Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Advocatenkantoor Sepehr

Vooraf weten waar u achteraf aan toe bent. Stappenplan A) Wat is het probleem dat opgelost moet worden? B) Is het een situatie die u zelf kunt oplossen eventueel met wat kosteloze aanwijzingen van mij? C) Of is de oplossing beter of uitsluitend aan een advocaat uitbesteed? D) Wat u zelf kunt doen kost mij geen tijd en u geen geld. Voor de werkzaamheden die ik beter kan of uitsluitend moet doen, maak ik een begroting van de tijdsbesteding en dus de kosten. E) We proberen een vaste prijsafspraak te maken zodat u vooraf weet waar u achteraf aan toe bent. F) Onderdeel van de laatste stap is een kosten-baten analyse ter voorkoming van ‘principe-kwesties’. Het probleem moet immers niet groter worden gemaakt door toevoeging van de advocaatkosten en de kosten voor de rechtbank en deurwaarder. In die gevallen pas ik ervoor om een opdracht te aanvaarden waar alleen de advocaat beter van wordt. G) Voorwaarde voor een kostenmaximum is dat het bedrag van het prijsplafond vooraf wordt betaald zodat ik niet ook het incassorisico draag.

Over Advocaatscore.nl