Perfect!

Ik kom al vanaf mijn eerste auto bij jilis ( toevallig ook daar gekocht ) als er iets is wordt het altijd perfect en in goed overleg opgelost!. Heel erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net en goed georganiseerd bedrijf met vakmensen !

Onze nieuwe Iveco perfect en geheel naar tevredenheid geleverd.

Vriendelijk betrouwbaar

Goede ervaring Goede prijs voor inruil Netjes en compleet afgeleverd

Serieus genomen

Ondanks dat ik niet veel te besteden had werd ik vriendelijk en gastvrij ontvangen.ik ben zeer tevreden met mijn gebruikte auto die ik bij Jilis gekocht hebt.Top garage!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en klantcontact zijn echt geweldig, verdienen wel 6 sterren.

Mercedes Benz GLE 450 gekocht in maart dit jaar. Auto echt keurig afgeleverd. Een paar dingen onder garantie opgelost. Zoals raar geluid bij de versnellingsbak, Stuurwielbekleding die los liet, en een zwarte velg rechtsvoor waarvan de lak losliet. Allemaal keurig opgelost, nogmaals helemaal onder garantie. Vind ik echt geweldig. maak je echt zelden of nooit mee. Voor mij is er maar 1 autobedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed verzorgd, keurige en vriendelijke personelen.

Betrouwbaar Jilis Autobedrijven!

Netjes en fijn geholpen!

Heel fijne garage. Super service en erg klantvriendelijk. Mijn auto stond gewassen voor mij klaar na een onderhoudsbeurt en apk!! Heb ik echt nog nooit mee gemaakt. 1 klein ieniemienie puntje… ik had zelf net voor dat ik mijn auto bracht de ruitensproeiervloeistof helemaal bij gevuld en toch stond er €2,95 voor ruitensproeiervloeistof op de rekening. Dat is wel een beetje vreemd maar weegt niet op tegen de fijne service. Ik kom hier zeker terug. Van mij een 10!!

Gewonn goed en duidelijke

Altijd vriendelijk ontvangst staan gelijk voor je klaar Contact is goed en alles wordt keurig geregeld

Klant staat centraal

Super ervaring met deze garage en verkoper Jeroen

prima service

netjes behandeld, wordt gebeld wat er gaat gebeuren, voor dat er aan begonnen wordt. altijd leenauto beschikbaar.

Slogan wordt nageleefd

Goede service. Kon snel terecht en auto werd weer schoon afgeleverd.

Vriendelijk en Professioneel

Zeer vriendelijke behulpzame mensen. Stellen je vooraf op de hoogte en houden goed contact met je.

klantvriendelijk, komt afspraken na

gelijk bij aankomst vriendelijk ontvangen

Meedenkend goed geholpen!

Op tijd en betrouwbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bijzonder vriendelijk, servicegericht en persoonlijk

Erg vriendelijk en servicegericht bedrijf. De klant staat voorop en dat merk je aan de tijd die men voor je heeft cq. neemt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In alle opzichten naar volle tevredenheid

Klantvriendelijk, servicegericht, deskundig. Beter kan niet!

Problemen goed opgelost

In mei goede tweedehands auto gekocht met de belofte dat ik er zeker een jaar probleemloos mee zou kunnen rijden. Half jaar garantie erbij afgenomen. De mensen bij Jilis hebben goed meegedacht en top service geleverd omdat ik toen zonder auto zat. Ze kwamen de auto bij mij thuis leveren (2x 45 min rijden), erg netjes! Eerste problemen vertoonden zich helaas toch in september. Dat kon vanwege drukte in de werkplaats pas medio oktober opgelost worden. Slechts minimaal opgelost, binnen een week was het probleem (koppeling) terug. Probleem bleef aanhouden, dus weer gebeld, zou pas 6 weken later terecht kunnen maar moest het in de gaten gehouden. Even later werd het leefbare probleem een groot probleem en was het echt kapot. Wanhopig gebeld met de werkplaats. Ze hebben echt moeite gedaan om het goed en snel op te lossen. Ik moest wel 50% van de forse kosten meebetalen omdat de garantie termijn inmiddels nét verlopen was. Dat ging in goed overleg en ik had geen zin om discussie te voeren over geld. Een auto brengt nu eenmaal kosten met zich mee dus ik heb me erbij neergelegd. Het is uiteindelijk goed en snel opgelost en ik hoop van harte dat ik nu een hele tijd vooruit kan met mijn auto. Het was even anders, maar ik ben nu wel weer blij met de aankoop, de auto rijdt erg fijn. Verder prettig contact gehad met diverse mensen bij Jilis. Ik ben er een aantal keer geweest en het is duidelijk dat ze het er druk hebben maar wel plezierig werken.

koffie kan beter

nvt

Netjes geholpen

Geweldig autobedrijf

Wij komen al jaren bij Jilis Autobedrijven. Altijd super netjes geholpen. Altijd goed overleg als er wat mis is met de auto en de kosten hiervan. Toen we opzoek waren naar een andere grotere auto, had Jilis binnen een dag de auto gevonden die we zochten. We zijn super blij met onze auto! Super service!

Super tevreden

Zeer tevreden over eigenlijk alles, goede service, verstand van zaken. Meedenkend

Positieve ervaring

Netjes te woord gestaan, nette afhandeling van de koop, zelfs met een notenpakketje Bedankt voor de fijne samenwerking

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij hebben gisteren een nieuwe tweedehandse auto gekocht.

Toen we bij Jilis aan klopten voor een goede twee dehandse auto, zijn we zeer goed behandeld. Ze hebben ons verhaal aangehoort, en meegedacht aan wat voor auto erbij ons zou passen! Tevens stond de koffie er altijd klaar en waren de gesprekken fijn! De auto is prachtig en rijd goed. We blijven zeker voor onderhoud bij hun! Eerlijkheid en menselijk behandeld worden staat bij hun hoog in het vaandel! Alles werd tot in de puntjes verzorgd van verkoop, proefrijden, afwikkeling en zelfs de verzekering. Echt geweldig!!! En we kregen nog een lekkere attentie mee met twee gratis wasbeurten. Nou toppie, wij stellen dit gebaar zeer op prijs! Dankjewel en ga zo door! Wij gaan nu van onze mooie auto genieten. Groet van Hendrie en Alie Vos.

Topservice!

In dit geval, net als alle andere keren, snel en naar tevredenheid geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service en een zeer betrouwbaar bedrijf

Afstand tot het bedrijf is ca. 60 km maar ik heb het er graag voor over om daar mijn auto in onderhoud te hebben. De mensen zijn vriendelijk, betrouwbaar en doen er alles aan om je een goed gevoel te geven, zowel bij de aanschaf als de service-beurten naderhand.

Gerdina s Hof 33 4191 MX Geldermalsen

06 11686514

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.