Goed advies en fijne samenwerking

Gezamenlijk zijn we tot een goede en betaalbare oplossing gekomen met de beveiliging van ons bedrijfspand. Prettig, persoonlijk contact.

Goed en netjes

Contact is goed. Er wordt netjes gewerkt en afspraken worden nagekomen. Helaas ontbreekt een goede gebruikershandleiding voor de app van het systeem

voldoende

voldoende

Goede ervaring

Fijne en klantvriendelijke monteurs.

• Afspraken nakomen

Prima, soepel tot afspraak, zeer prettige monteur

zie boven

• Afspraken nakomen

Goede communicatie, duidelijke afspraken, en zeer net werk.

Vaak ben ik zelf de persoon die medewerkers van Van de Pavert ontvangt hier bij Verheyden. Altijd op tijd, werken netjes, en de communicatie verloopt gesmeerd.

• Afspraken nakomen

Uitstekende kennis en kunde en bovenal fijne mensen

Wij hadden voor een project binnen onze organisatie aanvullende beveiligingscamera’s nodig. Contact met Jeroen en zijn team liep uitstekend. Hebben ons de juiste systemen geadviseerd en snel geleverd. Contact bij vragen verloopt ook erg goed. Een aanrader als je op zoek bent naar een kundige en betrokken expert op het gebied van elektronische of bouwkundige beveiliging.

perfect

Zeer goede en betrouwbare. Zeker aan te raden

Top service en vakkundigheid

Voor onze 2 winkels in Elst en Wageningen heeft van de Pavert de volledige beveiliging gecontroleerd en ingeregeld. Wij zijn erg tevreden over de vakkundigheid en service die er geboden wordt. Fijn gevoel dat zij meedenken en alles tot in de puntjes verzorgen. Ze nemen je mee in het proces en leggen duidelijk uit waarom bepaalde zaken noodzakelijk zijn en adviseren je hierin goed. Zaken waar je zelf te weinig verstand van hebt kan je loslaten.

Prima bedrijf.

• Afspraken nakomen

Rook detectiesysteem geïnstalleerd (doormeldingen functioneerde lang niet).

Niet adequaat reageren op niet functioneren van systeem. Na 1,5 jaar is er nu een (duurdere) oplossing. In de tussentijd is er wel gewoon voor onderhoud en sim kaart betaald. de 10% prijsverhoging vind ik erg hoog. Ik had hoop dat er een regeling getroffen zou worden voor de tijd dat doormeldingen niet gefunctioneerd hebben. (1,5 jaar) Nu moeten we blij zijn dat de G2 hub voor kostprijs werd ingenomen en de dubbel duurdere G4 is geinstalleerd zonder extra kosten.

• Afspraken nakomen

goed letop: er staat een verkeerd mailadres

• Afspraken nakomen

Leveren wat ze beloven en service is uitstekend

Goed advies gebaseerd op mijn wensen, proactief en geleverd op tijd zoals afgesproken. Prettig zaken doen.

• Afspraken nakomen

Met vriendelijkheid en geduld aangelegd

Een betrouwbare firma

Vriendelijke personeel men weet waar men het over heeft. En geven een eerlijk advies en zijn niet uit op verkoop, maar op dat je een veilig en vertrouwd gevoel heb bij het geen hun doen. Wij hebben het huis nu goed beveiligd en voor een goede prijs. Top ervaring met de firma van de Pavert.

• Afspraken nakomen

Uitermate klantgericht en vakkundig !

Tsja ... ik heb meestal een 'positieve grondhouding' maar schroom ook niet om zaken ook kritisch te beoordelen. Dit is dan wellicht niet zo'n professioneel verwoorde klantwaardering, maar wat kan een redelijk mens nou nog anders zeggen over een zo VAKTECHNISCH en PROFESSIONEEL beveiligingsbedrijf, met haar Famille de "La Maison", hun vriendelijke Annemarie met haar "Pink Panther", en hun team van klantgerichte vakmonteurs .... In één woord Gewéldig !

GOED

goed, komen afspraken na, goede voorlichting

goede communicatie

Fijne medewerkers die alles in overleg uitvoeren en voor weinig overlast gezorgd hebben, ondanks dat ze de gehele hal voorzien hebben van brandalarm.

• Afspraken nakomen

Gaat goed. Maar het gebeurt wel vaak dat de een of andere ruimte is afgeschakeld om dan vlak erna weer aan te zijn. Daarvan komt er dan een bericht. Zonder voor mij herkenbare reden. Ook

Betrouwbaar!

Prettig bedrijf met persoonlijke benadering waar je geen nummer bent.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

helemaal top

Afspraken, levering, montage alles klopt.

Nieuw camerasysteem

Netjes opgeleverd uitgebreid met extra en vernieuwde camera’s.

Vriendelijk

Klantvriendelijk, open voor mogelijkheden en er wordt in alle opzichten meegedacht in oplossing en mogelijkheden.

Excellent

Plezierige en deskundige voorlichting en installatie van de beveiliging.

• Afspraken nakomen

Goed advies en snel geplaatst met duidelijke uitleg daarbij.

Over Van de Pavert Beveiliging BV

Sinds 1999 leveren wij diverse beveiligingsoplossingen voor uw bedrijfspand en woning. Wij plaatsen en onderhouden borg of veb gecertificeerde alarmsystemen, zowel bekabeld als draadloos, en zowel binnen als buiten. Op onze alarmsystemen geven wij 5 jaar garantie! Maar ook camerasystemen voor bedrijfspanden, woningen en buitenterreinen vallen onder onze diensten. Tevens kunnen wij brandmeldsystemen verzorgen, leveren wij kluizen en vervangen wij bestaand hang- en sluitwerk. Voor het opstellen van beveiligingsplannen volgens de vrki werken wij nauw samen met diverse verzekeraars. Onze missie is om ervoor te zorgen dat alles wat u lief is veilig is en blijft. Ongeacht of dit nu apparatuur of andere waardevolle zaken zijn, of de mensen om wie u geeft. Wilt u ervaren hoe wij denken over uw veiligheid en wat uw risico's zijn, dan komen wij graag vrijblijvend bij u langs om uw persoonlijke situatie te taxeren en u te adviseren over de mogelijkheden. Tevens bent u tijdens kantooruren van harte welkom in onze showroom. Bekijk onze website en neem bij interesse vrijblijvend contact met ons op.