Keurig, correct en betrokken

Bas neemt op prettige manier de zaken waar , en regelt alles keurig volgens afspraak

Zeer betrokken

De uitvaart is door Bas zeer integer, met liefde en humor tot ieders volle tevredenheid begeleid en hebben wij mopi, intiem, waardig en liefdevol afscheid kunnen nemen van onze dierbare

Fijne samenwerking van het begin tot het eind. Bas luisterd goed naar de wensen en samen hebben wij een. Mooi draaiboek in elkaar gezet. Zoals ik het voor ogen had is het ook verlopen. Dankjewel Bas, je bent een topper.

Alles was super geregeld.

Goed contact, super geregeld, altijd bereikbaar. Meneer heeft veel aandacht en tijd besteed aan familie zodat er een hele mooie uitvaart is geweest.

Empatisch,professioneel, denkt mee.

We hadden het volste vertrouwen in dhr.Poelstra,omdat hij goed aanvoelde wat onze wensen waren. Ook was hij goed bereikbaar, en reageerde altijd snel. Hij heeft ons veel zorgen uit handen genomen,en gezorgd dat onze broer ‘n mooi afscheid heeft gekregen. Dank daarvoor.

Uitermate goede en betrokken uitvaartonderneming.

Bas Poelstra en zijn personeel hebben in een droevige periode mij en mijn familie op een zeer sympathieke en deskundige wijze in staat gesteld afscheid te nemen van mijn overleden broer. Hij was ten allen tijde beschikbaar en nam de tijd voor alle voorbereidingen. De plechtigheid werd op professionele wijze begeleid en was zeer goed opgebouwd. Er was ruimte voor een lach en een traan. Bas heeft uitstekend ingeschat wat voor ons het beste was. De verzorging voor en na de plechtigheid was prima. Een uitvaartonderneming die ik van harte kan aanbevelen.

Respectvol en oog voor detail

Bas is zeer respectvol, rustig, werkt snel en heeft oog voor detail. Onze wensen werden perfect vertaald naar een mooie uitvaart. Ook het kostenaspect werd goed in de gaten gehouden. Kortom, een vakman met een hart voor zijn werk!

Bas is betrokken, warm en ook zakelijk

Ik ben heel tevreden over Bas en de manier waarop hij de uitvaart van mijn vader heeft begeleid. Afspraak is afspraak. Met aandacht voor onze wensen en emoties, waardoor wij nu terugkijken op een afscheid zoals mijn vader dat gewild zou hebben. Zijn openingswoorden raakten de sfeer die wij wilden creëren.

Zeer tevreden!

Na het overlijden van mijn moeder heeft Bas ons van A tot Z geholpen de uitvaart zo mooi en goed mogelijk te laten verlopen. Wij hebben Bas leren kennen als een fijne persoonlijkheid waar wij ons direct bij op ons gemak voelde. Wij konden ons geen betere begeleider wensen. Nogmaals danken wij jou Bas voor de prettige samenwerking, jij was een enorme steun voor ons. Vriendelijke groet, Ans en Gerda.

Precies zoals we het gewenst hadden.

Ik kijk er met veel warmte op terug. Heel goed begeleid, we wisten zo'n beetje hoe we het wilden en Bas zette de puntjes op de i. We hebben echt mede dankzij hem mijn moeder een mooie uitvaart kunnen geven.

Warm, liefdevol, betrokken, meedenkend,

Mijn geliefde vriend overleed 4 maanden na het overlijden van zijn enige zoon. Bas Poelstra was de uitvaart verzorger van zijn zoon. Vriend zei na afloop: ik wil Bas ook als ik kom te overlijden. Helaas was het 30 november zo ver, op 94 jarige leeftijd, moest ik mijn geliefde vriend laten gaan. Bas werd gebeld en hij was er voor ons. Wat was het fijn iemand te hebben die met ons mee dacht en de uitvaart tot in de puntjes heeft verzorgd. Bas was altijd bereikbaar. Niets was hem teveel. 3 dagen na het overlijden van mijn vriend overleed mijn broer. Bas noemde hem ook in zijn toespraak en ook voor hem werd een kaars aangestoken. 2 dagen na zijn uitvaart belde Bas om te vragen hoe het met mij ging en of hij nog wat voor mij kon betekenen. Dank je Bas dit heeft mij zo goed gedaan.

Bas voelt prima aan wat nodig is, top!

Bas heeft ons goed ontzorgt op die punten die voor ons belangrijk waren. Alle afspraken nagekomen en duidelijk in de communicatie. Goed meegedacht en creatief in de oplossingen.

Warm, professioneel en op maat.

We hebben een goede ervaring gehad met Bas voor de uitvaart van mijn (schoon)moeder. Hij heeft ons goed geholpen en bijgestaan met alles wat er geregeld moest worden of waar wij keuzes in moesten maken. Hij is erg vriendelijk, heeft veel kennis en gebruikt die kennis ook om een mooie uitvaart neer te zetten. Daarnaast neem hij hier ook echt de tijd voor.

Professioneel, op maat en warme persoonlijkheid.

We hebben een goede ervaring met Bas. Hij heeft ons goed geholpen en bij gestaan met alles wat er geregeld moest worden of waar wij keuzes in moesten maken. Hij is erg vriendelijk, heeft veel kennis en gebruikt die kennis ook om een mooie uitvaart neer te zetten. Zou hem opnieuw benaderen wanneer er weer een uitvaart geregeld moet worden.

Een fijne betrokken begrafenisondernemer

Een betrokken man die fijn in de omgang is, en luisterde naar onze wensen. Het hele proces hebben wij als zeer positief ervaren waarvoor onze dank

Bas denkt mee en ontzorgd in alles

Bas komt na wat hij beloofd . Fijne communicatie en alles is tot in de puntjes geregeld . Fijn om in een moeilijke tijd zo op iemand te kunnen bouwen.

Zeer attent

Contact was uitstekend, snel, en to the point. Heel blij mee.

Heeft ons perfect begeleid. En bij gestaan Fijne man Bas Poelstra.

BAS is Begripvol, neemt tijd, denkt mee

Bas bedankt voor het mooie, waardige afscheid van mijn Mart, je nam alle tijd en luisterde heel begripvol naar onze verhalen. Bas je dacht mee over alles, en je betrokkenheid hebben wij zeer gewaardeerd. Bedankt Bas voor alles,! ook na de crematie een telefoontje en weer de behulpzaamheid. X

Heldere uitleg en actieve steun bij het gehele proces

Goede balans tussen kosten en steun voor een waardige uitvaart

Hoe goed kan goed zijn, het was gewoon heel goed.

Bas is iemand die een uitvaart in kaart brengt en managet op zorgvuldige een zeer efficiënte manier. Wij als familie hadden het met Bas niet beter kunnen treffen Hij is een gevoelig en aimabel mens die snel aanvoelt wat de wensen van de nabestaanden zijn. Misschien is het voor de gelegenheid niet het juiste woord, maar het was gewoonweg top geregeld.

Museumlaan 2

3581 HK Utrecht

06271 66302

Over Bas Poelstra Uitvaarten

"Als een geliefde naaste overlijdt, komt er veel op je af. Ondertussen, te midden van alle emoties, moet je van alles regelen. Hoe pak je dat allemaal aan? Ik ben er om jullie te helpen. Samen met jullie sta ik stil, neem zoveel mogelijk zorg uit handen. En loods jullie door alle stappen richting die ene dag: de uitvaart. Een uitvaart die helemaal past bij de overledene: traditioneel of totaal anders. En waar je met een goed gevoel op terugkijkt. Daar zorg ik voor."