Werken goed,goede uitleg. Werkt allemaal prima

Ik heb alles al boven in de zin gezet.

Zeer tevreden over de aangelegde installatie

De zonnepanelen liggen er netjes op. Installatie keurig aangesloten en bekabeling netjes weggewerkt.

Fijne firma die werkt met prima vakmensen

Van het begin tot en met het einde inclusief nazorg (na 3/4de jaar vragen gesteld. Daar werd niet moeilijk over gedaan maar juist alle moeite gedaan om me te helpen) prima te woord gestaan, geadviseerd en de installatie gemonteerd en afgewerkt. Waren alle bedrijven maar zo. Chappoo

Ervaren jongens die veel lol hebben. Zij geven ook goede uitleg op gestelde vragen.

Plaatsen en monteren was super snel en goed.

Het enigste wat ik minder vind dat ik voorrijkosten moest gaan betalen als iemand moest komen omdat ik om de een of andere reden niet meer kon inloggen op de app. Heb een kennis gevraagd die het uiteindelijk heeft opgelost. Bij een aankoop van bijna €4000,- mocht dat wel in de service zitten voor een keer. Voor de rest ben ik zeer tevreden.

Uitstekend geregeld - uitgevoerd - met uitleg

Het gehele proces is keurig verlopen, vanaf het uitbrengen van de offerte tot aan de oplevering incl. uitleg. Zeker bij de uitvoering waren het keurige vaklieden die hard werkte en voor vertrek ook alles weer netjes opgeruimd hadden.

Alles was goed geregeld

Heel prettig.

De installatie is netjes uitgevoerd door vriendelijke en correcte monteurs die weten wat samenwerken betekend. Chapeau!

perfect bedrijf voor je zonnepanelen instalatie, uitstekend alles verwerkt

perfect bedrijf voor je zonnepanelen instalatie, uitstekend alles verwerkt

PERFECT!

De ervaring met Innovi-Dak is zonder meer goed te noemen. De mensen waren op tijd en leverde goed werk dat op een rustige manier werden gedaan. Ze had tijd om uitleg te geven. Dat werd op een duidelijk wijze gedaan zodat het ook te begrijpen was. Uiteindelijk: Top!

Van offerte t/m installatie super!

De offerte was duidelijk en precies wat ik wilde Daarna werd er technisch geschouwd door zeer vakbekwaam personeel. Ook de uitvoering is top verlopen. Van offerte tot uitvoering 7 weken.

De Koumen 37

6433 KG Hoensbroek

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.