Fijne manier van studeren

De online studieomgeving van Succesfactor is helder en overzichtelijk. De begeleiding is prima. Vragen werden snel beantwoord en er kwam feedback op de praktische opdrachten. Ook heb ik veel gehad aan de "oefen website" die ze gemaakt hadden. Je kan er geen tompoucen bestellen maar handig is hij wel!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Haha Corine, fijn dat je tevreden bent over onze training. En bedankt voor het schrijven van jouw review daar zijn we blij mee! Veel succes voor de toekomst. Team Succesfactor.nu

Prima leerervaring

Mijn ervaring met Succesfactor beoordeel ik als goed. Er zijn goede punten, zoals de persoonlijke begeleiding en communicatie, vanaf de allereerste aanmelding bij STAP tot aan het allerlaatste eindgesprek. De begeleider was pragmatisch en professioneel ingesteld. Verbeterpuntjes zijn er ook. Zo miste ik nog wat verdiepende informatie en context bij het zoekwoordenonderzoek. Al met al ben ik behoorlijk tevreden over de cursus.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Precies wat ik zocht en wat ik nodig had.

Ik zocht een goed begin in het programeren in Python. Uiteindelijk ben ik bij succesfactor aangekomen en ik ben positief verast door de cursus die ik heb gevolgd. Het traject word begeleid door een expert die ter alle tijden te bereiken is via een chat, waar snel antwoord op word gegeven. De q&a's zijn handig voor extra vragen, en de online omgeving is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Aan te raden aan iedereen die een goede basis wil leggen in het programeren in Python. Succesfactor werkt profesioneel en effectief. Top ervaring!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Online marketing training

Hi Jolande, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Succes met het programmeren in Python. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Ideale cursus om snel een professionele website te kunnen bouwen

Tijdens de cursus zijn de basiselementen van WordPress behandeld. Voor mij het het ideale begin om zelf een professionele website te kunnen bouwen, ook zonder enige voorkennis.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training effectieve website

Hi Ronnie, Het doet ons goed te horen dat je zo tevreden bent over onze training. We streven er altijd naar om aan je verwachtingen te voldoen :) Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Mooie, complete training in SEO

De training in SEO is goed opgebouwd. Door de deskundige trainer werd ik stap voor stap begeleid tijdens de vragensessies. Het cursusmateriaal is verzorgd, overzichtelijk en compleet. Ik heb er na het volgen van de training veel vertrouwen in, dat ik de SEO voor mijn eigen website prima kan verzorgen.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Sander, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat we hebben bijgedragen aan een goede ervaring voor jou. Veel succes voor de toekomst. Stijn en team Succesfactor

Alles verliep vlekkeloos voor mijn gevoel. Van communicatie tot aan het traject zelf. Complimenten!

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? N.v.t.

Hi Ahmed, Dank je wel voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze training. Veel succes met de kennis toe te passen in de praktijk. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Goed gestructureerde cursus van hoge waarde.

Alle basisaspecten van SEO zijn doorgenomen. Goede, persoonlijke begeleiding en een duidelijk gestructureerde cursus.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Bram Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat alle basisaspecten van SEO grondig zijn behandeld in onze cursus. Onze persoonlijke begeleiding en de duidelijke structuur van de cursus hebben je goed geholpen, en daar zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Goede feedback tijdens opdrachten

Gedurende de opleiding diverse opdrachten gemaakt welke worden beoordeeld. De feedback daarop is helder en het verbeterd je.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? LinkedIn training

Hi Gerard, Hartelijk dank voor je waardevolle review! We zijn blij te horen dat de beoordelingen en heldere feedback hebben bijgedragen aan jouw verbetering. Met vriendelijke groet, Hester Stevens

De begeleiding is top, alles wordt goed duidelijk uitgelegd. Er zijn leuke opdrachten en alles wordt hierin ook op verschillende manieren uitgelegd. Soms met tekst, soms een filmpje en soms ook beide, dat is echt super fijn en duidelijk. Ik vond het enorm prettig om de ruimte te krijgen om alles op mijn eigen tempo aan te kunnen pakken, dit is enorm fijn als je het het wisselend druk hebt. Het was een goede, informatieve en leuke cursus en ik raad het zeker aan!

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training, Training social media beheer, Training social media adverteren, Facebook & Instagram training, LinkedIn training, Facebook training, Instagram training, Pinterest training, Snapchat training, Twitter training

Hey Danielle, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je de opleiding zo goed hebt ervaren, daar doen we het voor! Heel veel succes in de toekomst. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Helder en duidelijk opgebouwd

Ik heb 1 cursus bij succesfactor afgerond en ik vond de opbouw heel overzichtelijk. Ook het contact met de begeleiders is prima, je krijgt goede feedback en duidelijke antwoorden op je vragen. Verder is het aanbod goed en sluit netjes op elkaar aan. Volgende week ga ik starten met nog een cursus via succesfactor!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Ik heb de kennis eruit gehaald waar ik op hoopte.

Ik vond vooral de live momenten erg fijn zodat ik kon vragen wat ik wilde en er werden ook 1 op 1 gesprekken aangeboden als je even vastliep. De cursus is fijn opgebouwd waardoor je er makkelijk doorheen loopt.

Prima cursus

Heldere cursus SEO gevolgd, maakt het voor mij als ondernemer makkelijker en inzichtelijker om een opdracht voor onze websites uit te besteden, door de kennis die ik heb opgedaan.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Fijn systeem, werkt makkelijk. De stof is vrij basis.

Ik heb de cursus als prettig ervaren maar heb hier helaas weinig van geleerd. Dit ligt natuurlijk meer aan mij dan aan de cursus zelf maar ik had graag gezien dat er iets dieper ingegaan werd op de stof. Het systeem en de interface werkt voor de rest fantastisch.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

De persoonlijke begeleiding was echt geweldig

De toegevoegde waarde van succesfactor is de persoonlijke begeleiding. Duidelijk, geduldig en met kennis van zaken. Natuurlijk kun je alles zelf opzoeken, maar over je vragen kunnen sparren met een expert is gewoon het beste.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Succesfactor's TikTok cursus: praktisch, nuttig, en effectief.

Succesfactor's TikTok cursus was een unieke leerervaring, perfect uitgebalanceerd tussen theorie en praktijk. De inhoud was ongelooflijk nuttig, waardoor ik de basisprincipes van TikTok begrijp, maar ook dieper duik in geavanceerde technieken zoals het optimaliseren van mijn content voor beter bereik. De docenten waren zeer deskundig en benaderbaar, altijd bereid om vragen te beantwoorden en feedback te geven. Het was ook prettig dat de cursus is ontworpen met veel praktische oefeningen, zodat je echt het gevoel hebt dat je de vaardigheden die je leert in de praktijk kunt brengen. Kortom, deze cursus was zeker een succesfactor in mijn TikTok-avontuur.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Online marketing training

Hey Thomas, Enorm bedankt voor je mooie recensie. Fijn dat de cursus een factor was tot succes in jouw TikTok avontuur. Groeten, Nick en het team van Succesfactor

Fijne cursus, goede combi online en persoonlijke begeleiding

Ik heb de SEA cursus gevolgd via Succesfactor. Eén keer in de week heb je een online call met iedereen die meedoet. Daarin vertelt je coach theorie en bespreek je punten met elkaar waar je tegenaan loopt. Dit is zeer waardevol. Helaas kon ik niet bij die sessies aanwezig zijn, maar de video's kan je terugkijken. Je kan ze ook altijd een bericht sturen met vragen, waarop je netjes antwoord krijgt. Bradley was zelfs zo vriendelijk om met mij nog even apart een 1-op-1 call op te zetten, omdat ik niet aanwezig kon zijn bij de online calls en best nog wat vragen had. Dat was onwijs fijn. Belangrijk om te vermelden: dit certificaat haal je niet zomaar even. Je moet echt aan de bak! En dat betekent: je leert ook écht iets. Kortom top!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Ads training

Hi Priscilla, Bedankt voor de review en de inzet de afgelopen periode. Uiteraard mag je het certificaat niet zomaar behalen, dat maakt het traject juist nog een stuk waardevoller 😀. Heel veel succes met de volgende stappen, indien er vragen zijn dan weet je me te bereiken. Met vriendelijke groeten, Bradley

Goede aanvulling op mijn Online Marketing kennis

Succesfactor heeft mij goed geholpen met het vergroten van mijn kennis op het gebied van online marketing. De cursus is praktisch en direct toepasbaar. De stappen die gevolgd moeten worden kunnen dus direct resultaat opleveren. I.c.m. de snelle feedback en hulp een zekere aanrader om je kennis, eigen bedrijf of functie een boost te geven.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Ads training

Een duidelijke training met fijne begeleiding

Ik heb deze training vooral gevolgd om mijn theoretische kennis m.b.t. SEO-marketing te vergroten en toe te passen op mijn passie voor het schrijven van teksten. De training heeft mij van een complete en duidelijke basis aan theorie voorzien. Daarnaast heb ik praktijkopdrachten tijdens de training gemaakt waardoor ik kon toetsen of ik de theorie goed toe kon passen. Mijn begeleider van Succesfactor gaf hier snelle en uitgebreide feedback op, zodat ik mijn vaardigheden weer verder kon ontwikkelen. Tevens kreeg ik snel reactie op de vragen die ik had gedurende de training.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Tessa, Bedankt voor jouw beoordeling! Mooi om te zien dat jij jezelf tijdens de training echt ontwikkeld hebt! Veel succes met het schrijven van teksten! Groet, Stijn

Super opleiding en opleider!

De opleiding was inhoudelijk duidelijk te volgen en goed te doen. Met het platform kun je prima uit de voeten en je opdrachten indienen en voortgang volgen. Alle contact verliep soepel en het huiswerk werd supersnel nagekeken. Inmiddels heb ik ook ervaring met andere en grotere opleiders, die wel wat steken laten vallen. Kortom: erg tevreden over Succesfactor!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training

Hey Martijn, Onwijs bedankt voor deze mooie review. We zijn blij te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met ons platform en de begeleiders. Heel veel succes in de toekomst.

Hele fijne cursus. Duidelijk, begrijpelijk en een fijne afwisseling. De trainer is makkelijk te bereiken en geeft snel antwoord. De cursus is erg overzichtelijk. Ik zou de volgende keer weer kiezen voor Succesfactor!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Instagram training

Bedankt voor je mooie review Shirley! Heel veel succes in de toekomst.

Erg veel van geleerd!

Ben erg blij met alle hulp en de duidelijke uitleg. Indien ik een vraag had kreeg ik binnen 24 uur antwoord, bedankt voor alles!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Ads training

Hi Robin, Fijn om te lezen dat je een prettig en waardevol traject hebt gehad! Succes met de uitvoering en optimalisaties. Mocht je vragen hebben dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Bradley

Een prettige cursus waarbij ik veel geleerd heb.

Ik heb veel kunnen leren op verschillende onderdelen van SEO. Ik heb er nu ook al wat aan gehad in mijn werk. De feedback die er werd gegeven was duidelijk. Het was een fijne ondersteuning van de cursus. Zelf had ik wat minder aan het gezamenlijke feedbackmoment, omdat ik veel vragen al beantwoord had gekregen en daarnaast de opdrachten wel redelijk goed deed. Wel leerde je ook nog hier en daar nieuwe dingen bij het feedbackmoment, dus soms was het handig om erbij te zitten.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hi Tessa, Goed om te horen dat de E-learning en de feedback jou heeft geholpen met jouw werk! Ik wens je heel veel succes met het behalen van jouw SEO doelen! Groeten, Stijn

Interessante opleiding

Voor mijn webshop heb ik de de opleiding social media beheer gevolgd. Hierin heb ik veel handvatten gekregen voor het gebruik van social media, waar post je wat en hoe kan je het aantal volgers vergroten. Nu kan ik mijn producten via een linkje automatisch posten op fb, insta en pinterest, dit scheelt enorm veel werk. Blij met de opgedane kennis

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training

Hey Annika, Bedankt voor je mooie review. Ik ben blij dat je er iets aan gehad hebt. Veel succes!! Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Veel geleerd!

Ondanks dat ik al best wat ervaring heb met social media heb ik echt nuttige zaken geleerd.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training social media beheer

Goedemorgen Petra, Fijn om te horen dat de training je verder heeft geholpen! Succes en een hele prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Een goede en persoonlijke training

Een cursus die in de avonduren is te volgen. Er is veel persoonlijke aandacht en mogelijkheden om vragen te stellen. Gestelde vragen worden ook snel beantwoord. Goede cursus om je website SEO proof te maken.

Keulenstraat 12 7418 ET Deventer

06-39 58 44 55

Over Succesfactor

Je wilt starten met online marketing, maar je weet niet hoe. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om je bedrijf online onder de aandacht te brengen, maar cursussen zijn vaak niet praktisch en de begeleiding is schaars. Je wordt dus op jezelf aangewezen. En dat wil je niet. Wij begrijpen dit. Daarom combineren wij de kracht van online leren met persoonlijke begeleiding door een online marketing professional. Jouw online marketing coach staat je bij tijdens het hele traject en zorgt voor praktijkopdrachten op maat. Online Marketing Training door Succesfactor.nu betekent samen werken aan jouw toekomst.