zeer professioneel team

Voor het updaten van onze algemene voorwaarden deden wij beroep op Ingentia. Tinneke & Jill hebben dat supergoed gedaan; alles werd tot in de kleinste details overlopen. Ze hebben ons bijgestaan met raad en daad en alles netjes uitgewerkt op een zeer professionele manier. Absoluut een aanrader!

Snelle topservice

Ondanks een drukke agenda werd er vrijwel onmiddellijk tijd gemaakt voor advies bij een dringende contractonderhandeling. De opmerkingen in het contract werden ook nog eens zeer helder verwoord.

• Betrokkenheid N.v.t.

Top service!

Ik kan Ingentia aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar advocatenkantoor: professionele aanpak, vriendelijk, correct, resultaat gericht en kennis van zaken.

Duidelijk, snel & accuraat

Een erg duidelijke uitleg gekregen omtrent een specifiek topic met een duidelijk plan van aanpak en bijhorende kostenraming. De uitwerking gebeurde snel en accuraat. Bijzonder fijne samenwerking.

• Geholpen door: Richelle Moors

Altijd even behulpzaam & vriendelijk! Alleen maar toppers bij Ingentia Advocaten.

Zeer interessante opleiding gehad i.v.m. de GDPR.

• Geholpen door: Tinneke Geukens

Cleo is gewoon een top advocate altijd even vriendelijk en warm onthaald ook aan hee onthaal

Professionele en menselijke aanpak

Zeer tevreden over het werk van Meester Hendriks. Zij is steeds beschikbaar als je vragen hebt over je zaak. Ze behartigd zeer goed de belangen van haar client en kan zich goed inleven in de situatie.

• Geholpen door: Cleo Hendriks

Zeer duidelijk antwoord na 1 bezoekje aan het kantoor.

Zeer deskundig advies/raad gekregen na een informatief gesprek van Meester Cleo Hendriks

Top dienstverlening

Ik kon steeds terecht met al mijn vragen bij dit fantastische team. Ze kenden mijn zaak door en door en bezorgden mij het beoogde resultaat.

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer goede ein professionele hulp dank je Cleo Hendriks

k kan Cleo Hendriks zonder voorbehoud aanbevelen. Ze is zeer bekwaam, toegewijd en vriendelijk en werkt uiterst snel en doelgericht. Haar beschikbaarheid is echt indrukwekkend en ik heb altijd een goed gevoel gehad over de feitelijke uitleg en de juridisch correcte verwerking in mijn geval Graag wil ik Cleo Hendriks hartelijk bedanken voor de zeer goede ondersteuning in mijn situatie.

professioneel

Professioneel en toch heel menselijk. Iemand waar je op kan vertrouwen en weet wat ze doet.

• Geholpen door: Cleo Hendriks

Ik vertouw alles omtrent mijn zaak toe aan Melike Orhay.

Woorden kunnen niet beschrijven hoe blij ik ben dat Melike Orhay onze advocaat is!

• Geholpen door: Melike Orhay

Super behulpzaam en bekwaan in haar vak!

Super behulpzaam en bekwaan in haar vak!

• Geholpen door: Melike Orhay

Zeer tevreden van Meester Melike Orhay!

Zeer tevreden van Meester Melike Orhay!

Topservice!

Altijd uitstekend ontvangen en uitstekend geholpen door Meester Orhay Melike & Meester Geukens Tinneke. Ze staan altijd paraat voor vragen. Eerlijk en correct. Ingentia is een top advocatenkantoor!

altijd vriendelijk ontrvangen

zeer goede uitleg over de verslagen als je er niet aan uit kan.

• Geholpen door: Richelle Moors

Goed werk

Vanuit een zeer moeilijke positie vertrokken , dikwijls tot de orde geroepen , maar toch krachtig bijgestaan door een zeer innemend persoonlijkheid, Cleo, H met een x

Top service!

Ervaren raadsman en zij doet haar uiterste beste voor de cliënte!Zeer tevreden over!

• Geholpen door: Cleo Hendriks

Bedankt Melike, voor de goede opvolging van ons dossier!

• Geholpen door: Melike Orhay

Een betrokken , snelle en deskundige aanpak en begeleiding

Het gevoel van ondersteuning te krijgen. Bereikbaarheid is ook een belangrijk aspect waar invulling aan gegeven wordt.

• Geholpen door: Evelien Rutten

Aangenaam. meedenkend en flexibel is wat een samenwerking met Ingentia inhoud.

Wij zijn bij Ingentia terecht gekomen wegens hun uitgebreide kennis over de GDPR wetten. We hebben enkele meetings volledig vrijblijvend informatie ontvangen om een beslissing te kunnen maken waar we zeker van waren. Zelfs enkele uitdagingen die we tegen kwamen hebben ze samen met ons bekeken, een oplossing gezocht en gevonden. Zelfs op momenten dat het niet mogelijk was voor ons om tijdens de kantooruren met elkaar te spreken, stelde ze zich open om na de kantooruren hun tijd in ons te investeren. Samengevat, een aangename, professionele en flexibele samenwerking die we nog een lange tijd zullen behouden.

Perfect!

Enthousiaste ontvangst. Vol passie voor de job werd ons dossier aangepakt en verdedigd. Regelmatige duidelijke update over de stand van zaken in het dossier. Alles zoals verwacht! Echt een topteam zijn jullie!

• Geholpen door: Evelien Rutten

Ik werd steeds correct op de hoogte gehouden. Als ik nog eens rechtshulp nodig zou hebben weet ik waar ik moet zijn. Bedankt.

• Geholpen door: Evelien Rutten

Vakkundig en goed geholpen bij mijn zaken

Tot nu toe altijd de zaken gewonnen dus zeer goede ervaring. Dossiers worden goed en vlot afgehandeld.

• Geholpen door: Evelien Rutten

Topadvies en dito klantenservice!

Geen op- of aanmerkingen ter verbetering. Van eerste contact over expertise tot financiële afhandeling en persoonlijk contact: top!

Over Advocaatscore.be