Altijd super vlees en service

Altijd lekker en goed vlees. Zeer ruime keuze. Online bestellen en je bestelling staat keurig klaar. Je word door de medewerkers erg fijn geholpen. Ik zou zeggen, op naar slagerij Roelofs.

Dankjewel voor deze mooie recensie!

Fantastische service

Per mail de bestelling doorgegeven met een afhaaltijdsstip, Alles perfect verpakt en gelabeld Kon zo de diepvries in Doen we nog een keer als het zover is

Nogmaals bedankt voor deze mooie review!

Goed vlees en vriendelijke service

Mooie stukken vlees voor onze winter bbq met oud en nieuw Ook op andere dagen van het jaar dik tevreden over het vlees en de vriendelijke service.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

goede kwaliteit prijs interesant

goede service

Bestelling stond netjes klaar

DE slager

De kwaliteits Slager met een hoofdletter S. Zeer mooi kwaliteits vlees maar een ambachtelijke prijs.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Goede vriendelijke service en top vlees

Dankjewel. En nogmaals bedankt voor de smaakvolle foto's van jouw heerlijke gerecht!

altijd vriendelijk en goede service kwaliteits vlees

koop wekelijks mijn vlees altijd goed

Dankjewel voor deze mooie 10!

Mooie slagerij, vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding

Moesten wel ff wachten met de kerstdagen maar wat een mooie nieuwe slagerij. Fijne aanwinst voor Cuijk

Goede kwaliteit en betaalbaar

Mooi aanbod, goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

Dankjewel voor deze mooie review!

Fijne slagerij met mooie prijzen

Erg fijne slagerij, waar je online je bestelling kan doorgeven en dit op jouw aangegeven tijdstip kan ophalen en natuurlijk blijft er dan nog wat aan je vingers plakken...

Leuk om zo'n mooie review te krijgen van een vaste klant. Dankjewel!

Erg lekker vlees

Gourmetpakket was erg lekker en niet duur.

Fijn dat jullie hebben genoten!

Top geregeld

Keurig en klantvriendelijk

Vlees van een echte slager!!

Dankjewel voor deze mooie 10!

Vriendelijk , behulpzaam en goed vlees

Niks is teveel als je iets vraagt, vriendelijk personeel en ze werken snel door

Super fijn om te horen. Dankjewel!

prima slagerij

prima slagerij, je kunt precies zeggen wat je wilt en hoe je het verpakt wilt hebben. met kerst van alles besteld. netjes op afgesproken tijd op kunnen halen. heerlijk vlees daar kan geen winkel tegenop. toppie

Bedankt voor deze mooie recensie en prachtig cijfer!

lekker vlees

ook klachten handelen ze uitstekend af.

Fijn om te horen! Dankjewel voor dit mooie cijfer.

prima zaak .

goede kwaliteit en vriendelijk personeel gewoon top gr piet boxmeer

Dankjewel voor deze mooie review!

Super goede service en kwaliteit met vriendelijk personeel!

Goede service vriendelijk personeel

Goede kwaliteit. Personeel wat bereid is een stapje extra te doen (zeer bepalend). Prettig dat het assortiment uitgebreid is / wordt. Prijzen zijn wel aan het stijgen….

Dankjewel! Ons personeel bestaat inderdaad uit super harde werkers! Prijzen zijn inderdaad gestegen, maar ben van mening dat onze kwaliteit/prijshouding nog steeds goed is. Hopelijk deelt u mijn mening.

Boven verwachting

Goede service, korte wachttijd, uitstekende kwaliteit en hele goede prijs.

Dankjewel voor deze mooie review!

Zeer slechte kwaliteit herten biefstuk

Ik kocht net voor kerst 2x 150 gram hertenbiefstuk. Het was iets meer ca. 400 gram, geen probleem. 1e Kerstdag zouden we deze eten, echter de biefstuk niet goed ontvliest, zaten stukken zeen in. Waren ook nog per twee verpakt in plaats van 1. Eens en nooit meer, jammer van het kerstdiner. Nui Zevenbergen Jaqueline heeft dit goed opgepakt en mijn klacht tot volle tevredenheid opgelost.

Erg vervelend dat de hertenbiefstuk tegengevallen is. Wellicht in de kerstdrukte niet goed gesneden, waardoor er zeen in heeft gezeten. Ik heb u hierover nog een e-mail gestuurd. Hopelijk tot ziens!

Ik ben heel blij verrast

Heel fijn dat ik deze winkel heb ontdekt. Wist wel dat hij er was, maar, maar ik kwam er nooit omdat ik in het centrum naar de keurslager ging. Met Kerst een bestelling online gedaan. Is prima gegaan, ook het tijdstip van afhalen verliep vlot. Kortom zeer tevreden over deze winkel.

Bedankt voor deze mooie review en fijn dat u ons gevonden heeft. Hopelijk weer tot gauw!

Heerlijk vlees met een top service

Erg gezellig om met kerst vlees op te halen. Prettige sfeer en alles met zorg bereid. We hebben genoten van al het lekkers.

Bedankt voor dit mooie bericht en fijn om te horen dat u genoten heeft!

Geweldige kwaliteit

Voor de kerst konijnenbouten en sleetjes kip en varkenshaas gekocht,heerlijk mals en zeer goede smaak TOP! Vriendelijk personeel,kortom geweldige slagerij!!

Dankjewel! We gaan er bijna van blozen.

De Hork 5 5341 NS Cuijk

0485 - 361207

Over Slagerij Roelofs

OVER ONS Al 120 jaar vakmanschap - De 4e generatie zet inmiddels het familiebedrijf Roelofs voort. In 1902 begon Jan Roelofs, een ondernemende boer, met het verzorgen en vervolgens slachten van zijn eigen vee, wat hij in het dorp Oeffelt verkocht op zijn bakfiets. Hij werd opgevolgd door zoon Wim die in de jaren ’60 één van de eerste bedrijven was die begon met het voorverpakken van vlees uit eigen uitsnijderij. In 1969 werd de eerste winkel Slagerij Roelofs geopend. Toen kleinzoon Jan Roelofs het bedrijf in de jaren ’80 overnam kwam ook de horeca als afnemer erbij. Achterkleinzoon en huidig eigenaar, Ilja Roelofs, staat inmiddels al 17 jaar aan het hoofd van het bedrijf. Daarbij wordt hij ondersteund door zijn vrouw Linda (food fotografie) en zus Angelique (administratie) en, al heel wat jaren, een vast team van werknemers. Door groei van het bedrijf werd uitbreiding noodzakelijk en dit resulteerde in 2012 in een verhuizing naar Cuijk waarbij Vleeshandel Derks en de bijhorende winkel werden overgenomen. Tegenwoordig is tijdens de schoolvakantie ook de 5e generatie aan het werk in het familiebedrijf. Dat het slagersvak bij de familie Roelofs in het bloed zit is wel duidelijk. Ook beide neven hebben een vleesbedrijf in de Vereeniging in Zuid-Afrika.