heerlijk vlees

barbecue vlees van de Catering is erg goed. Goede service

Dankjewel!

verse waren en keurig opgemaakte vleeschalen

een nette bediening en leveringen altijd overeenkomstig de bestellingen.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Makkelijk via computer bestellen,goed lekker vlees,goede prijs,vriendelijk personeel.Wat wil een mens nog meer?.Ga zo door…wij zijn heel tevreden met jullie…

Wat een mooie beoordeling. Dankjewel!

Vlees was goed. Vis verrassend lekker, goed gekruid

Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Goed kwaliteit

Ben helemaal tevreden en goeie Kwaliteit van vlees Duimpje voor de collega's

Dankjewel! Ik geef het duimpje door.

Goede slager, goede producten voor een goede prijs

Goede slager, vriendelijke medewerkers. Minpuntje is dat er bevroren producten zoals b.v. sla- of blinde vinken in de vitrine liggen die ik dan niet meer kan invriezen. Voor de rest top!

Bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht je de panklaar producten vooraf bestellen dan geef even aan dat je deze bevroren mee wilt nemen. We pakken ze naar wens in en houden ze dan in de diepvries. Hopelijk is het dan meer naar wens!

Goede kwaliteit vlees en bijproducten

Bestelling stond netjes klaar, en weworden altijd netjes geholpen door de dames.

Super tevreden

Super tevreden kom regelmatig terug!

Dankjewel en tot gauw weer dan! :-)

Uitstekend vlees en zeer klantvriendelijk

Prettig dat je via internet kunt bestellen. En zeker niet te duur!

Mooie beoordeling, dankjewel!

Super gezellige winkel en fijne medewerkers

Ondanks dat de medewerkers het druk hebben nemen ze de tijd voor je. Goede kwaliteit van vlees.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Vriendelijk, behulpzaam en hoge kennis van kwaliteit

Website bestellingen zeer eenvoudig, bestelling klopt altijd. Niet te beroerd om advies te geven. Kundig personeel.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Zeer lekker vlees

Ze hebben leuke aanbiedingen voor zeer lekker vlees.

Dankjewel!

Goede service en vriendelijke medewerkers!

Enigste slager in Cuijk, kwaliteit en goede service!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Word altijd goed geholpen

Dankjewel! Fijn om te horen.

Goed vlees

Ik bestel van te voren klopt altijd goed. Vlees en vriendelijke bediening

Geweldig!!!

Slagerij Roelofs is een geweldige slagerij, je kunt online je bestelling doen, vooral met bbq pakketten is dat erg fijn. Goed en lekker vlees, gewoon top!!!

Zeer goede slager

Het vlees is van zeer goede kwaliteit De medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Dankjewel!

Prima vlees voor een redelijke prijs, bestelling stond netjes klaar.

super goed vlees

Zeer verzorgd en erg lekker

Dankjewel!

Vriendelijke bediening en zeker niet te duur

Al enkele keren geweest nu de laatste twee weken, ik ga zeker vaker.

Dankjewel en tot ziens dan!

Heerlijk bbq vlees, keurig verzorgd vriendelijke bediening

Dankjewel!

Fijne slager met goed vlees.

Dankjewel!

Altijd goede en vriendelijke service, en de producten zijn top.

Ik vind het altijd prettig hier te komen, je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. De producten zijn top en lekker. Als wij een BBQ hebben krijgen we altijd complimenten over het vlees. Online bestellen werkt ook perfect. Als ik een tip zou moeten geven zou ik proberen het gesneden vlees toch al in kleine hoeveelheden klaar te hebben liggen. Hier gaat voor mijn gevoel veel tijd in zitten. Nog een tip is tijdens de online bestelling aangeven van tot hoe laat je het kunt afhalen. Laats had ik op een maandag 11 uur ingevoerd, terwijl jullie pas om 12 uur open bleken te zijn.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en bedankt voor de vleeswaren tip. Daar waren we zelf ook al achter nu de vleeswaren wat harder gaan lopen. Wat betreft de besteltijd dit is helaas niet aan te passen op onze website. Maar wel fijn dat je dit doorgeeft!

Vorige week een gourmetschotel voor 4 personen besteld, was helemaal top. Heerlijk vlees + garnalen, lekker gekruid, en meer dan genoeg. En de prijs is ook helemaal oké.

Dankjewel voor deze mooie review!

Mooie, nette winkel. Vriendelijk personeel. Lekker vlees

Over Slagerij Roelofs

OVER ONS Al 120 jaar vakmanschap - De 4e generatie zet inmiddels het familiebedrijf Roelofs voort. In 1902 begon Jan Roelofs, een ondernemende boer, met het verzorgen en vervolgens slachten van zijn eigen vee, wat hij in het dorp Oeffelt verkocht op zijn bakfiets. Hij werd opgevolgd door zoon Wim die in de jaren ’60 één van de eerste bedrijven was die begon met het voorverpakken van vlees uit eigen uitsnijderij. In 1969 werd de eerste winkel Slagerij Roelofs geopend. Toen kleinzoon Jan Roelofs het bedrijf in de jaren ’80 overnam kwam ook de horeca als afnemer erbij. Achterkleinzoon en huidig eigenaar, Ilja Roelofs, staat inmiddels al 17 jaar aan het hoofd van het bedrijf. Daarbij wordt hij ondersteund door zijn vrouw Linda (food fotografie) en zus Angelique (administratie) en, al heel wat jaren, een vast team van werknemers. Door groei van het bedrijf werd uitbreiding noodzakelijk en dit resulteerde in 2012 in een verhuizing naar Cuijk waarbij Vleeshandel Derks en de bijhorende winkel werden overgenomen. Tegenwoordig is tijdens de schoolvakantie ook de 5e generatie aan het werk in het familiebedrijf. Dat het slagersvak bij de familie Roelofs in het bloed zit is wel duidelijk. Ook beide neven hebben een vleesbedrijf in de Vereeniging in Zuid-Afrika.