We hadden niet het gevoel dat wij een richting uitgeduwd werden.

Justin was Ter zake kundig en prettig in de omgang.

Vriendelijk, menselijk en maatwerk.

Op mijn vrije dag gebeld of ik een proefrit kon komen maken; dit was nog op dezelfde dag mogelijk. Geruime tijd voor de proefrit gehad. Na de auto gezamenlijk langsgelopen te hebben, een proefrit gemaakt van ruim drie kwartier. In verband met een openstaande terugroepactie was de auto twee weken na aankoop op te halen. In verband met mijn tweewekelijkse vrije vrijdag 's ochtends gebeld met de vraag of deze op te halen was. Deze stond toen nog bij de garage, maar uiteindelijk is het ze gelukt hem tegen vieren klaar te hebben staan; topservice!

Fijn contact

Aardig personeel, genoeg aanbod. Achteraf bleek er iets kapot aan de auto en na contact te hebben gehad werd dit gelijk opgelost! Top.

Keurig geholpen

Zeer nette en duidelijke behandeling, door de verkoper.

Klantvriendelijk en deskundig advies

Na een eerdere aankoop bij Iva Bleiswijck, was de ervaring al reden genoeg om terug te gaan! Ook dit keer een heel vriendelijk welkom. Deskundig advies en meedenkend in het traject om een volgende auto te kopen. Strakke communicatie en een heel open houding naar al mijn wensen en budget.

Vriendelijke service

Wij hebben een mooie tweedehands auto voor een billijke prijs gekocht. De onderhandelingen liepen beleefd en we kregen heerlijke koffie aangeboden. De auto werd op de afgesproken datum geleverd en het hele proces was gladjes en naar volle tevredenheid verlopen. Bedankt, John. Wel vond mijn man dat hij te weinig terugkreeg voor onze oude auto.

Fantastisch geholpen door Ron Zethof

professioneel en vriendelijk

klantgerichte benadering. ik zou geen verbeterpunten kunnen benoemen.

Netjes afgehandeld

Goede prijs en service

Nette auto's en prettige sfeer. Goede prijsverhouding, en goede inruilprijs. Goede service.

Fantastisch!

Op zoek naar een Renault Clio, naar huis met een prachtige Opel Corsa en héél erg blij mee! Fantastisch geholpen en geadviseerd!

vriendelijk, duidelijk

Wij zijn zeer vriendelijk benaderd door de verkoper, voelden ons echt welkom, en alles was mogelijk, een ritje, een bakkie koffie en een gesprekje over van alles en nog wat. De verkoper wist ook duidelijk waar hij over sprak en was er om ons te helpen en niet alleen om te verkopen

Ik ben een redelijk tevreden klant.

Positief was de ontvangst en afhandeling van de koop door de verkoper. Deze was redelijk ter zake kundig, zeer vriendelijk en deed zijn werk prima. Negatief was het meegeven van een verkeerde handleiding. Dit werd achteraf wel goedgemaakt door de kosten die ik moest maken voor een nieuw boekje te vergoeden. Negatief was verder dat de oplaad unit, voor deze hybrid, was voorzien van een vreemde stekker die niet zo een twee drie te vervangen was. Ik heb een nieuwe oplaad unit aan moeten schaffen, de verkoper gaf me alleen een web adres van een verkooporganistie die de juiste units verkocht.

Heel goed geholpen en snel op weg met de aangeschafte auto

Vriendelijk en vakkundig personeel .

We zijn uitstekend geholpen door John bij IVA Bleiswijk. Mooie auto, geen afleveringskosten, we kregen de auto pas mee na een onderhoudsbeurt bij de dealer. Aanbevolen!

Snelle eerlijke handel

Ik heb mijn oude auto ingeleverd. daar had ik zelf een bedrag voor in mijn hoofd. die kreeg ik ook meteen handen geschud en klaar. 2 partijen tevreden.

Prima service verlening

Super auto gevonden! Heel blij mee

5e auto gekocht bij iva Bleiswijk

Na mijn aankomst ontvangen met een kopje koffie. Wat welkom was na een rit van 1u45 min. Auto stond klaar, proefrit gemaakt en gekocht. Netjes gepoetst en onderhoud gedaan zoals besproken. Met 1 jaar Bovag garantie, waar ik blij mee ben, aangezien er nu een lampje brand (MIL), waardoor ik dichtbij op controle kan.

Slecht ik zou dit bedrijf ten alle tijden afraden.

Koop je een bus van 10.000,- + Werkt de helft niet zou er een garantie van (3 maanden opstaan) terwijl ik gebeld heb eerder krijg ik te horen nu even niet het is weekend. en nu ik eindelijk antwoord krijg is de garantie verlopen. Schaam je!

Prima. Mooie VW tiguan. Heel blij mee.

Zag daar een VW tiguan 2021. Bellen en afgesproken. Daar rustig de auto bekeken en mijn inruiler laten zien. Daarna koffie en rustig over het geld gesproken. Met goed gevoel de deal gesloten. Auto kreeg een beurt bij de VW dealer en werd keurig afgeleverd. Thuis bleek dat er geen trekoog bij zat maar dat werd ook direct nagezonden. Garantie Bovag 1 jaar via Autotrust, dus bij een garage in mijn buurt. Kortom, heel goed gevoel en heel blij mee. Zal IVA zeker aanbevelen ook omdat de vraagprijs van de auto aan de laagste kant in Nederland zat. Top.

Fantastisch geholpen!

Op zoek naar mijn droomauto en van begin tot eind heel prettig geholpen door John! Er werd meegedacht, rustig alles besproken en bij het besluit de auto te nemen, ook alles doorgelopen en afgesproken om de auto perfect af te leveren. Bij toeval was de auto klaar op mijn verjaardag en toen wij hem op gingen halen stond hij mooi gepoetst verstopt in de loods met een grote rode strik eromheen! Heb de auto nu 2 weken en ben er enorm blij mee!

Fantastische service!

Al verschillende auto's bij Justin van Iva gekocht. Iedere keer alles tot in de puntjes geregeld. Een dikke, vette aanrader

Goede communicatie en service

Audi Q3 Sportback uit 2021 aangeschaft. Redelijk goede inruil verkregen en nieuwe auto kon snel afgeleverd worden. Na enkele dagen zag ik in de boordcomputer dat de auto na een half jaar zijn reguliere onderhoud moest hebben. Contact opgenomen met IVA en overeengekomen dat de auto dan naar de Audi dealer gebracht kan worden voor dit onderhoud en de factuur naar IVA. Prima opgelost.

Fijn bedrijf om auto aan te schaffen

Sympathieke verkoper, net bedrijf. Auto is keurig afgeleverd aan ons.

Hoefweg 235

2665 LB Bleiswijk

Over IVA Bleiswijk

Wij zijn IVA Bleiswijk. Een autogroothandel met al 25 jaar ervaring in de Automotive wereld. Door ons brede netwerk beschikken wij over een unieke voorraad van jong gebruikte occasions met lage kilometerstanden. Wij bedienen zowel de zakelijke als de particuliere markt. Iedereen is bij ons welkom. Daarnaast zijn wij een BOVAG erkend autobedrijf. Met een oppervlakte van 12.000 m2 is er bij ons genoeg te bekijken zowel binnen als buiten. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat zowel uit personenauto’s als bedrijfswagens. Wij leveren standaard onze auto’s rijklaar af zonder extra bijkomende kosten met 6 maanden BOVAG garantie. Met gemiddeld 250 occasions op voorraad is er voor ieder wat wils. Ons enthousiaste team van verkopers staan voor u en al uw vragen klaar. U kunt ons bereiken per mail, whatsapp, telefonisch of via een van onze Social Media kanalen.