Het vlees was super lekker

In 1 woord:TOP

Dankjewel!

Vriendelijk personeel ,en heel goed vlees

We hadden gourmet schotel besteld voor 9 pers . Het was heerlijk vlees , mals en vers en ruim voldoende Nogmaals bedankt

U ook bedankt voor deze leuke review!

Prijs kwaliteit verhouding is echt super. Heerlijk vlees en vriendelijk personeel.

Bedankt voor dit leuke bericht!

Toppie. Goede kwaliteit vlees

Kerst bestelling. 120 euro Voortreffelijk vlees. Wat hebben ze gesmuld

Fijn om te horen dat er goed gesmuld is!

Prima vlees

Grote sortering. Heerlijk vlees. Vriendelijk personeel.

Dankjewel! We doen inderdaad ons best om een steeds ruimere sortering te hebben.

Top slagerij

Goed vlees veel keus en vriendelijk personeel

Dankjewel. Bedankt voor dit mooie cijfer!

Medewerkers met kennis van zaken en lekker vlees

Vragen worden snel beantwoord en kennis is er ook over allergie en intolerantie van producten.

Super fijn om te horen! Bedankt voor dit mooie cijfer.

Kwaliteit en prijs

Prima prijs / kwaliteit staat in verhouding. Klantvriendelijk en goede service. Ruim assortiment dat alleen maar meer wordt.

Dankjewel! We doen inderdaad ons best om het assortiment uit te breiden.

Super kwaliteit vlees

De kwaliteit van het vlees is altijd top! Goede service. Gelukkig zijn inmiddels de openingstijden van de winkel verruimd. Dikke pluim daarvoor. Ik ben zeer tevreden. Een heel klein minpuntje was de uitgifte van de bestellingen met Kerst. Dat duurde wel wat lang. Is zeker voor verbetering vatbaar. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit aangepakt wordt.

Bedankt voor deze mooie review. Ja inderdaad, ondanks de bestellingen uiterlijk 17 december aan te nemen werden we enorm verrast door de enorme hoeveelheid bestellingen. We gaan hier zeker mee aan de slag voor volgend jaar!

De bestelling stond netjes klaar

Voldoende en lekker~!

Er was voldoende op het BBQ pqkket kwaliteit vlees werd door iedereen goed bevonden. Hardwerkende aardige dames in de winkel

Dankjewel! Ons personeel werkt inderdaad super hard.

Altijd goede service en (h)eerlijk vlees

Ik kom graag bij Roelofs. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Ze geven goed advies en ook niet onbelangrijk, het vlees is er heerlijk.

Dankjewel voor deze mooie review en prachtig cijfer!

Goede service en uitstekend vlees

Goede service en uitstekend vlees

Dankjewel!

Kwaliteit en service zo als het hoort te zijn.

Een slagerij waarvan de producten van top kwaliteit zijn. En dan ook nog voor betaalbare prijzen. De braadworst en slavinken......zo als we het vroeger kregen......heerlijk. Eerlijke en heerlijke producten met daarbij een zeer vriendelijke winkelbediening .

Ontzettend leuk om te horen!

perfect

goede service

Goed vlees

Vriendelijke medewerkers

Fijn om te horen!

Makkelijk te bestellen op een duidelijke site

Goed vlees

Echt goede slager

Heel mooi vlees en vriendelijke bediening. Ruim assortiment netjes verzorgd en ziet er keurig uit

Dankjewel voor deze mooie review!

Bestelling stond prima klaar

bestellen was prettig en het bezoek aan de winkel ook

Fijn om te horen!

zeer goed en vriendelijk personeel

Bestelling correct klaar gemaakt .

Dankjewel!

Goede kwaliteit, snel, alle afspraken nagekomen.

Goede kwaliteit, snel, alle afspraken nagekomen.

Dankjewel!

zeer goede kwaliteit vlees voor de barbecues

@x per jaar organiseren wij bij de Bullfighters Cuijk een grote barbecue. Afgelopen april zelfs voor 190 man. Iedereen is zeer te spreken over de kwaliteit.

Dankjewel!

Fijne slagerij met vakkundige en vriendelijke mensen

Ik kom er graag. Altijd schone winkel. Vlees ziet er vers uit en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Dankjewel!

Goede service, vriendelijk en behupzaam personeel

Fijne slagerij

Dankjewel!

Vriedelijk geholpen. Gehak kwaliteit kan beter

Er zit kleine fijne botjes resten in h/h gehakt. Vroeger was al zo. Helaas nu nog steeds.

Zeer waarschijnlijk waren het geen botjes maar eerder knars/kraakbeen. Dit zou sporadisch voor kunnen komen. Sinds deze week hebben we een gloednieuwe nieuwe gehaktmolen waarbij dit niet meer kan gebeuren. Hopelijk komt u ons gehakt weer eens proberen.

De Hork 5

5341 NS Cuijk

0485 - 361207

Over Slagerij Roelofs

OVER ONS Al 120 jaar vakmanschap - De 4e generatie zet inmiddels het familiebedrijf Roelofs voort. In 1902 begon Jan Roelofs, een ondernemende boer, met het verzorgen en vervolgens slachten van zijn eigen vee, wat hij in het dorp Oeffelt verkocht op zijn bakfiets. Hij werd opgevolgd door zoon Wim die in de jaren ’60 één van de eerste bedrijven was die begon met het voorverpakken van vlees uit eigen uitsnijderij. In 1969 werd de eerste winkel Slagerij Roelofs geopend. Toen kleinzoon Jan Roelofs het bedrijf in de jaren ’80 overnam kwam ook de horeca als afnemer erbij. Achterkleinzoon en huidig eigenaar, Ilja Roelofs, staat inmiddels al 17 jaar aan het hoofd van het bedrijf. Daarbij wordt hij ondersteund door zijn vrouw Linda (food fotografie) en zus Angelique (administratie) en, al heel wat jaren, een vast team van werknemers. Door groei van het bedrijf werd uitbreiding noodzakelijk en dit resulteerde in 2012 in een verhuizing naar Cuijk waarbij Vleeshandel Derks en de bijhorende winkel werden overgenomen. Tegenwoordig is tijdens de schoolvakantie ook de 5e generatie aan het werk in het familiebedrijf. Dat het slagersvak bij de familie Roelofs in het bloed zit is wel duidelijk. Ook beide neven hebben een vleesbedrijf in de Vereeniging in Zuid-Afrika.