Snel, maar in de kliko?

Supersnelle levering, maar schijnbaar was de koerier veel eerder dan gedacht en heeft zonder communicatie mijn pakketje in de kliko gegooid. Gelukkig vond ik hem na een tijd zoeken door een tip van de buurvrouw.

Goed en netjes geregeld

Nette koerier , goed en op tijd bezorgd . Bravo

prima service, vriendelijke koerier en netjes afgeleverd.

Mooi op tijd. Maar zou toch meer opties doen 17:00 t/m 22:00 beste wel een rot tijd als je niet weet precies .je avond is weg

Aardig!

Het pakket zou door de brievenbus moeten passen maar dat was niet zo. De bezorger bracht m toen keurig aan de deur en toen ik aangaf dat mijn kindje sliep ging ie gelijk fluisteren. Snelle service

Informative, perfect

Very informative ,client friendly .I am happy with the information that you let me know that you can delivery through the mail box.

Prima conform de info

Heel tevreden

Pakket niet ontvangen!!!

Pakket zou volgens de track en trace zijn afgeleverd. Op dat moment thuis en niemand aan de deur geweest. Ook geen bericht dat het bij buren is geleverd. Na twee dag wachten en navraag bij buren maar naar Bol.com gebeld waar de bestelling was gedaan en hun gaan nu onderzoek instellen. Ben benieuwd wat hier uit zal komen!!!

Keurig afgeleverd bedankt

Prima levering!

Goed te volgen track & trace. Nette aflevering!

Goed geregeld mooi op tijd komt afspraak na

Datum van bezorgen is op een simpele manier op een mooie eenvoudig te bedienen website aan te passen.ook het bezorgen is top geregeld,vriendelijke bezorger,en alles volgens afspraak. Ik ben er blij van.

Ordentelijk dus beleefd

Goede bezorging: netjes dus verzorgd.

Zoals altijd weer perfect op tijd

De bezorger van Cycloon is vriendelijk, op tijd, correct en bezorgt de verpakking netjes!

Milieu bewuste bezorging.

Top bezorging, milieubewust. Beter dan al de busjes die af en aan rijden in de wijk.

Blij met de fiets

Netjes binnen het opgeven tijdvak geleverd.

Snel en milieuvriendelijk wat wil je meer !

Onverwacht maar netjes geleverd

Onverwacht omdat ik wel een mail had ontvangen dat een pakje eraan komt en later een mail zou krijgen met een tracking link. Die mail met tracking link heb ik niet ontvangen….. Dus daarom onverwacht en gelukje dat we thuis waren…,

Op tijd

Zo zal het altijd moeten zijn. Op tijd, vriendelijke en fitte bezorgers.

Supper

Hele mooie kaart.. Netjes bezorgd.. Goed aandacht aangegeven.. Aanrader..

Absoluut tevreden

Vriendelijke koeriers, goed te volgen via de app en veel respect voor deze manier van pakket bezorging.

Helemaal volgens de planning

Klasse! Mijn gericht thuis blijven liep helemaal parallel met het bezorgmoment. Een keurige, correcte en sympathieke bezorger...met een hoge gunfactor.... Geef dit maar aan hem door. Met dank en groet, Hans.

Komt niet op afgesproken tijd

Nu al drie maal achter elkaar ervaren dat de bezorger niet komt tussen 17.00-22.00u (avondbezorging) maar al tussen 13.00 en 15.00u. Bij navraag werd aangegeven dat ze anders de pakketjes niet bezorgd kregen. Dat is niet het probleem van de klant lijkt mij. Op de vraag wat ze dan doen als de klant niet thuis is kwam het antwoord: dan komen we ‘s avonds nog een keer. Yeah right. Ik kies bewust voor avondbezorging (nu was ik toevallig deze keren thuis ivm thuiswerken). Het pakketje wordt pas na 17.00u door de bezorger op bezorgd gezet zodat ze niet kunnen suggereren dat ze er in de middag al waren… Niet oké(!)

Snel accuraat en milieu bewust bezorgd, dat wil toch iedereen!

Gisteren besteld, en nu al geleverd. Helemaal blij mee

positief

vlot en correct

Perfect !

Ik was niet thuis maar had een briefje op de brievenbus geplakt, is helemaal goed gegaan!

Floresstraat 9 8022AD Zwolle

Over Cycloon

Wij zijn die groene en sociale bezorgexpert. We halen en bezorgen post en pakketten door heel Nederland: snel, duurzaam en sociaal. Wij hebben het grootste fietskoeriernetwerk ter wereld, waarmee wij de veiligste en schoonste keuze zijn als het gaat om pakketbezorging in de stad. Daarnaast werken in onze organisatie veel mensen met een voormalig afstand tot de arbeidsmarkt. Die nu gewoon post ophalen, verzendklaar maken en bezorgen. Hiermee zijn wij één van de grootste sociale werkgevers van Nederland. Steeds meer mensen kiezen voor Cycloon, omdat wij laten zien dat de bezorgmarkt socialer en duurzamer kan.