Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Uitvaartzorg Salland

Rust en ruimte voor ieders wensen In deze verdrietige tijd komt er veel op je af. Je wilt zelf de controle houden over het afscheid van je geliefde, maar het is ook fijn als er iemand is die naast je staat. Uitvaartzorg Salland verzorgt uitvaarten in de gemeenten Hardenberg, Ommen en Dalfsen en omgeving. Samen met de nabestaanden werk ik rustig toe naar een respectvol en passend afscheid. Eigentijds of juist vol mooie tradities. Neem de tijd om er een eigen en persoonlijk afscheid te maken. Uitvaartzorg Salland helpt je om van de uitvaart een mooie herinnering te maken. Werken vanuit verbinding Een persoonlijk afscheid dat naadloos past bij de wensen van de overledene en de nabestaanden, dat is mijn doel elke uitvaart weer. Uit persoonlijke ervaring weet ik hoe belangrijk afscheid is en hoe belangrijk het is om een goede herinnering over te houden aan een afscheid. Met aandacht, nuchter en in alle rust luister ik en leer ik de overledene kennen. Onbeperkt en met open blik help ik mensen met hun specifieke wensen, hoe groot of klein deze ook zijn. Ik ben er voor u. Erik Janssen Het maakt niet uit waar, hoe en of u verzekerd bent. Uitvaartzorg Salland Hardenberg werkt met alle uitvaartverzekeringen samen.