In moeilijke tijden een steun in de branding

Meedenkend aanvullend wat kan kan en zonodig grens doorbrekend

Een hele fijne uitvaartverzorger, hij begeleidt je goed en verzocht alles uitstekend

Bas Poelstra heeft ons fantastich begeleid. Door zijn rustige houding wordt je op je gemak gesteld en het overlijden van een dierbare heeft al een enorme impact op je. Hij neemt de tijd voor alles en legt alles goed uit. En voor eventuele afwijkende wensen kijkt hij wat de mogelijkheden zijn. We zijn dan ook zeer tevreden over Bas Poelstra. En zeer betrokken uitvaartverzorger.

Mooie crematie dienst, onze wensen geheel ten uitvoer gebracht. Is een mooie herinnering geeorden.

Bas Poelstra is in één woord: fantastisch!

Bas verplaatst zich snel in de situatie zoals deze zich voordoet. Hij heeft gevoel voor sfeer en een perfecte mensenkennis. Bas is sympathiek, empathisch, sterk in begeleiding, programmeren, het volgen en aansturen van het proces en in de voorbereiding en uitvoering van formaliteiten en plechtigheden. Nooit opdringerig, wel tijdig in het contact. Bas is gedurende vele uren van de dag, van ‘s-morgens vroeg tot ‘s-avonds laat, bereikbaar om te adviseren, te helpen, duidelijkheid te scheppen. Ook de nazorg is compleet en met sympathie en empathie gegeven.

Soms heb je pech en doet 't even pijn, maar goed dat er dan mensen als Bas Poelstra zijn.

De uitvaart van m'n beide ouders super goed geregeld. Ik heb beide keren afgesloten met 'n "blij" gevoel. Bas werkt goed met je samen, laat je zaken afhandelen zoals je wilt en neemt over of stuurt bij waar dat nodig is. Een goed iets want bij het overlijden heb je al zat (ellende) aan je kop. Dus voor de 2e x... Zenks Bas.

Terug kijken op een mooie dienst

Helaas had ik dit jaar 2x een overlijden, maar beiden keren verzorgd door Bas poelstra, zeer uitmuntend, alles goed bespreekbaar, goed verzorgd, contact is fijn. Bas brengt rust, alles word tot de puntjes verzorgd. Direct bereikbaar, wat heel fijn is.

Topper

Bas is een topper! Niks is hem te veel al bel je midden in de nacht , je kan heb dus dag en nacht bellen , alles was zo fijn geregeld Bas je bent een fijne man die lekker rustig is en veel aandacht aan ons besteed hebt dat was erg prettig voor ons bedankt !! Je hebt mijn moeder en ons een hele mooie uitvaart bezorgd ,collega’s van Bas ook super fijne mensen ook bedankt .

uitstekend

super goed verzorgt,alles naar wens eigeliijk mee dan dat .het kon niet beter ,bedankt voor alle goede zorgen van het begin tot het eind.fam mol en fam van den bosch

Wat een uitstekende begeleiding van Bas.

Afgelopen 14 jaar heb ik vanwege de gezondheidstoestand van mijn vrouw Eveliene vaak gedacht hoe de dagen eruit zouden zien dat ik te vroeg afscheid van haar moest nemen. Op 20 augustus jl. was het zo ver. Ik kan niets anders zeggen dat Bas de uitvaart meer dan uitstekend heeft begeleid. Alle afspraken zijn nagekomen en Eveliene heeft een prachtige uitvaart gehad die zij verdiende. Bosrust in Zeist eveneens een compliment voor de begeleiding en de prachtige locatie. Bas bedankt voor je hulp in deze voor mij moeilijkste periode van mijn leven.

Heel goed, goede begeleiding

Bas, alles was vlgs de wens van Jolanda en mij. Goed geregeld en veel contact gehouden in deze onwerkelijke periode. Veel dank, Ruud van Strien

Uitmuntend

Bas is een gevoelsmens die de uitvaart van mijn vrouw tot in de puntjes geregeld en verzorgd heeft . Ben hem hier dankbaar voor ..

Geweldig georganiseerd

Het fijne contact met Bas Poelstra heeft geresulteerd in een prachtige uitvaart. De kernwaarden aandacht, tijd en kwaliteit zijn tijdens de voorbereiding en uitvaart zeker naar voren gekomen.

In een woord :"Fantastisch"

Bas Poelstra Uitvaarten heeft mij verrast! . Bas is een rustig,innemend,invoelend,geduldig en respectvol persoon,met een luisterend oor en het hart op de goede plaats. Hij is duidelijk in zijn uitleg en geeft je het gevoel,dat jij de enige bent waar hij voor werkt.Hij neemt alle tijd en dat is zo belangrijk in deze onrustige en verdrietige periode. Dank je wel Bas, Lieve groet, Ada van Berge Henegouwen.

Wat een fijn persoon maar nog kundigere uitvaartverzorger!

Onderstaand bericht heb ik naar Bas gestuurd na de uitvaart van mijn vader. Dit zegt meer dan 5 sterren of een duim omhoog. Hallo Bas. Wellicht aan de late kant maar ik wil je nogmaals vanuit eigen naam enorm bedanken voor je manier van “werken”. Ik begrijp nu wat je bedoelde met de woorden “het is voor mij meer dan werk en gaat niet om het geld” Jij bent een fijn mens maar vooral een zeer kundige uitvaartverzorger! Thanks!

Mooi en goed geregeld

Het was vanaf het begin tot het laatste gesprek erg fijn en menselijk. Ondanks dat het een verdrietige periode was/is, was het zo'n mooie en serene periode. Bedankt hiervoor.

Een hele fijne uitvaartleider die alles uit handen neemt en je volledig ontzorgd.

Na één telefoontje met Bas Poelstra uitvaarten kon ik alles loslaten, hij dacht aan alles. M’n Familie en ik hebben ondanks het verdriet fijne herinneringen bij de uitvaart. Alles is perfect tot in het kleinste detail geregeld. Ik zal Bas Poelstra zeker aanbevelen!!

Respectvol, empathisch, open en een op maat gemaakte uitvaart!

Bas heeft mij en mijn zussen bijgestaan in de organisatie van de begrafenis van onze vader. Van begin tot eind (en daarna) stond hij voor ons klaar en konden bij hem terecht. De communicatie was perfect, daarnaast was hij eerlijk en duidelijk over de wat wel en wat niet kon en wat we konden verwachten. Hij luisterde naar wat we graag wilde en wist dit in no-time te vertalen naar concrete plannen. Bas wist de perfecte balans te vinden tussen een empathische, respectvolle en zakelijke houding wat voor ons ontzettend fijn was! Hij dacht met ons mee en was flexible. Zelfs de dingen die we op het laatste moment nog wilde doorvoeren was dat geen probleem en pakte hij direct op! Dat heeft geleid tot een ontzettend mooi afscheid. We hadden gekozen voor een condolence avond en een uitvaart, beide op de locatie een leeuwenberg te Utrecht. Een prachtige locatie met veel mogelijkheden. De dag van de uitvaart verliep vlekkeloos, de gasten voelde zich op hun gemakt en er werd goed voor de familie gezorgd! Bas opende de uitvaart met een mooi, passend en en respectvolle speech over onze vader. Hij had een fijne stem om naar te luisteren, en vond de juiste woorden voor het publiek. Het was bijna alsof hij onze vader zelf had gekend. Hoe hij dat deed was bewonderingswaardig, vele van onze gasten hadden dit ook opgemerkt. Wij als familie zijn dus, zoals onderhand misschien al wel duidelijk is, ontzettend blij en dankbaar voor de inzet van Bas. We kijken terug op een mooi afscheid, precies zoals we het hadden gewild. Het deed eer aan onze vader. Bovenal is Bas een vrijdenkend persoon en dit is merkbaar in hoe hij zijn werk doet. Het zorgt ervoor dat hij zich inleeft in je wensen van hoe jij kraag zou willen dat een uitvaart eruit ziet, in plaats van dat er een gestandaardiseerd plan wordt afgelopen. We bevelen Bas daarom ook met veel zekerheid aan!

Zeer betrouwbare en uitstekende man

Bas heeft ons in de laatste 5 jaar 3 x bijgestaan bij het overlijden van onze dierbaren. Wij hebben uitstekend met hem kunnen werken. Bas weet exact wat die doet. Alles kan in overleg.

Professionele en nette verzorging van de dienst en administratieve afhandeling.

Bas had geduld en veel sensitiviteit voor de situatie.

Uitstekende begeleiding

Bas kan zijn gevoel goed inplaatsen in de gebeurtenissen bij Leon Verwer. Denkt mee met de betrokkenen. Bas straalt rust uit. Voor ons een topvent om door begeleid te worden in de korte periode van afscheid nemen.

Prima verzorgd

Goed verzorgd, ondanks dat het tegenwoordig bijna allemaal per mail gaat. Dit is iets onpersoonlijker als een belletje.

Nette en correcte begeleiding

Wij hebben een zeer tevreden gevoel overgehouden over de wijze waarop alles is besproken en geregeld. Nette en correcte begeleiding.

Rustige aandacht

De begeleiding was met aandacht en een luisterend oor. We konden er op vertrouwen dat het goed verliep.

Bas Poelstra, betere begeleiding bij de uitvaart kun je niet wensen.

Bas Poelstra heeft de uitvaart, en alles wat daar bij komt kijken, uitstekend verzorgt. Hij neemt je veel werk uit handen hetgeen op zo’n moment zeer gewenst is. Bas denkt mee en is ook nog eens innovatief bij het bieden van oplossingen. De tekst die ik geschreven heb voor de uitvaart van mijn vader heeft hij op mijn verzoek met de juiste intonatie perfect voorgelezen. Ook zijn teksten op de uitvaart rondom het proces en liederen zijn passend. Ook mbt de muziek heeft hij ons goed geholpen. Kortom mijn ervaringen met Bas zijn stop en ik wil hem dan ook graag aanbevelen.

Invoelende en waardige service geboden!

Wij, de gehele familie, hebben de begeleiding als heel prettig ondervonden. Daar waar wij er even doorheen zaten en even niets wisten, wist U via onze verhalen mooie ideeen aan te dragen. Daardoor heeft mijn man en onze vader een mooi en waardig afscheid gehad. Waarvoor onze grote dank. Familie van Vliet

Over Bas Poelstra Uitvaarten

“Als een geliefde naaste overlijdt, komt er veel op je af. Al die verwarrende emoties. En ondertussen moet je van alles regelen. Hoe doe je dat allemaal? Ik ben er om jullie te helpen. Samen met jullie sta ik stil. Neem jullie zoveel mogelijk zorg uit handen. En loods jullie door alle stappen richting die ene dag: de uitvaart. Een uitvaart die helemaal past bij de overledene: traditioneel of totaal anders. En waar je met een goed gevoel op terugkijkt, hoe pittig ook. Daar zorg ik voor.”