Altijd fantastisch

Al vele jaren meerdere auto's hier in onderhoud. Er wordt altijd bijzonder klantvriendelijk geschakeld voor een eerlijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik heb een goede ervaring met Jilles autobedrijven

ik heb goede ervaringen met Jilles autobedrijven

top

Goed aanbod, van jonge auto's. Prijs kwaliteit verhouding goed. Vriendelijke afhandeling en service. Een aanrader.

Keurig geregeld

Fijne no nonsens zaak

Zeer positief

Heel klantvriendelijk. Goede service en betrouwbaarheid!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend, niks op aan te merken!!

Precies gegaan volgens de afspraken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes, goed informerend en snelle service

fijn bedrijf dat zijn afspraken na komt voor zover ik nu kan zien en meedenken in oplossingen!

Prima, prettig en servicegericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

worden fijn en als het kan vlug geholpen

is goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf met kennis van zaken.

nvt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en goed contact

Prima geholpen bij de koop van een auto. Auto ook netjes afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en uitstekende service.

Ik mag even niet autorijden. Daarom werd de auto netjes gehaald en gebracht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon een goed bedrijf met klantvriendelijke mensen!

Mijn ervaring na 11 maanden 'klant van Jilis': heel goed! Vanaf het eerste contact herkennen ze je, luisteren geduldig, ondernemen zo mogelijk/zo nodig actie en vragen ze of je koffie wilt. Technisch gezien: prima!

Super deskundig

Zeer klant vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ervaring goed en snel geholpen

Na een vriendelijk telefonisch contact, snel een proefrit gemaakt. Ik werd ontvangen door de eigenaar met een bakje koffie. En ben daarna verder geholpen door Arjan. Heb al mijn vragen kunnen stellen, deze zijn helder en duidelijk beantwoord. Hartelijk dank Jilis Autobedrijven!! Mvg Marco

Alweer een goede service

Fijn personeel altijd worden we goed geholpen.

Goed vriendelijk

Perfect!

Ik kom al vanaf mijn eerste auto bij jilis ( toevallig ook daar gekocht ) als er iets is wordt het altijd perfect en in goed overleg opgelost!. Heel erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net en goed georganiseerd bedrijf met vakmensen !

Onze nieuwe Iveco perfect en geheel naar tevredenheid geleverd.

Vriendelijk betrouwbaar

Goede ervaring Goede prijs voor inruil Netjes en compleet afgeleverd

Serieus genomen

Ondanks dat ik niet veel te besteden had werd ik vriendelijk en gastvrij ontvangen.ik ben zeer tevreden met mijn gebruikte auto die ik bij Jilis gekocht hebt.Top garage!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en klantcontact zijn echt geweldig, verdienen wel 6 sterren.

Mercedes Benz GLE 450 gekocht in maart dit jaar. Auto echt keurig afgeleverd. Een paar dingen onder garantie opgelost. Zoals raar geluid bij de versnellingsbak, Stuurwielbekleding die los liet, en een zwarte velg rechtsvoor waarvan de lak losliet. Allemaal keurig opgelost, nogmaals helemaal onder garantie. Vind ik echt geweldig. maak je echt zelden of nooit mee. Voor mij is er maar 1 autobedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed verzorgd, keurige en vriendelijke personelen.

Betrouwbaar Jilis Autobedrijven!

Netjes en fijn geholpen!

Heel fijne garage. Super service en erg klantvriendelijk. Mijn auto stond gewassen voor mij klaar na een onderhoudsbeurt en apk!! Heb ik echt nog nooit mee gemaakt. 1 klein ieniemienie puntje… ik had zelf net voor dat ik mijn auto bracht de ruitensproeiervloeistof helemaal bij gevuld en toch stond er €2,95 voor ruitensproeiervloeistof op de rekening. Dat is wel een beetje vreemd maar weegt niet op tegen de fijne service. Ik kom hier zeker terug. Van mij een 10!!

Gewonn goed en duidelijke

Altijd vriendelijk ontvangst staan gelijk voor je klaar Contact is goed en alles wordt keurig geregeld

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.