Een goede begeleiding bij een droevig afscheid

De samenwerking was goed. We kregen rustig de tijd om te werken naar een persoonlijk en passend afscheid. We waren blij dat we bij Uitvaartzorg Salland terecht zijn gekomen.

• Begeleiding

Goede communicatie en begeleiding in een verdrietige periode.

Na het overlijden van onze moeder hebben we Erik benaderd. De goede communicatie, de korte lijnen en de toegankelijkheid - open houding van Erik spraken ons erg aan. Hij had goede tips en suggesties. We kijken met een voldaan gevoel terug, op een toch wel verdrietige en hectische periode. Absoluut aan te bevelen. Eric Tieman Oldenzaal.

Betrokken en persoonlijk!

Met grote betrokkenheid zijn we begeleid en ondersteund tijdens het afscheid van onze moeder en oma. Er is rekening gehouden met alle wensen van onze moeder en ons. Erik heeft veel ervaring en doet zijn werk met passie! En dat is prettig in een moeilijke tijd.

Eerbied vol

• Begeleiding

Ze hebben hart voor wat ze doen en staan voor je klaar.

Je kunt er terecht voor al je vragen en nemen de moeite om je te helpen in lastige situaties. Ze brengen een stukje menselijkheid mee en is dus niet alleen maar “hun werk”.

Betrokken

Erik staat voor elk idee of suggestie open en geeft een goeie begeleiding.

• Begeleiding

Vanuit rust werken naar een persoonlijk, mooi en respectvol afscheid

Erik wat ben ik dankbaar dat ik jou heb genomen als verzorger van de uitvaart van mijn vrouw. Jij bracht rust in een periode waarin veel geregeld moet worden. Ook had je een luisterd oor en nam rustig de tijd voor mij. Dat had ik nodig en heb ik ook als heel prettig ervaren. Jij dacht mee en voelde de situatie perfect aan en niets ontging je. Dat was zo bij de condoleance bij mij thuis als op de dag van de uitvaart. Altijd was je op de juiste moment op de juiste plaats zonder dat ik jou aanwezigheid echt heb opgemerkt. Vanuit familie- en vriendenkring heb ik over jou alleen maar positieve reacties gehad. Bedankt Erik voor de fijne samenwerking en bovenal voor de goede zorgen.

• Begeleiding

Respectvol, kundig, rustig en warm

Als zus en mantelzorger maakte ik kennis met Uitvaartzorg Salland, min of meer "per ongeluk" omdat de persoon die we eerst gebeld hadden verhinderd was. We merkten al snel dat de rustige en persoonlijke manier van begeleiding van Erik heel goed aansloot bij de situatie. De uitgangspunten die op de site genoemd zijn worden volledig waargemaakt.

• Begeleiding

Goede verzorging en betrokkenheid.

Goede verzorging en betrokkenheid. Erik heeft ons goed geholpen bij het realiseren van de wensen van onze moeder.

• Begeleiding

Precies zoals we de uitvaart geregeld wilden hebben!

Het contact en de communicatie met Erik Janssen was goed. De verzorging van de uitvaart vanaf het allereerste moment tot de persoonlijke afsluiting bij ons thuis was uitstekend. We hebben de warme belangstelling en het meedenken van Erik erg op prijs gesteld. Bedankt!!

Respectvol en perfect

Op een zeer respectvolle manier is afscheid genomen van mijn vader waarbij Erik Janssen alles uit handen heeft genomen wat betreft de uitvaart. We hebben ons geen zorgen hoeven maken over allerlei zaken waar je niet aan toe komt vlak na het overlijden van een dierbare

Over Uitvaartzorg Salland

Rust en ruimte voor ieders wensen In deze verdrietige tijd komt er veel op je af. Je wilt zelf de controle houden over het afscheid van je geliefde, maar het is ook fijn als er iemand is die naast je staat. Uitvaartzorg Salland verzorgt uitvaarten in de gemeenten Hardenberg, Ommen en Dalfsen en omgeving. Samen met de nabestaanden werk ik rustig toe naar een respectvol en passend afscheid. Eigentijds of juist vol mooie tradities. Neem de tijd om er een eigen en persoonlijk afscheid te maken. Uitvaartzorg Salland helpt je om van de uitvaart een mooie herinnering te maken. Werken vanuit verbinding Een persoonlijk afscheid dat naadloos past bij de wensen van de overledene en de nabestaanden, dat is mijn doel elke uitvaart weer. Uit persoonlijke ervaring weet ik hoe belangrijk afscheid is en hoe belangrijk het is om een goede herinnering over te houden aan een afscheid. Met aandacht, nuchter en in alle rust luister ik en leer ik de overledene kennen. Onbeperkt en met open blik help ik mensen met hun specifieke wensen, hoe groot of klein deze ook zijn. Ik ben er voor u. Erik Janssen Het maakt niet uit waar, hoe en of u verzekerd bent. Uitvaartzorg Salland Hardenberg werkt met alle uitvaartverzekeringen samen.