vergeten.

Adequaat en duidelijk

Super goed geholpen, snel in handelen en in antwoord. Reële verwachtingen en ik heb ook het gevoel dat ze echt strijden voor de zaak.

een super goede advocaat

super goede ervaring! Snelle reactie en goede deskundigheid, Echt top! Alle vragen worden beantwoord!

Snelle reactie en direct terugkoppelen

Snelle reactie en direct terugkoppelen

• Betrokkenheid

Goed en verstand van zaken

Nadruk lag wel op niet te veel vragen stellen want dat kost geld ..als leek zijnde moest ik hieraan wennen ...garage heeft na brief van hun de kat gratis vervangen ( ik had 3 maand motor garantoe dus geen bovag maar beroept op wettelijke garantie) Daarna storing er nog in en diverse onderdelen kosteloos vervangen

Super goed!

Niemand wil gezeur en gedoe, maar soms overkomt je het gewoon. Gelukkig was het voor ons de eerste keer dat we in een nare zaak rond onze auto betrokken waren. Sepehr en Jonathan zijn onvermoeibaar op zoek geweest naar snelle en juiste oplossingen. En met succes!! Samen met de goede adviezen en vooral de zeer prettige omgang heeft men een hele goede indruk achtergelaten. Bedankt!

Deskundig en tevreden

Heel tevreden en snel opgelost

• Betrokkenheid

Zeer accuraat en succesvol.

Een absolute aanrader als je een geschil hebt

Direct geregeld

Direct actie ondernomen en dat was erg prettig

vriendelijk & vakbekwaam

Via een bekende zijn wij bij advocatenkantoor Sepehr terecht gekomen. Hoewel het kantoor veel zaken lijkt te hebben lopen zijn ze wel altijd adequaat met tijdig reageren en het oppakken van dossiers. Wat ons betreft een dikke aanrader.

Deskundig gericht en vriendelijk

Heb een zeer goede indruk van Sepehr dit komt door zijn vriendelijke deskundige en behulpzame manier van zaken Ik zal zeker weer contacteren Thanks Sepehr

Transparant, betrokken, up-to-date & vakkundig

Sepehr heeft oog en hart voor zijn cliënten alsook de zaak. Gaat iets niet rechtsom dan probeert hij het wel linksom. Hij is een echte doorzetter en in combinatie met zijn inhoudelijke kennis en oplossend vermogen kan één gesprek al verhelderend zijn. Would definitely recommend!

very good

we received very good advice from Advocatenkatoor Sepehr. It was his quick actions and very good letters, due to which we get out of trouble from a legal case with a construction company.

Aanrader voor iedereen!

Een zeer slimme en vriendelijke advocaat! Ik voelde mij meteen op me gemak bij mijn eerste gesprek. Hij heeft mij goede adviezen gegeven en mij zeker geholpen! Geen werktijd is te gek voor hem, zelfs midden in de nacht is hij bereid om een mail te sturen! Daar stond ik echt van te kijken. Zijn team bestaat uit meerdere personen en helpen je zeer vriendelijk en luisteren aandachtig naar je verhaal en stellen je tot rust. Alle acties die wij besproken hebben zijn volgens plan uitgevoerd en heeft mij in hele goede zin geholpen! Bedankt voor de samenwerking en in de toekomst als ik weer een advocaat nodig heb ben jij de eerste die ik zal bellen! Top ervaring!

• Betrokkenheid

Sepehr is een gedreven en deskundige advocaat

Hij geeft niet op en kent alle ogen en haken van het Nederlands rechtssysteem.

Empatische en meedenkend

Leerzaam en verhelderend.

• Betrokkenheid

Topper, staat altijd klaar met luisterend oor en advies

Deskundig/ hands on/ no nonsense. Fijn kantoor met fijne medewerkers die allemaal hard werken om zaken vooruit te duwen.

• Betrokkenheid

Zeer goed behandeld ook complexen zaken

Toppers

• Betrokkenheid

Goede communicatie, laagdrempelig, top advies en goede prijs.

Als men het aan ons vraagt, is dit HET advocatenkantoor waar je moet aankloppen indien je vragen hebt omtrent het ondernemingsrecht, arbeidsrecht en verbintenissenrecht. Professioneel, zeer laagdrempelig, goede communicatie en top advies tegenover een goede prijs. Dit advocatenkantoor is een van de weinige die echt luistert naar onze behoefte en op basis hiervan advies verstrekt. Ons bedrijf heeft met dank aan Sepehr een goede juridische basis. Wij laten voortaan al onze juridische vraagstukken hier behandelen. Zeker een aanrader. Bedankt voor jullie hulp!

• Betrokkenheid

Zeer prettig en goede oplossing

de heer Yadegari heeft een goed luisterend oor en kijkt goed naar mijn wensen en belangen. Hij maakt hierbij een realistische afweging en houdt mij goed op de hoogte. Als advocaat is hij een veelzijdige denker, die voor ieder probleem een passende oplossing vindt!

Over Advocatenkantoor Sepehr

Vooraf weten waar u achteraf aan toe bent. Stappenplan A) Wat is het probleem dat opgelost moet worden? B) Is het een situatie die u zelf kunt oplossen eventueel met wat kosteloze aanwijzingen van mij? C) Of is de oplossing beter of uitsluitend aan een advocaat uitbesteed? D) Wat u zelf kunt doen kost mij geen tijd en u geen geld. Voor de werkzaamheden die ik beter kan of uitsluitend moet doen, maak ik een begroting van de tijdsbesteding en dus de kosten. E) We proberen een vaste prijsafspraak te maken zodat u vooraf weet waar u achteraf aan toe bent. F) Onderdeel van de laatste stap is een kosten-baten analyse ter voorkoming van ‘principe-kwesties’. Het probleem moet immers niet groter worden gemaakt door toevoeging van de advocaatkosten en de kosten voor de rechtbank en deurwaarder. In die gevallen pas ik ervoor om een opdracht te aanvaarden waar alleen de advocaat beter van wordt. G) Voorwaarde voor een kostenmaximum is dat het bedrag van het prijsplafond vooraf wordt betaald zodat ik niet ook het incassorisico draag.

Over Advocaatscore.nl