erg fijn en vakkundig geholpen

erg mooi wagenpark.Verkoper John erg prettig in de omgang.duidelijk verhaal en afspraken na gekomen goede service.

Goed geregeld

Bij IVA, Davy Slappendel, heb ik mijn oude auto verkocht en mijn nieuwe auto gekocht. Dit was een zeer fijne ervaring. Davy begreep vanaf het begin mijn wensen voor een nieuwe auto. Hij handelde hiernaar en kwam met de perfecte nieuwe auto voor mij. De afhandeling was snel en duidelijk. Voor alles is zorg gedragen en zonder enige zorgen rijd ik nu in mijn nieuwe auto! Bedankt voor de goede service!

perfect afgewikkeld aankoop. Zeer vriendelijke en deskundige verkoper

zie boven

Perfecte service

Perfecte service

Super fijn bedrijf

Mooie occasions! Geen gladde foute praatjes! Komen keurig alle afspraken na! Een verademing als je op zoek bent naar een mooie auto voor concurrerende prijzen.

Prettige, open, eerlijke interactie

Net als devorige keer, in 2019, zeer vlotte afhandeling van koop auto en inruilauto. Alle afspraken zonder meer nagekomen. Tevreden klant!

Fantastisch advies en service!!!!

Super!!!!

Top service. Transparant

Alles verliep soepel.

Snel - overzichtelijk - fijn geholpen

Vanaf het eerste moment heel fijn geholpen en behandeld. Meedenkend en eerlijk geholpen zoals je verwacht.

Echt heel fijn geholpen!

Goed meegedacht, goede service en een gezellig bedrijf

Betrouwbaar

Voor de derde keer bij IVA ingeruild en gekocht. Wij blijven voor altijd een trouwe klant. Eerlijkheid is bij dit bedrijf belangrijk.

Zeer vriendelijk geholpen

Ze stonden klaar met onze bus. Alles is goed geregeld. Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Na een goede zoektocht uitgekomen bij IVA Bleiswijk, en hier met alle vertrouwen nu al de tweede fantastische auto gekocht. Fantastisch team van mensen die je uitstekend te woord staan.

Niks opdringerigs gewoon prettig

2 weken geleden een BMW 218i Tourer gekocht. Tijdens de proefrit waren er een paar kleine dingen die ons opvielen die verholpen moesten worden. Er werd geen moment moeilijk over gedaan, alles zou opgelost worden. Bovendien wordt er nog een bovag garantie afgegeven dus dat stemde ons zeer gerust. Bij het ophalen van de BMW stond hij glanzend gepoetst voor ons klaar met een volle tank benzine en alles verholpen. We zijn heel blij met de auto maar ook met de manier waarop dit bedrijf hun auto's verkoopt. Het is een auto groothandel die een redelijk groot wagenpark heeft. Wij kregen in ieder geval de indruk dat ze hierdoor veel kennis hebben en het hen er alles aan gelegen is om de klant met een prettig gevoel de weg op te helpen. Ook de administratie was zeer snel geregeld en het vergeten vrijwaringsbewijs (wat wij natuurlijk onmiddellijk hadden moeten vragen) werd door hem zelf opgemerkt en een uurtje later keurig via de mail nagestuurd. Het was even een stukje rijden voor ons maar zeer de moeite waard.

Netjes en eerlijk bedrijf

Prima geholpen door Ron komen afspraken na. Kregen alle tijd om de auto goed te bekijken en een proefrit te maken. Auto stond keurig klaar op afgesproken dag en tijd. Komen een volgende keer zeker eerst naar IVA . Vriendelijke groet Jan Overmeer

Goeie service en klantgericht

Goeie ervaring met het aankopen van een auto. Niet opdringerig en goed advies

Net bedrijf

Iva komt haar afspraken na. Fijn contact gehad. Auto zelfs wat eerder klaar dan beloofd.

Wij zijn heel fijn geholpen bij de aanschaf van onze auto.

Het is fijn als je voor een auto komt kijken en je krijgt de tijd om rustig rond te kijken. Als je dan vragen hebt, krijg je op een prettige manier antwoorden. Daarnaast: Men doet ook wat men belooft. Een aanrader!

Vriendelijk contact oprecht kort om prettig

Fijn contact, serieus bod op mijn oude auto blij mee

Fantastisch!

We zijn super geholpen bij het kopen van onze auto. De verkoop verliep volgens afspraak, de auto stond snel klaar. Er is volledige transparantie. Als ik ooit nog eens een auto nodig heb ga ik zeker weer hierheen!

Top geregeld !

Wij zijn super geholpen door Justin. Ook onze vorige bestelauto bij IVA Bleiswijk gekocht en uiteraard ingeruild. Totaal niet opdringerig, aflevering op locatie en inbouw laadvloer ook door IVA Bleiswijk geregeld !

Klantgericht bedrijf!

Skoda Kamiq met een lage km-stand met 1 jaar BOVAG-garantie gekocht. Na een belletje kon ik direct terecht voor een proefrit. De auto stond gewassen klaar. Onder het genot van een kop koffie was tijdens een eerste gesprek de deal snel beklonken. De uiterst vriendelijke verkoper John deed een realistisch eerste bod voor de inruil en daarna waren we het snel eens. Na een proefrit maakten we de koop definitie. Ondanks dat de auto bij de proefrit een storing aangaf kon dit snel worden opgelost en werd de auto 3 dagen later al afgeleverd zodat we er mee op vakantie konden.

Iva beschikt over vriendelijke verkopers. Zijn transparant en Leveren kwaliteit auto's. De Auto is netjes en tijdig geleverd volgens afspraak. Het is zeker een aanrader.

We hadden niet het gevoel dat wij een richting uitgeduwd werden.

Justin was Ter zake kundig en prettig in de omgang.

Vriendelijk, menselijk en maatwerk.

Op mijn vrije dag gebeld of ik een proefrit kon komen maken; dit was nog op dezelfde dag mogelijk. Geruime tijd voor de proefrit gehad. Na de auto gezamenlijk langsgelopen te hebben, een proefrit gemaakt van ruim drie kwartier. In verband met een openstaande terugroepactie was de auto twee weken na aankoop op te halen. In verband met mijn tweewekelijkse vrije vrijdag 's ochtends gebeld met de vraag of deze op te halen was. Deze stond toen nog bij de garage, maar uiteindelijk is het ze gelukt hem tegen vieren klaar te hebben staan; topservice!

Over IVA Bleiswijk

Wij zijn IVA Bleiswijk. Een autogroothandel met al 25 jaar ervaring in de Automotive wereld. Door ons brede netwerk beschikken wij over een unieke voorraad van jong gebruikte occasions met lage kilometerstanden. Wij bedienen zowel de zakelijke als de particuliere markt. Iedereen is bij ons welkom. Daarnaast zijn wij een BOVAG erkend autobedrijf. Met een oppervlakte van 12.000 m2 is er bij ons genoeg te bekijken zowel binnen als buiten. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat zowel uit personenauto’s als bedrijfswagens. Wij leveren standaard onze auto’s rijklaar af zonder extra bijkomende kosten met 6 maanden BOVAG garantie. Met gemiddeld 250 occasions op voorraad is er voor ieder wat wils. Ons enthousiaste team van verkopers staan voor u en al uw vragen klaar. U kunt ons bereiken per mail, whatsapp, telefonisch of via een van onze Social Media kanalen.