Zeer aardig goed en snel werkend personeel.Vanaf de eerste afspraak tot aan het eindresultaat. Laten alles goed opgeruimd achter. Ben zeer tevreden.

Panelen een maand eerder ontvangen als gepland zeer bekwame monteurs alles netjes geplaatst en opgeruimd enigste verbeterpunt wat ik adviseer is communicatie zeer slecht telefonisch te bereiken trots keuze menu

Duidelijke offerte concreet concurrerend!

Zeer tevreden met de aanpak. Fijne betrokken mensen EN ze komen hun afspraken. blijven met je je meedenken! Zeer goede afwerking van project. en da zo door.

Schouwing heeft plaatsgevonden, maar info tot 2 keer aan toe niet juist doorgegeven.

Eerst is een vertegenwoordiger/verkoper geweest. Heeft alles opgeschreven. Houten overkapping achterom en/of eventueel een paar panelen op de voorkant van het huis en enige zekerheid waren de 6 panelen achter op het huis. Voor de voorkant een herberekening gedaan, ivm opbrengst, dit is ook afgeraden en netjes gecommuniceerd. Dan komt de elektricien kijken. Met de opdracht waar aan de voorkant nog panelen komen. Voor de overkapping hoeft mijnerzijds niks te gebeuren. Bestaande stroomkabel kan gebruikt worden. Electricien bij installatie zou dit kunnen afwijzen en nieuwe kabel trekken over de muur. Dag van installatie. Electricien gaat de bestaande kabel niet gebruiken en ook geen kabel over de muur trekken, deze moet onder de bestrating en dat doen zij niet. Had ik dus kunnen voorbereiden, als ze dat gezegd hadden. Panelen voor de overkapping waren voor een platdak constructie met tegengewichten. Dus verkeerd materiaal meegenomen, deze konden ze niet plaatsen. Hoofdmonteur zou dit op de zaak gaan uitzoeken en met een oplossing komen voor de overkapping. Nieuwe datum voor plaatsing nog niet bekend, zou 2 a 3 maanden kunnen duren. Installatieteam vertrokken, geen panelen geplaatst, we are not amused. Na enige telefoontjes, worden de panelen binnen 14 dagen alsnog geplaatst, inclusief kleine aanpassing aan de overkapping, om het plaatsen van de panelen mogelijk te maken, zonder tegengewichten. Score tot nu toe voldoende, kan nog omhoog als geplaatst is.

geen problemen, aanbevelingswaardig

prettige samenwerking, korrekt de werkzaamheden uitgevoerd, na de werkzaamheden geen rommel achter gelaten.

buitengewoon kundige en behulpzame monteurs

montage is geheel volgens planning verlopen inclusief de modernisering van de meterkast vooral de werkzaamheden aan de meterkast verdienen de schoonheidsprijs met een hoofdletter S Ben er buitengewoon tevreden over

Goede ervaring! Maar meer uitleg na plaatsing wenselijk!!

Informatie bij onze eerste interesse in zonnepanelen zo'n 3 jaar geleden was bevlogen en zeer uitgebreid. Roy Franssen is iemand, die weet waar hij het over heeft en staat achter zijn product. Niks opdringt en jezelf tot een besluit laat komen, erg prettig. Informatie, schouwen en uiteindelijk de plaatsing is door vakkundige en zeer vriendelijke mensen gebeurd. Geen gedoe over achterlaten van verpakkingsmateriaal o.i.d. Waar ik nu 15 maanden na plaatsing wel achter ben, is dat de informatie na plaatsing iets beter en minder gehaast had moeten gebeuren. Als leek en zonder technische achtergrond toch wel belangrijk. Daardoor ben ik wel enkele maanden opslag misgelopen. De op zichzelf geplaatste aardlekschakelaar nl. die geplaatst was en waarvan ik niet op de hoogte was, is door omstandigheden op een moment uitgeslagen, dus dat stukje info is ergens mis gegaan. Wel is dat ook meteen opgelost, toen ik het opgemerkt heb, dus daar weer een plus, voor snel handelen van het bedrijf Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt denk ik dan. Verder blijf ik enthousiast over dit bedrijf en raad ik iedereen aan te gaan luisteren, wat ze voor u kunnen betekenen en hebben aan te bieden.

Meer dan tevreden

Ondertussen al 2 jaar zonnepanelen liggen van Innovi-dak,super tevreden over het proces, heldere uitleg en een professionele montage. Echt een aanrader !!

New box? No problem!

Innovi-Dak installed a new electrical box in our old home. They arrived on time, were pleasant, and answered many of my husband's questions. Very friendly. Would absolutely recommend!

Prima prijs kwaliteitverhouding en optimale service

Zij komen hun afspraken na. Zij leveren de kwaliteit Conform afspraak Zij hebben een zeer klantvriendelijke en klantgerichte service. Ook bij vragen na de levering altijd snel en adequaat antwoord. Zeer tevreden gevoel bij dit bedrijf.

ben tevreden

ben tevreden

Goede service en afspraken volledig nagekomen

Zeer goede ervaring met jullie bedrijf en service

Prima ervaring

Overall goed. Kan altijd beter maar dat kan overal.

Telefonisch contact was even problematisch. Verdere afhandeling goed.

Komt afspraken correct na

Komen afspraken correct na

Erg tevreden

Alles wat we afgesproken hebben is waargemaakt.

Zeer fijne ervaring

Alles werd goed geregeld en duidelijk afgesproken. Uitleg was zeer uitgebreid en duidelijk.

Goed geregeld

In eerste instantie toch spannend om zonne-energie zelf op te gaan wekken. Bij eerste kennismaking met Innovi-dak al vertrouwd gevoel gekregen dat het goed zou komen. En inderdaad tijdens de installatie van de zonnepanelen bleek dat de monteurs zeer bekwaam en vriendelijk waren. Ze waren geduldig met het beantwoorden van al onze vragen. Niets bleek teveel te zijn, en alles werd goed opgeleverd. Zou Innovi-dak aanraden bij iedereen.

Snel geleverd en netjes gewerkt

Levering en plaatsen is netjes gegaan. Nazorg liet te wensen over. Na 1,5 jaar werkte het systeem dat inzicht van werking zonnepanelen niet meer. Provider faliet ofzo? Zou mij geld kosten om iets nieuws te laten plaatsen ipv 100% bedrijf of 50/50. En nu werkt het systeem van voorzijde van huis ook niet meer. Bij begin was Postcode al verkeerd ingevuld.(is onderdeel van inlogcode) Kan nu niet meer inloggen. Voor installatie zou ik dit bedrijf aanbevelen. Voor nazorg (nog) niet.

Goed en netjes

Vooraf duidelijke communicatie. Zelfs de monteurs zijn een paar dagen voor de plaatsing zelf de situatie ter plaatse komen bekijken om niet voor verrassingen te komen staan bij het plaatsen van de zonnepanelen. Speciale dank aan de heer K. Bemelen om alles in goede banen te leiden.

Goede professionele medewerkers

Allemaal top geregeld

Van begin tot einde goed gegaan

Zeer kundig en goede kwaliteit

Ze kijken wat kan er, wat wil je. Werken zeer netjes en zijn altijd goed bereikbaar bij vragen. Wij zijn zeer tevreden, ook onze beide buren en familieleden.

Klantvriendelijke en vakkundige monteurs

Prima werk geleverd en kundige uitleg op vragen van mij.

Zeer tevreden hoe alles verlopen is top.

Ik ben zeer tevreden over innovidak, de werkzaamheden Waren naar tevredenheid goed zeer professioneel afgehandeld. Ik ben blij met mijn zonnepanelen.

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.