Prima garage, wel erg druk

Ik heb een prima occasion gekocht. Hij werd superschoon afgeleverd. Geen problemen tot nu toe dus ik kan niet zoveel zeggen over service. Het is wel lastig om over de prijs te onderhandelen. En als je daar komt is het moeilijk om te parkeren omdat het ontzettend druk en vol is.

• Service N.v.t.

goede service

je wordt snel op de hoogte gesteld van wat er moet gebeuren, er wordt duidelijk verteld wat direct moet gebeuren en wat nog zou kunnen wachten

Prima en vlot geholpen.

Duidelijke communicatie en goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn bedrijf met goede service!!

Vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Per mail op de hoogte gehouden van de voortgang tot het afhalen van de auto. Behulpzaam personeel en gastvrij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Steeds met dezelfde kwaliteit.

Genoeg garages in omgeving IJsselstein zou je zeggen. Maar we rijden graag al wat jaartjes naar Geldermalsen voor de goede service van Jillis.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd meer dan tevreden over de service!

Duidelijke afspraken en een service die net wat verder gaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen, prima service, lekkere koffie, nemen alle tijd voor je.

Je wordt goed geholpen, de service is uitstekend, de koffie smaakt prima en ze nemen alle tijd voor je.

Fantastisch bedrijf

Als je er komt staat de koffie altijd klaar. En als je een storing heb wordt hij altijd verholpen. Ga zo door jullie zijn als team goed bezig.

Erg goed meegedacht

Meerdere keren ben ik op de hoogte gebracht hoe het ervoor stond en wat ik wilde. Ondanks verschillende tegenvallers was de auto netjes op tijd klaar. Door de nodige communicatie viel de nota uiteindelijk niet tegen.

Goede afhandeling van afspraken

Plezierige contacten en deskundig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed geholpen top service .

Hele goede ervaring prima sevice en niet moeilijk gedaan als we vragen om de auto langer te parkeren bij het bedrijf omdat dat bij ons beter uitkwam .en op dat moment geen leenauto automaat zijn naar huis gebracht en weer opgehaald geweldig opgelost ..

Goede service, duidelijke communicatie

Goede hulp bij keuzes maken en geen negatieve verrassingen achteraf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Grote beurt met aandacht voor de kleintjes

Je kunt overal terecht voor een kleine beurt. En voor een grote ook nog wel. Je weet wel: allemaal standaard dingetjes als olie, filters, pluggetjes, spoelinkjes, ringetjes en ga zo maar door. Al zal niet elke garage daar de volle aandacht aan schenken. Het bandenprofiel kijken de meeste garages ook nog wel na. Globaal natuurlijk; misschien om nieuwe banden te verkopen. Maar bij Jilis doen ze dat anders. En zeker niet voor de poen of de fun. Elke millimeter krijgt aandacht, de hele band rond. Zo ontdekten ze zomaar een verraderlijk en minuscuul spijkertje. Zo klein dat mijn band nergens last van had, nog niet, maar dat zou geheid veranderen. De spijker zou lastig doen, roesten, het rubber aantasten met alle wrede gevolgen van dien. Je zal maar ergens staan met je lekke bandje. Bij de Noorse Fjorden, bij een B&B in Wit Rusland of bij een resort in Turkije of Portugal. Allemaal zonder wegenwacht. Ver van Jilis en ver van je redding. Dankzij die grote beurt overkomt me dat nu niet. Omdat Jilis op de kleintjes let.

Slechte communicatie, slechte reparaties

Na 2 maanden rijden kreeg ik de ene melding na de ander, nog geen duizend kilometer gereden. Niks werd gerepareerd en er was niemand in het bedrijf die mij tegemoet kwam of samen wilde zoeken naar een oplossing. In de tussentijd 3 keer stil gestaan en na 3 maanden €5500 kwijt. Ik zou niemand aanraden hier een auto/bus te kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het straalt vertrouwen uit en er is een prettige sfeer

Bij binnenkomst bemerk je een gemoedelijke sfeer, de behandeling is prettig en je merkt dat de zaken serieus genomen worden.

Kwaliteit.

Goed bedrijf. Netjes en eerlijk. Zijn al wat jaren klant en nog steeds tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

je wordt altijd vriendelijk geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed ontvangst en netjes geholpen

Bij de aankoop van onze nieuwe bedrijfswagen ben ik goed ontvangen , heb ik een prettig gesprek gehad en omdat de bus nog afgeleverd dient te worden worden ga ik er van uit dat dit ook weer goed verloopt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Kwaliteit garage

Goed geholpen met apk en beurt Bellen netjes wat er aan schort en wat de kosten zijn.

Service:

Staan gelijk voor je klaar

flexibel en klantgericht

Jilis heeft uitgebreid de tijd genomen om samen een geschikte auto te zoeken en te beoordelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service. Hier werken mensen die meedenken

Hier werken mensen die meedenken en de klant écht willen helpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik zal deze plek aan iedereen aanbevelen!

Een zeer goed team, met bekwame monteurs en een deskundige, behulpzame eigenaar! Ik werd aangenomen zonder afspraak, waarvoor ik heel dankbaar ben! Het probleem met mijn auto werd perfect opgelost! Ik zal in de toekomst alleen nog maar naar hen toe gaan! ;)

Kan eigenlijk niet beter

Elke keer weer als ik bij jullie kom ervaar ik jullie denken mee fantastisch ga zo door

Vakkundig en betrouwbaar.

Jilis is inmiddels ons vaste adres voor reparaties aan onze auto. De service is prima en de kwaliteit van de reparaties zijn goed.

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.