Invoelende en waardige service geboden!

Wij, de gehele familie, hebben de begeleiding als heel prettig ondervonden. Daar waar wij er even doorheen zaten en even niets wisten, wist U via onze verhalen mooie ideeen aan te dragen. Daardoor heeft mijn man en onze vader een mooi en waardig afscheid gehad. Waarvoor onze grote dank. Familie van Vliet

Gewoon heel vriendelijk en bas helpt je goed.

Uitmuntend

Bas poelstra en zijn zorgteam leveren mooie diensten, Bas brengt rust, goed bereikbaar, legt alles goed uit, wij hadden hem met spoed nodig op korte termijn, hoe alles gedaan is, in 1 woord geweldig. Alles keurig en in de puntjes allemaal verzorgd, zeer tevreden. Een overlijden van een dierbare is al erg genoeg, maar voor ons is Bas poelstra uitvaarten nr 1. Zeer betrokken.

De contacten verliepen heel soepel. Alles is volgens afspraak verlopen, ook zaken die op het laatste moment geregeld moesten worden. Bas is ook een fijne spreker. Respectvol in het contact, goed luisteren en aanspreekbaar. Aandachtspuntje zou zijn dat bij aankomst familie op de begraafplaats, er een kopje koffie geserveerd zou kunnen worden.

Zeer prettig door Bas begeleid in het hele proces van overlijden tot crematie. Neemt er de tijd voor, stuurt zo nodig positief bij door het geven van goede ideeën/tips. Altijd bereikbaar en heeft direct antwoord op al je vragen of onderneemt actie om zaken te regelen. Vond ook vooraf zijn website duidelijk en de visie die hij daar beschrijft maakt hij ook waar.

Niet opdringerig, denk mee en direct antwoord op vragen. Bas is een prettige persoonlijkheid met juist inlevingsvermogen. Helder voor wat betreft de kostenbegroting en eerlijk en open bij suggesties vanuit onze zijde.

Betrokken

Wij kijken met een tevreden gevoel terug op de uitvaart. Bas is betrokken, voelt aan wat bij je past en weet goed te doseren. Zo hebben we in deze hectisch emotionele tijd geen moment het gevoel hebben gehad de regie te verliezen.

Alles top geregeld!!

De uitvaartverzorging is in heel goede handen bij Bas Poelstra. Alles is overzichtelijk en Bas neemt van alles uit je handen. Bas is een relaxte man, juist wat je nodig hebt in deze moeilijke periode. Nogmaals bedankt Bas voor de goede begeleiding en de mooie woorden tijdens de uitvaart van onze moeder.

Zeer Tevreden

We zijn ZEER tevreden over het verloop vanaf overlijden tot na de uitvaart! Bas Poelstra is een zeer betrokken persoon, met heel veel geduld en stelt het belang van de nabestaanden voorop. Hij houdt rekening met onze wensen, maar hij komt ook met goeie ideeën op momenten waar verbetering nodig is, wat wij over het hoofd hebben gezien door al onze emoties. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Ik heb een 9 gegeven, omdat er altijd ruimte is voor verbetering! Bas, nogmaals vriendelijk bedankt voor je steun, het meedenken, je ideeën en je enorme betrokkenheid en je kalmte op zich! BEDANKT!!!!

Een hele fijne begeleiding.

We hadden er allemaal een goed gevoel bij, goede adviezen gekregen en er werd goed aangegeven wat er allemaal mogelijk was.

Een mooie fijne prettige ervaring

Vanaf het begin een goede en fijne begeleiding thuis. Fijn gesprek met goede uitleg. De dag zelf van de uitvaart was fijn, mooi en hele fijne lieve ervaring. Veel respect voor ons en de overledene Zelfs erna nog . Kon nog van alles vragen en gelijk antwoorden Echt super. 10+ Bedankt

Professioneel en empatisch.

Vanaf het 1ste gesprek heeft Bas goed met ons meegedacht en hebben we de uitvaart van onze moeder precies zo kunnen doen zoals we dit zelf wilde. Bas komt empatisch en warm over en dat is heel fijn in een emotionele tijd. Zeker omdat we de uitvaart ook klein en in besloten kring hebben gedaan en er aandacht voor iedereen was vanuit Bas.

Zeer betrokken..

Bas heeft ons eerder bijgestaan na het overlijden van mijn moeder. Toen mijn man overleed, heb ik niet getwijfeld Bas weer te bellen. We houden er zeker weer een heel goed gevoel aan over. Bas is zeer betrokken, luistert goed, denkt mee en en heeft alles weer erg goed geregeld.

Geweldig meedenkend

Hij neemt alle zorg uit je handen en voelt gelijk vertrouwd.

Uitstekende begeleiding en een empatische persoon

De hele ervaring na het overlijden van mijn moeder was een fijne. De samenwerking met Bas ging uitstekend en hij heeft alles makkelijk en goed geregeld.

Bas heeft precies geleverd wat in onze situatie door ons gewenst werd.

In het eerste gesprek had Bas al binnen de kortste keren door hoe de (2) nabestaanden er in stonden en wat hun wensen en ideeën waren. Hij speelde daar perfect op in, in gedrag, houding en bejegening. Hij voelde onze ideeën goed aan en organiseerde de uitvaart, inclusief alle voorbereidingen, perfect. Hij zorgde daardoor voor ons voor een door ons gewenst afscheid.

Denkt mee om alle wensen mogelijk te maken

Meelevend, meedenkend, meewerkend. Begreep wat wij wilden en deed zijn best dat te regelen. Dacht ook aan zaken die wij vergaten. Fijn contact, genoot ons volle vertrouwen en was dat waard. Kan 'out of the box' denken.

Super, in 1 woord!!!

Wij hadden ons geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen. Bas is zeer begaan en betrokken geweest in alle opzichten. Alles tot in de puntjes verzorgd en ons ontzorgd wat een heel fijn gevoel gaf. Tijdens de voorbereidingen van de uitvaart tot na de crematie heel zorgzaam geweest wat voor ons heel fijn was. Dank je wel Bas voor al je perfecte zorgen.

Bas maakt waar wat hij belangrijk vindt:aandacht, tijd en kwaliteit!!

Wat een fijne uitvaartbegeleider, voelt de sfeer en de behoefte uitstekend aan. Denkt mee, ontzorgt en reageert zeer snel. Bas was al aangekondigd als een rustige en aardige vent met gevoel voor humor. Dat was het precies, hij kon soms net even met zijn empathie het zetje geven dat we nodig hadden.

Bijzonder tevreden over de wijze de uitvaart is geregeld

Vanaf het begin tot het einde is er heel goed contact geweest over het hoe en wat, en zijn we dan ook bijzonder tevreden over de manier waarop de uitvaart van Janny was geregeld.

Super Bas bedankt. Het was top.

Wij hebben Bas voor de tweede keer bij een uitvaart mogen uitnodigen. Eerst bij onze moeder en recent bij onze tante. In een woord.. SUPER geregeld. Bas je bent een topper. Vanuit de familie bedankt..

Op de achtergrond maar toch aanwezig

Bas laat je alle ruimte voor eigen inbreng. Waar nodig vult hij aan. Ik kijk terug op een zeer gedenkwaardige dag die door zijn hand geleid werd. Service staat bij hem hoog in het vaandel.

Regelt ontzorgt op een bijzondere rustige professionele manier.

Bas heeft ons bijzonder goed begeleid en komt met goede ideeën. Alles was netjes en precies volgens wens geregeld. Kortom we zijn zeer tevreden op Bas Poelstra uitvaartzorg. Groet Fam van Kleef

In deze verdrietige tijd is het fijn om iemand als Bas als uitvaartverzorger te hebben. Alles boven verwachting geregeld, verzorgd en uitgevoerd. Bas bedankt!

Keurig, correct en betrokken

Bas neemt op prettige manier de zaken waar , en regelt alles keurig volgens afspraak

Museumlaan 2 3581 HK Utrecht

06271 66302

Over Bas Poelstra Uitvaarten

“Als een geliefde naaste overlijdt, komt er veel op je af. Samen met jullie sta ik stil, neem zoveel mogelijk zorg uit handen. En loods jullie door alle stappen richting die ene dag: de uitvaart. Een uitvaart die helemaal past bij de overledene: traditioneel of totaal anders. En waar je met een goed gevoel op terugkijkt. Daar zorg ik voor...”