Enorm prettig!

Aangezien ik tegelijkertijd nog een studie aan het Saxion volgde, viel het mij op hoe prettig het is om via succesfactoren een training te volgen. Waarbij een school je pusht en algemeen benaderd, word er bij succesfactoren gekeken naar situatie binnen het bedrijf en heb je ruim de tijd om te starten en af te ronden. De persoonlijke uitleg en coaching was interessant en werd op een prettige manier gebracht.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training effectieve website

Hi Kaya, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn om te lezen dat alles naar wens was en we je geen extra stress tijdens de studie hebben bezorgd 😉. Succes met de vervolgstappen. Met vriendelijke groet, Bradley

Duidelijk, to the point zonder een hoop poeha

Die online marketingondernemers zijn een slag apart, ze weten het allemaal het beste en komen met de mooiste verhalen om jou als ondernemer verder te helpen. Maar.. Dat is niet zo bij Succesfactor, je krijgt veel relevante kennis (en extra) die je direct toepast, zonder allerlei blabla-verhalen. De online leeromgeving werkt goed en het is erg waardevol dat je gerichte feedback ontvangt op je opdrachten. Kortom, zeer tevreden met mijn gekochte training en ik heb hier daadwerkelijk iets aan gehad. Bedankt!

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training social media adverteren

Goede opvolging, leertraject intensief

Voor de mensen met overdag tijd prima te volgen, terugkijken van de Q&A is voor mij niet de beste opzet.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training

Goedemiddag Eric, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de review te schrijven. We gaan kijken of we iets met je feedback kunnen doen door de Q&A's op andere tijden te laten plaatsvinden. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels Team Succesfactor.nu

Overzichtelijk en compleet

Het leertraject was erg overzichtelijk en compleet. Vragen werden snel beantwoord en de ingeleverde opdrachten waren snel nagekeken en voorzien van nuttige feedback.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Bedankt voor je mooie review! Veel succes met de kennis in de praktijk toepassen. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor.nu

Goede E-learning

Het is een duidelijke uitleg met een duidelijk stappenplan wat te doen elke week. Met wekelijks een Q&A met uitleg en waar je vragen kan stellen. En mocht het niet haalbaar zijn er Live bij te zijn dan kan je ze terugkijken. Tussendoor kan je ook altijd vragen stellen. Alles kan je op je eigen tijd doen wat ik zeker erg fijn vind.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Facebook & Instagram training

Hey Marieke, Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn dat je er wat aan hebt gehad en bedankt voor het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels Team Succesfactor.nu

Super veel geleerd op een interactieve manier!

Ik vond de SEO cursus erg goed. Het is online, waardoor je zelf kan inplannen wanneer je bezig gaat met de cursus. In de online meetings werd er extra uitleg gegeven en kon je je vragen stellen. Erg fijn! Zo kan je dus wel met je vragen bij een expert terecht, ondanks dat het een online cursus is die je vrijheid geeft.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Melissa, Goed om te horen dat onze SEO training jou goed bevallen is! Veel succes met het behalen van jouw SEO doelen! Groeten, Stijn

Beknopte maar duidelijke cursus dat zorgt voor veel inzicht.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hey Joerie, Bedankt voor jouw review! Ik wens je heel veel succes met het behalen van jouw SEO doelen. Groeten, Stijn

Mooie praktische opleiding

Goede praktische opleiding, met veel verschillende startopdrachten om kennis te maken met sociale media.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training

Onwijs bedankt voor je mooie beoordeling en het delen van je ervaring. Heel veel succes met het behalen van de bedrijfsdoelen. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Een fijne leerweg die je helpt met wat je wilt leren.

De weken waarin ik de SEO cursus mocht doorlopen, was goed te doen en via het stap budget heb ik de cursus aangevraagd. De SEO cursus vond ik duidelijk uitgelegd en hielp het mij om mijn eigen webshop een boost te geven. Tijdens de cursus was Stijn was te bereiken via mail. Maar natuurlijk ook tijdens de live Q&A voor vragen en mocht er toch iets niet duidelijk zijn geweest, dan hielp hij mij goed en vlot via de berichten in de leeromgeving. Door alle hulp ben ik geslaagd en staat het certificaat, inclusief het leuke cadeautje te pronken op de kast!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Leona, Dankjewel voor deze beoordeling en veel plezier met jouw certificaat! Goed om te horen dat onze SEO training jou zo goed bevallen is. Veel succes met het behalen van jouw SEO doelen! Groeten, Stijn

Top begeleiding door vakmensen!

Fijne opleider.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Online marketing training, Social media training

Top begeleiding door vakmensen! Yes daar doen we het voor. Bedankt voor je super mooie review Pascal. Team Succesfactor.nu

Een nuttige training met veel aha-momenten

De training is gemakkelijk te volgen, informatief en goed toepasbaar in de praktijk!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Instagram training

Hi Krista, Ontzettend bedankt voor je toffe reactie. Fijn om te horen dat de training je verder heeft geholpen. Daar doen we het uiteindelijk voor :) Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Zeer tevreden: duidelijk platform en snelle reactie m.b.t. hulp of feedback

Succesfactor is voor mij de juiste keus geweest!!! Platform is overzichtelijk en gemakkelijk mee te werken. Hulp vanuit succesfactor is snel, toegankelijk en zeer professional. Als ik weer een cursus/opleiding ga starten, dan bekijk ik wat het aanbod is op www.Succesfactor.nl

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Alban, Dankjewel voor jouw review! Goed om te horen dat de cursus zo goed bevallen is. Wij wensen jou veel succes met behalen van jouw SEO voor jouw website! Stijn

Goede training

Goede training met de mogelijkheid om in je eigen tijd alles rustig te bekijken en te volgen.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Raul Dankjewel voor het geven van een review! Wij wensen jou veel succes met het behalen van jouw SEO doelen! Groeten, Stijn

Goede online cursus!

Een fijne cursus gevolgd die je in zijn geheel in je eigen tijd online kan volgen. Tijdens de cursus krijg je een persoonlijke coach en hij regeert ook snel bij vragen. De cursus is duidelijk onderverdeeld in diverse onderdelen met een praktijkopdracht en theorievragen. Eenmaal op gang gekomen fietste ik zo door de cursus heen en ben ik met vlag en wimpel geslaagd!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Daniëlle, Dankjewel voor jouw review. Goed om te lezen dat onze e-learning jou goed bevallen is. Wij wensen jou heel veel succes met het behalen met jouw SEO doelen! Met vriendelijke groet, Stijn

Prima training

Geheel in eigen tijd te volgen naar persoonlijke situatie

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training social media beheer

Hey Roos, Enorm bedankt voor je feedback! Een 8, een mooi cijfer. Heel veel succes in de toekomst en een prettige dag. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Prima online training

De mogelijkheden voor het maken van advertenties op Facebook is inmiddels zo groot dat de meeste mensen door de bomen het bos niet meer zien. Door middel van deze training wordt dit probleem grotendeels opgelost en kun je gericht en met een goed gevoel adverteren op Facebook.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Facebook training

Hoi Peter, Enorm bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat ik je verder heb kunnen helpen. Heel veel succes in de toekomst en een prettige dag. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Goede cursus en uitstekende begeleiding!

Zeer te spreken over de op maat begeleiding van Bradley, op de momenten dat het mij uit kwam. Hierdoor kon ik de theorie direct koppelen aan de praktijk. De cursus was zeer waardevol voor mijzelf en de kennis die ik heb opgedaan kan ik direct inzetten in mijn werkveld. Zeker een aanrader!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hi Carola, Bedankt voor de positieve feedback! Succes met de verdere implementatie van Google Analytics. Mocht je aanvullende vragen hebben dan weet je me te vinden. Met vriendelijke groet, Bradley

Kwalitatief goede cursus en begeleiding.

Ik ben vooral te spreken over Bradley en de opmaat gemaakte begeleiding. Voorafgaand aan de cursus had ik al enige kennis van GA4, hierdoor heeft Bradley het programma iets aangepast zodat ik net een verdiepende slag kon maken. De cursus was zeer waardevol voor mijzelf en de kennis die ik heb opgedaan kan ik direct inzetten in mijn werkveld.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hi Danique, Bedankt voor de review en het cijfer! Goed om te lezen dat, ondanks je sterke basis o.g.v. Google Analytics, de training waardevol is geweest. Ik wens je veel succes met de uitvoering. Mocht je in de toekomst aanvullende vragen hebben dan zijn we uiteraard beschikbaar. Heel veel succes. Groeten, Bradley

Super cursus

Erg veel geleerd en men neemt de huiswerkopdrachten zeer serieus. Je kunt onbeperkt vragen stellen en je krijgt meer dan genoeg ondersteuning. Ik kom zeker terug!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Ads training

Hi Tom, Bedankt voor de mooie review! De praktijkopdrachten pakken we zeker serieus op, daar leer je namelijk het meest/best van. Fijn dat je het ook zo hebt ervaren. Wellicht tot snel. Met vriendelijke groet, Bradley

Goede opleiding met uitstekende begeleiding

Ik kon de opleiding op mijn eigen tempo en op de momenten wanneer het mij uitkwam volgen. Daarnaast wordt de theorie meteen gekoppeld aan de praktijk, waardoor je sneller leert. Ook mijn begeleider (Stijn) reageerde heel snel op vragen en ingeleverde opdrachten, waardoor je snel weer door kon.

Top cursus!

Dit is mijn eerste marketingcursus (Google Ads) en ik heb echt het gevoel dat ik nu Google Ads onder de knie heb. De cursus is compleet, je kunt onbeperkt vragen stellen en er wordt serieus aandacht besteed aan je huiswerk. Top cursus!

Keulenstraat 12

7418 ET Deventer

06-39 58 44 55

Over Succesfactor

Je wilt starten met online marketing, maar je weet niet hoe. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om je bedrijf online onder de aandacht te brengen, maar cursussen zijn vaak niet praktisch en de begeleiding is schaars. Je wordt dus op jezelf aangewezen. En dat wil je niet. Wij begrijpen dit. Daarom combineren wij de kracht van online leren met persoonlijke begeleiding door een online marketing professional. Jouw online marketing coach staat je bij tijdens het hele traject en zorgt voor praktijkopdrachten op maat. Online Marketing Training door Succesfactor.nu betekent samen werken aan jouw toekomst.