Prima en fijn gesprek

Onze ervaring is een fijn bedrijf en open en fijne afhandeling van vragen en ervaringen.

Prettige samenwerking

Bouwsaam is erg behulpzaam geweest tijdens het hele proces van onze nieuwbouw woning. We konden altijd terecht met onze vragen en ze dachten ook met je mee. Ook wijzigingen werden netjes doorgegeven aan het bouwbedrijf.

Hele fijne samenwerking

Hele fijne samenwerking ervaren met Bousaam na aanleiding van bouw nieuwbouw woning. Gemaakte afspraken zijn nagekomen. Wilde je een keer gaan kijken bij de woning in aanbouw was dat altijd mogelijk in overleg. Wijzigingen werden netjes gemeld. Je kon altijd bellen/ mailen met vragen en dachten met je mee. Zijn erg behulpzaam geweest in het hele proces.

zeer prettig traject doorlopen met Bouwsaam bij de aankoop van onze woning

Vooral de communicatie was heel fijn. Bouwsaam was altijd goed bereikbaar en legde het, voor ons nog onbekende ontwikkelproces van een eigen woning, goed uit. De prijsstelling was ook erg transparant. Er werden duidelijke adviezen gegeven over eventueel extra te nemen opties. Ook soms om juist iets niet extra te doen waarmee het Bouwsaam niet alleen ging om zo veel mogelijk geld verdienen. Zo kan het dus ook gelukkig!

Goede, professionele begeleiding.

Goede, persoonlijke begeleiding en met vragen konden we altijd terecht. We zouden zo weer een woning met Bouwsaam bouwen!

Goede begeleiding, veel aandacht!

Zeer prettig, deskundig geadviseerd!

Door Bouwsaam een droom laten uitkomen.

Het bouwen van ons huis samen met Bouwsaam is ons goed bevallen doordat zij ons heel veel werk uit handen hebben genomen.

Bouw saam Maakt bouwen erg makkelijk voor de particulier

Prettige samenwerking

Fijn contact!

Fijn contact gehad, snelle reactie op vragen. En ondanks Corona periode heeft Bouwsaam zijn best gedaan momenten in te plannen bij mijlpalen van de bouw.

Fijn samenwerking met een enthousiast, klein team.

Goede, snelle opvolging bij vragen. Het gevoel krijgen serieus te worden genomen maakt het prettig om mee samen te werken.

Zeer goed !

Onze wensen zijn vervuld.

Over Bouwsaam

WONEN ZOALS U DAT WILT Een eigen huis bouwen, wie droomt er niet van? Wonen helemaal zoals u dat wilt. Bij Bouwsaam hebben we daar ons werk van gemaakt. Sinds 2007 begeleiden we individuele zelfbouwers en collectieven bij het realiseren van hun eigen woningen. Ons team ondersteunt zelfbouwers gedurende het gehele proces, van tekening tot oplevering. We werken daarbij samen met diverse samenwerkingspartners. Wij bouwen samen! MAAK UW WONING OP MAAT Ieder mens heeft zijn eigen ideeën over leven, werken én wonen. Zo heeft ieder mens een eigen idee hoe zijn of haar ideale thuis eruit ziet. Helaas voorziet de bestaande woningmarkt lang niet altijd in die woonbehoefte. Wij willen dit veranderen en bieden mensen bouwstenen waarmee ze hun eigen woning kunnen realiseren. EEN ZORGELOZE OPLEVERING Een eigen huis bouwen is niet iets dat u iedere dag doet. Bouwsaam is daar wél dagelijks mee bezig. We zetten samen al uw woonwensen op papier en stippelen de route uit naar de realisatie van uw nieuwe woning. Terwijl u gedurende het traject de regie in handen houdt, ondersteunt ons team daar waar nodig. Zo werken we samen aan een zorgeloze oplevering!