Prima site,prima prijs en prima bezorging

Prima,site,prima prijs en prima bezorging

Bedankt voor je review Hille. Fijn dat het bestelprocess goed is verlopen. We hopen dat het project minstens net zo goed verloopt! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl

Zeer goed!

Goed product en een nog betere klantenservice. Door een wijziging aan mijn kant, wilde ik nog wat extra betonelementen bijbestellen en liefst geen extra vrachtkosten betalen. Alles heel snel en top geregeld. Ook na de bezorging is er nog gevraagd of alles naar wens was. Zo hoort een klantenservice te zijn.

Bedankt voor je mooie review Pieter! Dit soort berichten maken het het helemaal waard. We denken graag met je mee en het is heel fijn te horen dat dat wordt gewaardeerd. Heel veel plezier met je bestelling! We verwelkomen je graag nog eens terug op Tuinvisie.nl!

Goed geholpen door klantenservice bij probleempje met order en een toevoeging. Snelle en correcte levering

Bedankt voor je review Johan. Goed te lezen dat de bestelling goed is gegaan. Iets toevoegen is meestal geen probleem! Ook fijn dat de levering helemaal goed is gegaan. Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Zoals afgesproken

Bezorging op tijd en netjes

Bedankt voor je review Willem. Super dat het volgens afspraak is verlopen! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl.

Geweldige Service, top producten

Door een kleine aanpassing in onze tuin hadden we nog 2 pallets waaltjes en andere producten nodig. stond op de site als niet op voorraad. Een mailtje gestuurd en ze hadden er gelukkig nog net genoeg op 1 van de vestigingen staan. Top Service.

Bedankt voor je mooie review Geert. Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent met de service. Soms is een kleine moeite al een groot gebaar. Veel succes gewenst met de klus! Zien we je nog eens terug op Tuinvisie.nl?

Netjes op tijd. Goed materiaal.

Bedankt voor je review Wesley, Goed om te horen dat je tevreden bent met de levering en de producten! Is er nog iets wat we de volgende keer kunnen doen om je nog beter van dienst te zijn? Graag horen we het van je! Tot ziens bij Tuinvisie.nl.

Telefonisch goed berijkbaar voor vragen . Op tijd geleverd . Prijzen zijn OK .

Bedankt voor je review Ger! Het is heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze bereikbaarheid, prijzen en levering. Bij de volgende klus zien we je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

Goed snel en vakkundig geregeld

Mooie goede kwaliteit rijtegels welke snel geleverd werden.

Bedankt voor je review Hendri. Het doet ons goed te horen dat de levering en de kwaliteit je bevallen! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl!

Kwaliteit in afspraak en materiaal

Goed bereikbaar en komen de afspraak zeer nauwgezet na!

Bedankt voor je review Toon! Goed om te horen dat je tevreden bent met de bestelling en het bestel/leverproces. Graag zien we je nog een keer terug op Tuinvisie.nl!

Topservice! Er wordt pro actief met je meegedacht

Super tevreden over snelle levering van stenen voor mijn terras. Zonder daar om gevraagd te hebben had Sarah van de klantenservice al een kooiaap geregeld zodat de stenen pal voor mijn deur konden worden afgeleverd. Topservice!

Bedankt voor je review Thomas! Wat een aardig compliment! Het maakt mijn dag om te lezen hoe tevreden je bent met de levering en service. Veel succes met de wallblokken! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Snelle levering, alles top

Producten waren zoals beschreven. Snel geleverd en goede kwaliteit voor een goede prijs.

Bedankt voor je review Jan, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en de prijs kwaliteit! Hopelijk tot de volgende keer op Tuinvisie.nl

Snelle levering.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Voor de levering werd alles nog even goed doorgesproken zodat er niets fout kon gaan. Chauffeur heeft gebeld voordat hij arriveerde. Dit was ook fijn. Prijs was ook goed.

Bedankt voor je review! Goed te lezen dat je de levering zo goed hebt ervaren. Dat zien we graag. We zien je graag nog eens terug op Tuinvisie.nl

Bestelling in orde en op tijd

Mijn bestelling was compleet en lag netjes ingepakt klaar om af te halen. Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam en ik was binnen tien minuten weer op weg naar huis met een vrachtje klinkers.

Bedankt voor je review Michelle! Fijn dat het ophalen van je bestelling zo goed en snel is gegaan. Succes met het leggen van de klinkers! Graag tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Snelle levering. Er bleek na levering dat er een aantal tuintegels kapot waren, Tuinvisie heeft dit direct opgepakt en ze zijn heel meedenkend om het op te lossen! Dank voor de service!

Bedankt voor je review Joyce. Tegels kunnen wel eens breken helaas. Wij willen natuurlijk zorgen dat jou tuinproject zo mooi mogelijk wordt en helpen daarom ook graag met het oplossen. Hopelijk is het resultaat straks minstens zo positief! Tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd

Veel keuze, makkelijk bestellen, snelle levering.

Prima snelle levering

Ze zetten onze betonblokken precies waar ik ze wilde hebben. Keurig geregeld.

Meedenkend fijn bedrijf

Alles top geleverd en ziet er super uit

Bedankt voor je review Michel! Dat is een mooi compliment! Fijn dat het zo is bevallen. Tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Goede service en stipte levering.

Prima telefonisch bereikbaar en denken mee in oplossingen als er een alternatief gevonden moet worden.

Bedankt voor je review Henk! Wij proberen inderdaad altijd in oplossingen te denken, fijn dat dit in jouw geval naar tevredenheid gelukt is. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Er fijn dat jullie bij de bestelling hebben gezien dat het op een vakantie park is zodat jullie de kooiaap mee konden sturen . En dat de chauffeur kontact op nam met mij zo dat ik er bij kon zijn omdat ik namelijk een aannemersbedrijf hebt .

Bedankt voor je review Ronald. Wij doen altijd even een adres check en denken dan natuurlijk graag met je mee. We hopen dat alles goed is verlopen en wensen je veel succes en plezier met de klus! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Snelle en goede levering!

Chauffeur erg bekwaam en hulpvaardig!

Bedankt voor je review Robert. Wat fijn dat de levering goed is verlopen. We zien je graag weer eens terug op Tuinvisie.nl!

Prettig bedrijf en snelle levering!

Prettig bedrijf , vriendelijke mensen en begrip voor de situatie. Goed is goed dus ik zal hier mijn spullen vaker kopen.

Bedankt voor je review Soesie. Mooi om te lezen dat we een goede indruk hebben achtergelaten. Uiteraard zien we je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

Alles netjes geleverd op afgesproken tijd

Bedankt voor je review Ton, Heel fijn dat alles naar wens is verlopen. Succes met de klus! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Punctueel

Zeer correct, snel en compleet geleverd Kwaliteit was goed

Bedankt voor je review Richard, Top dat je de kwaliteit en snelle (complete) levering van de grastegels zo positief hebt ervaren, hier worden wij ook blij van! We zien je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

De stenen waren mooi en super op de juiste plek geleverd.

Bedankt voor je review Jenny. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier met de wallblocks. We zien je graag terug op Tuinvisie.nl

Uitstekend service

Ons huis is lastig bereikbaar voor de levering. Iris van de klantenservice heeft heel goed meegedacht en het één en ander prima gecommuniceerd.

Bedankt voor je review Alie. We proberen zoveel mogelijk aan de verzoeken van de klant gehoor te geven en dat is zo te lezen goed gelukt! We zien je graag terug op Tuinvisie.nl

Ekkersrijt 7053 5692 HB Son

Over tuinvisie.nl

Wij zijn er voor elk groen hart. Dat klopt! De tuin wordt steeds meer een verlengstuk van je woning. Trek de rust en gezelligheid van binnen door naar buiten. Hier geniet je van je kop thee of droom je na een lange werkdag even lekker weg in je hangmat. Of wat dacht je van urenlang barbecueën en borrelen met vrienden? Tuinvisie is de plek waar je inspiratie opdoet voor jouw tuin. Wij zijn er voor elk groen hart! Welke tuin sluit perfect aan bij jou? De keuze uit ons ruime assortiment maakt het er misschien niet makkelijker op, maar onze tuinspecialisten helpen je graag. Veel van onze producten komen direct van de bron, waardoor we je altijd een scherpe prijs kunnen bieden. Daarnaast vullen onze partners het assortiment aan met kwalitatief hoogwaardige producten die een lange levensduur en veel tuinplezier geven. We hebben een breed assortiment aan producten, van stapelblok tot schutting. Heel veel tuininspiratie vind je onder andere in onze catalogus en bij tuininspiratie. Dit is dan ook de plek waar je allerlei ideeën opdoet voor jouw droomtuin. Net als op onze locaties in Utrecht, Eindhoven en Enter. Hier ben je van harte welkom om een kijkje te nemen in onze inspiratietuinen. Wel een groen hart, maar geen groene vingers? Geen probleem voor Tuinvisie. Wij brengen je in contact met een hovenier die jouw tuin in een droomtuin omtovert. De hoveniers die met ons samenwerken zijn stuk voor stuk vakmensen die onze werkwijze en ons productassortiment door en door kennen.