Vertrouwd, vakmensen

Vakmensen, kijken goed ( in overeenstemming met client )naar de wensen en mogelijkheden.

Prima service.

Vriendelijke en deskundige monteur.

IK KENDE VAN DE PAVERT AL ZAKELIJK EN BEN TEVREDEN MET DE AANLEG BIJ MIJ

Ze hebben goed werk geleverd en ik hoop dat de het onderhoudscontract op dezelfde manier jaarlijks wordt nagekomen.

• Afspraken nakomen

Al een aantal jaren bij vd Pavert.

Op het moment dat zich (soms) een storing voordoet, wordt die zo spoedig mogelijk opgelost. Da jaarlijkse onderhoudsbeurt gebeurt ook altijd heel nauwkeurig door vriendelijke en kundige monteurs.

• Afspraken nakomen

Fijn bedrijf, prima medewerkers!

Van de Pavert Beveiliging BV doet al jaaaaren de beveiliging van ons woonhuis. Nog nooit heeft zich iets onaangenaams voorgedaan. Ik ben blij dat ik door hen beveiligd word.

Zorgeloos

Uitstekend advies, werkzaamheden perfect uitgevoerd. Keurige monteur, werk zeer netjes en gestructureerd. Beslist de moeite om met dit bedrijf in gesprek te gaan.

Betrouwbaar bedrijf

Duidelijke voorlichting en nette montage voor een concurrerende prijs

Onderhoud

Professionele afhandeling van het onderhoud.

• Afspraken nakomen

Mensen weten goed waar ze over praten

• Afspraken nakomen

Het maakt wel uit wie er komt. Als de vaste monteur komt is alles sneller doorlopen dan als een nieuweling (alleen) komt.

Prettig en behulpzaam.

Deskundig.

• Afspraken nakomen

Prima service met vriendelijke en kundige medewerkers.

zeer goed

Zeer goede service en communicatie.

Helemaal TOP

Zie bovenstaand.

Kundige leverancier/dienstverlener

Van de Pavert heeft ons vertrouwen gewonnen in het her-inbedrijfstellingen van een bestaande duur hun aangelegde alarm installatie. Daarbij is in een korte tijd de gehele installatie ge-update en naar wens geconfigureerd.

• Afspraken nakomen

betrouwbaar en correct bedrijf met goede service

vakkundige voorlichting en montage, ten aller tijde overleg hoe en waar componenten geïnstalleerd worden, er wordt meegedacht met de klant.

goed bedrijf

Worden op tijd gebeld voor de jaarlijkse afspraak. Alles in goed overleg.

• Afspraken nakomen

Wij zijn goed te spreken over de uitgevoerde werkzaamheden.

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Professioneel

Zeer vriendelijke en snelle installatie, top gedaan

• Afspraken nakomen

Meedenkers en een goede uitvoering.

Wij zijn via onze buurman in contact gekomen met van de Pavert. Het contact was prettig, er werd meegedacht, snel geleverd en de plaatsing was keurig.

• Afspraken nakomen

Adequate en snelle hulp, goede afspraken welke nagekomen worden, prima communicatie, nette klant- en service gerichte monteurs zoals Rob en de laatste paar keer Tom.. En tja...de receptie/ planning en dan m.n. Ammenarie , wat een topper ! Duidelijke communicatie, zeer klantvriendelijk ook, en humor en klantenbinding staat ook hoog op haar lijstje/ De andere dames /heren van planning / receptie ken ik nog niet Kortom heel tevreden

• Afspraken nakomen

Precies gekregen wat ik nodig heb!

Fijne communicatie, klantvriendelijk, deskundig en meedenkend.

prima geregeld

Jeroen van de Pavert heeft de bestaande installatie beoordeeld en aanpassingen gerealiseerd. Tegelijk zijn er in huis rookmelders geplaatst die nu samen met de alarminstallatie werken en te zien en te bedienen zijn op de Ajax app. De monteur heeft zeer netjes gewerkt, alles uitgelegd. We hebben nu een prima werkende rookmeld.alarm - installatie

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en prettig personeel. \Alles wordt goed uitgelegd bij onduidelijkheden.

Over Van de Pavert Beveiliging BV

Sinds 1999 leveren wij diverse beveiligingsoplossingen voor uw bedrijfspand en woning. Wij plaatsen en onderhouden borg of veb gecertificeerde alarmsystemen, zowel bekabeld als draadloos, en zowel binnen als buiten. Op onze alarmsystemen geven wij 5 jaar garantie! Maar ook camerasystemen voor bedrijfspanden, woningen en buitenterreinen vallen onder onze diensten. Tevens kunnen wij brandmeldsystemen verzorgen, leveren wij kluizen en vervangen wij bestaand hang- en sluitwerk. Voor het opstellen van beveiligingsplannen volgens de vrki werken wij nauw samen met diverse verzekeraars. Onze missie is om ervoor te zorgen dat alles wat u lief is veilig is en blijft. Ongeacht of dit nu apparatuur of andere waardevolle zaken zijn, of de mensen om wie u geeft. Wilt u ervaren hoe wij denken over uw veiligheid en wat uw risico's zijn, dan komen wij graag vrijblijvend bij u langs om uw persoonlijke situatie te taxeren en u te adviseren over de mogelijkheden. Tevens bent u tijdens kantooruren van harte welkom in onze showroom. Bekijk onze website en neem bij interesse vrijblijvend contact met ons op.