Superfijn bedrijf!

Heel vriendelijke en kundige medewerkers. Goede duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen en de auto rijdt als een zonnetje. Helemaal netjes thuis afgeleverd met nog een Drents presentje erbij. Ideaal!

Vriendelijk en snel.

Gerben heeft ons vriendelijk te woord gestaan en onze vragen netjes beantwoord. Geen poespas, gewoon zonder al te veel gedoe er omheen onze auto voor een prima inruilprijs ingeruild en de nieuwe mee kunnen nemen.

10+ voor Green Planet Mobility!

Een vriendin van mij heeft mij dit bedrijf aangeraden; zij heeft daar een 'waterstofauto' gekocht en is heel enthousiast over de communicatie en service. En ik geef haar groot gelijk! Ik ben min of meer een leek, want dit is mijn eerste elektrische auto. Geen probleem daar, want je krijgt op alle vragen per telefoon, mail of app razendsnel antwoord. Foto's van de auto die ik wil kopen geven een goed beeld en de uitgebreide beschrijving en de proefrit die meteen gemaakt werd, geeft mij voldoende informatie om de mooie Hyundai Kona te kopen. Een paar dagen later wordt hij voor de deur afgeleverd, waarbij twee aardige mannen ook nog even in de buurt zijn gaan laden, zodat ik dat niet meteen hoef te doen. Bij aflevering zat ook een mandje met heerlijke streekproducten, hoe leuk is dat (dat is de +). En de nazorg wat betreft laadkabels, laadpasjes en andere zaken is ook top. Niet onbelangrijk: de auto rijdt vorstelijk, heel blij mee! Ik zou zeggen: op naar Green Planet Mobility!

Super makkelijk en snel

Ik zag een auto voor een prima prijs. Even bellen, maar ik had een paar vragen en via internet toch altijd lastig beoordelen (al had ik er een goed gevoel over). Ze boden al snel aan dat ze hem wel wilden brengen en dat ik dan een testrit kon doen etc. Mocht het niets zijn, namen ze hem gewoon weer mee. Ik mocht er zelfs nog 14 dagen op terugkomen, maar was niet nodig, want we zijn super blij met de auto! Al met al stond hij 4 dagen na het bellen voor de deur!

Persoonlijk contact, eerlijke auto’s en goede prijzen!

Reeds heb ik een aantal keren samengewerkt met Green Planet Mobility, in het bijzonder met Yannick. Zijn manier van communiceren is erg persoonlijk en professioneel. Weet veel over de mobiliteit die GP aanbiedt en stelt de klant hierin centraal. Bieden nette, jonge auto’s aan met een eerlijke historie.

Eerlijk en transparant

Online met Gerben de alles geregeld ging super goed en eerlijk. De Opel Corsa e was precies zoals op de foto en omschreven toen we hem ophaalden.

Snel en vakkundig.

Ik heb mijn Skoda citigo op benzine ingeruild voor een Skoda citigo e iV. Een goede inruilprijs gehad, en ik kreeg nog een Whatsapp bericht dat we snel de proefrit moesten plannen anders zou ik achter het net vissen. Dat was maar goed ook, want tijdens de proefrit hadden er twee mensen gebeld die dezelfde auto wilden kopen. Gelukkig was ik de eerste.

Alles klopte.

Hartelijke ontvangst, auto stond al prominent klaar. Prima advies en hulp bij keuze van auto. Vlotte afhandeling. Oude auto ingeruild en nieuwe direct meegenomen. Hoe leuk is dat.

Blij met sponsordeal Opel Corsa-e

Door een mooie en ambitieuze sponsordeal tussen Green Planet Mobilty en TurnGroep Noord uit Vries mocht ik als trainster 2 maanden rijden in een Opel Corsa-e. Voor mij een eerste kennismaking met een elektrische auto. Een prachtige sportieve wagen voorzien van alle moderne snufjes. Heel veel veilige kilometers gereden naar o.a. trainingen en wedstrijden met 4 turnsters. Genoeg ruimte in de kofferbak en om te zitten op de achterbank.

Prettige communicatie

Auto gekocht op afstand; Auto was zoals beschreven/ verwacht. 2,5 uur heen&terug rijden was het meer dan waard. Communicatie met Gerben verliep erg prettig en persoonlijk. Aanrader!

Prettige communicatie en komen hun afspraak na

De eerste keer dat we Online een (elektrische) auto hebben gekocht. Verkoop was duidelijk en transparant. De auto werd keurig afgeleverd op kantoor en dit was het eerste moment dat we de auto in het echt zagen. Deze voldeed meer dan aan onze verwachtingen. Al met al prima geregeld!

Zeer vriendelijk geholpen, goed advies!!

We zijn zeer vriendelijk en kundig geholpen. Onze wensen zijn op een flexibele manier ingevuld. Voor ons is elektrisch rijden nieuw en daar zijn we goed mee geholpen. Het was het zeker waard om er 200km voor te rijden!

Persoonlijk en servicegericht

Een auto kopen op afstand. Je moet het maar durven. Gelukkig kreeg ik per telefoon goede informatie, dacht verkoper Gerben mee en konden we snel tot afspraken komen. De mogelijkheid tot herroeping en zes maanden garantie zorgen ervoor dat je toch zonder zorgen op afstand kunt kopen. Het ophalen ging perfect. Met de trein heen en met een nieuwe auto terug. Een aanrader.

Blij met de e-Golf!

We kwamen op locatie en zagen gelijk de e-Golf mooi gepresenteerd staan! Na een warm ontvangst, goed gevoel overgehouden na de testronde en praatje met Marc en de anderen. Auto is netjes rijklaar gemaakt met bijvoorbeeld een software update. We kijken uit naar alle veilige en fijne kilometers en kunnen Green Planet Mobility iedereen aanraden tot zover.

Heel blij met Opel Corsa-e

In 2021 ben ik gestart met de zoektocht naar een nieuwe auto. Al jaren tank ik biodiesel bij Green Planet, dus de keuze voor een duurzaam alternatief was daarom snel gemaakt. In januari 2022 heb ik contact gezocht met Green Planet Mobility om de mogelijkheden van een elektrische auto of een waterstofauto te verkennen. Deze keuze heb ik gemaakt omdat Green Planet Mobility gespecialiseerd is in dit type auto’s. Voor mijn situatie bleek een auto op accu het meest passend te zijn. Green Planet Mobility heeft vervolgens de opties op een rij gezet die binnen mijn budget vielen. De keuze is gevallen op een Opel Corsa-e, een sportieve auto met een goede actieradius. De medewerkers van Green Planet Mobility hebben snel invulling kunnen geven aan mijn zoekopdracht en een auto gevonden die zelfs boven verwachting voldeed aan de wensen. Ik ben heel blij met de goede advisering vooraf en de service die is verleend tijdens de aanschaf van de auto. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ik raad Green Planet Mobility zeker aan als je de overstap naar een elektrische auto overweegt!

Goede ervaring, jong & vriendelijk bedrijf

Via Green Planet Mobility nu in het bezit van een prachtige DS3 Crossback e-tense. Goede prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. andere aanbieders van elektrische auto's. What you see is what you get, geen (onnodige) extra afleverkosten etc. Enthousiast en jong team wat goed meedenkt, fijn contact met Martijn gehad. Goede uitleg/tips mbt elektrische rijden en de subsidie. De DS3 werd thuisbezorgd en mijn oude auto werd meegenomen, zeer tevreden met de hulp bij inruil.

Correct

Goede prijskwaliteit. Even wennen pm een auto te kopen bij een garage zonder showroom of werkplaats. Informatie en service goed. Plezierig contact gehad met Martijn.

Laagdrempelig, goede service en een nette prijs

Voor iedereen die ‘online een auto kopen’ afschrikt: dat is niet nodig! Green Planet zorgt voor een nette online presentatie van de auto, met hieraan gekoppeld een concurrerende prijs. Proefrijden en de afspraak hiervoor ging soepel en laagdrempelig. Het vriendelijke jonge team heeft me alle benodigde info verstrekt mbt elektrisch rijden, ook over de mogelijkheden omtrent de SEPP subsidie.

Prima ervaring

We hebben een elektrische auto gekocht en een brandstof auto ingeruild. De mensen van Green Planet hebben ons uitstekend geholpen. Ik was vooral blij met de hulp en adviezen bij de subsidie aanvraag en dat ze de auto zijn komen brengen en de inruil auto hebben opgehaald.

Prima elektrische auto gekocht. Fijn zaken gedaan!

Ik rijd nu al weer 3 weken naar volle tevredenheid in mijn elektrische Mini rond. We waren op zoek naar een elektrische opvolger voor mijn benzine Mini, en kwamen bij Green Planet Mobility kijken. De aangeboden Mini stond op afspraak klaar voor een proefrit, en was in perfecte staat. Precies wat we zochten. Er werd een redelijke prijs gevraagd en tegelijk ook een fatsoenlijk inruilvoorstel gedaan, zodat we vlot bij elkaar kwamen. Het was plezierig zaken doen: correct, met aandacht en niet opdringerig. We zijn goed op weg geholpen met onze overstap naar elektrisch rijden. Zo hoort het! De Mini is vervolgens correct afgeleverd, en de afspraken m.b.t. de werkzaamheden na levering zijn vlot nagekomen.

Hallo Anette, Bedankt voor jouw beoordeling! Goed om te horen de de elektrische Mini naar volle tevredenheid is en dat je plezierig zaken met ons hebt kunnen doen. Namens iedereen bij Green Planet Mobility wensen wij jou nog veel rijplezier en bovenal veilige zero-emissie kilometers toe! Het team van Green Planet Mobility

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Naast goede prijs/kwaliteit verhouding, is het goed bereikbaar. Goede nazorg. Leuke enthousiaste verkopers met een duidelijke missie. Ga zo door!!!

Hallo Bas, Bedankt voor jouw review! Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over jouw ervaring met ons. Namens ons hele team wensen wij jou veel veilige én plezierige zero-emissie kilometers toe! Het team van Green Planet Mobility

Meedenkend, vrijblijvend en super blij met mijn keuze

Door een andere baan met meer woon/werk kilometers hebben we besloten dat dit niet meer kon met mijn vertrouwde Suzuki Alto. Bij Green Planet Mobility stond een elektrisch auto te koop met weinig kilometers. Een afspraak gemaakt en we mochten een proefrit maken. Dat was wel even wennen, automaat, geen geluid. Ik vond het heel bijzonder. We reden een woonwijk in en daar stond een kat op de weg en die ging niet weg. Die hoorde ons natuurlijk niet aankomen. De auto reed super. Veel power en heel rustig. Hier kon ik wel aan wennen. De verkoper van Green Planet Mobility vertelde ons dat de subsidie pot voor elektrische auto’s nog niet leeg was en dat we nog 2000 euro subsidie voor de auto konden krijgen. De aanschafprijs van een elektrische auto is wel hoger maar ik hoef niet meer te tanken, betaal geen wegenbelasting en de onderhoudskosten zijn ook minder dan bij een brandstofauto. De subsidie moesten we wel zelf aanvragen maar met de uitleg van Green Planet Mobility was dit heel makkelijk. Inmiddels heb ik de 2000 euro ook al van de belangdienst ontvangen en valt de aanschafprijs weer mee. Ik moet per dag ongeveer 100 kilometer rijden en hierdoor kan ik thuis laden. Met zonnepanelen op het dak scheelt dit weer in de kosten. Met de huidige benzineprijzen rijd ik met een glimlach langs de benzinepomp. Ik ben blij met mijn ‘zoef-zoef’.

Hallo Karin, Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo enthousiast bent over het elektrisch rijden. Veel veilige en zero-emissie kilometers toegewenst! Het team van Green Planet Mobility

Plezierige gedrevenheid naar zero emissie

Ik tank al geruime tijd HVO (biodiesel B100) bij Green Planet in Pesse en mij viel op dat er een waterstofpomp werd gebouwd en dat er een toenemend aantal waterstofauto's op het terrein stond. Toen ik een kijkje ging nemen werd ik belangstellend aangesproken en kreeg ik de mogelijkheid geboden een proefrit te maken. Dat was een geweldige ervaring. Een heerlijk stille auto met, vergeleken met "gewoon elektrisch" een mooie actieradius, en ruim voorzien van accessoires. Ik overweeg serieus over te stappen op waterstof, zeker als er landelijk wat meer tankstations zijn. Op mijn vraag of ik een fietsendrager mee kon nemen werd ik thuis nog voorzien van informatie over een systeem geschikt achterop de auto.

Hallo Gerrit Jan, Bedankt voor het schrijven van jouw review! Goed om te lezen dat je serieus overweegt om over te stappen op een waterstofauto. Wij helpen je graag verder met de keuze voor een passende waterstofauto! Het team van Green Planet Mobility

Alles top geregeld, zoals je het zou wensen.

Green Planet Mobility heeft mij van een Toyota Miraï voorzien en ik had me geen andere partij kunnen indenken die dat beter had kunnen doen. Je merkt aan Green Planet Mobility dat het geen gewoon autobedrijf is, maar dat ze echt als doel hebben om de uitstoot van schadelijke uitlaatgassen terug te brengen. Daarom gaan ze ook een stapje verder voor je als klant. Dat merk je bijvoorbeeld aan het feit dat ze ook buiten openingstijden voor je klaar staan. Je merkt aan alles dat Green Planet Mobility er alles aan doet om de ervaring met zero emissie auto's zo goed als mogelijk te laten verlopen. Ik raad dit bedrijf aan bij mijn vrienden en familie!

Hallo Johnny, Bedankt voor je mooie review! Wij vinden het prettig om te horen dat wij jou goed van dienst zijn geweest. Wij wensen jou veel rijplezier en veilige zero-emissie kilometers toe! Het team van Green Planet Mobility

Over Green Planet Mobility

Wij staan voor een groenere toekomst. Een toekomst waarin elektrische auto’s en waterstofauto’s de standaard zijn. Meer en meer worden wij met onze neus op de feiten gedrukt dat wij met elkaar stappen moeten ondernemen om het klimaat en daarmee onze planeet moeten redden. En dat begint bij onszelf. Natuurlijk willen wij op ieder gebied ons steentje bijdragen, en waar wij kunnen zullen wij dat ook zeker doen. Maar de grote impact zit hem in de personenmobiliteit. Dit is onze expertise en wij kunnen helpen hier een grote impact te maken. Wij van Green Planet maken het voor iedereen mogelijk om groener te rijden. We bieden onze occasions met de beste prijs-kwaliteitverhouding en proberen jouw overstap zo makkelijk mogelijk te maken met onze unieke services. We snappen ook dat overstappen naar zero-emission niet voor iedereen haalbaar is, daarom bieden wij ook hybrides aan met de best mogelijke service. Heb je vragen of zou je graag eens vrijblijvend een proefrit willen maken? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.