geweldig!

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, kon rustig even rond kijken. Met vriendelijke verkoopster samen gekeken wat mijn wensen waren. was verbaasd dat ik zo snel geslaagd was. Goed advies gekregen. Met een heel tevreden gevoel naar huis gegaan.

Behulpzaam

Mijn moeder kan niet naar winkel. Samen met verkoopster 2 outfits voor haar uitgezocht, meegenomen en thuis laten passen. Daarna terug om 1 item nog te ruilen nog 1 item erbij en toen pas betaald. Bedankt voor jullie vertrouwen.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

prima geholpen ,door een vriendelijke verkoopster

Een mooie zaak, met vriendelijk personeel. De verkoopsters zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heel belangrijk vind ik het eerlijke advies. Ook als iets niet staat of past wordt het gezegd. Ga altijd naar huis met mooie pasvorm en kleuren die bij mij passen.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Mooie zaak, ruime keuze!!

De nieuwe zaak ziet er qua uitstraling mooi uit; er is een ruime keuze aan kleding en lingerie!! Altijd ook vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima kledingwinkel

Goede service. Assortiment niet heel uitgebreid (voor heren), wel divers en van goede kwaliteit.

Fijne zaak

Goede service, vriendelijk personeel, meedenkend en kleding voor iedere gelegenheid.

Heel goed geholpen.

Ik koop mijn lingerie bij hun, word vakkundig geadviseerd.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

correct, kundig , vriendelijk en efficient

We worden altijd correct, kundig, vriendelijk en efficiënt geholpen

Ruime keuze

Mooie betaalbare kleding en vriendelijke behulpzame eigenaar.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Ik heb super leuk kunnen winkelen voor aankopen voor mijn schoonmoeder. Toppie. Prijs kwaliteit is goed

Zeer goede ervaring

Kom al een tijdje zo nu en dan naar de zaak voor kleding en ondergoed. Altijd zeer vriendelijk geholpen en ook met eer eerlijk advies over de keuze van de kleding.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Prettige benadering en goed geslaagd

Rustig en prettig gewinkeld

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Klantvriendelijk, vakkundig advies en niet opdringerig.

Soms wil ik zo maar even kijken, soms wil ik hulp en advies. Iedereen die er werkt voelt goed aan hoe ze daarop het best kunnen reageren. Kwaliteit van de producten is geweldig.

Fijn geholpen

Mooie winkel fijn personeel

geweldig

super

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Fijne winkel in ons dorp!

Ik mis dat jullie weg zijn in mijn straat… ben helaas nog niet op nieuwe locatie geweest…

• Voor welke merken koopt u bij ons? Nee

Prettig en goed.geholpen

Ruime collectie in prettige omgeving@

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Fijne hulp bij het uitzoeken goede adviezen

Perfect geholpen

Verkoopster was zeer vriendelijk en deed alle moeite om de best passende truitjes voor mijn moeder uit te zoeken.

Aanrader

Hele goede service. En mooie kwaliteit. Mooie winkel.

Goede collectie

Goed geholpen. Deskundige uitleg

Mooie winkel

Lekker op mijn gemak rond neuzen! Voor iedereen gepaste kleding!

Sterk verbeterd

Op de nieuwe lokatie super verbeterd. Mooie collectie. Kan misschien nog een ietsje jonger.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja

Je wordt er geweldig geholpen.

Je wordt er geweldig geholpen.

• Voor welke merken koopt u bij ons? Ja, Nee

Tuinstraat 19

6121 JD Born

(046) 4851328

Over Ster Born

Ons Motto Wij zijn pas tevreden als u het bent. Wij bieden u een uitgebreide collectie in dames-, heren- en nachtmode, beenmode en lingerie; One-stop shopping met gratis parkeergelegenheid voor de deur. Wij werken o.a. met de bekende dames-merken zoals Rabe , Yest, Comma, Tramontana, Zoso, Angels, Setter, Rino& Pelle, Zerres, en de bekende heren-merken zoals Bailey's Giordano Vanguard, Marvelis, Fellows United, Meyer . Lingerie en ondermode en nachtmode: Felina, Chantelle, Triumph , Schiesser, Pastunette, Rebelle, Ringella en Mey. Onze extra dienstverlening bestaat uit verstelwerkzaamheden en chemische reiniging. Onder het genot van een kopje koffie kunt u komen genieten van al onze nouveautés.