Je kan altijd op de beste service en snelst mogelijke afhandeling rekenen

In alle jaren dat ik klant bij Vitesse heb ik nog nooit anders dan wat ik hierboven schreef meegemaakt. Toch geweldig?!!!!

Prima onderhoudsbeurt, vriendelijke mensen en prijs

Op de route naar mijn werk mijn auto gebracht voor onderhoud, op de terugweg weer opgehaald. Kleine maar fijne leenauto mee. Prima prijs, goede service en vriendelijke bediening!

Geweldige garage!

Goede service, vriendelijk, snel en professioneel. Kom hier al jaren en ben erg blij met deze garage.

Fijne ervaring en goed geholpen

Goede service en communicatie, heel blij mee en de auto loopt weer als een zonnetje!

Zeer behulpzaam, vriendelijk en goed!

goed bedrijf

vakkundig

Topservice door top medewerkers! Chris heeft voor alles een goede oplossing, komt z’n afspraken na en is betrouwbaar. Kortom een top gozer!

Professioneel, betrouwbaar en behulpzaam

Voor een apk en kleine beurt geweest. Er wordt netjes gebeld wat er gevonden is, wat het kost om te fixen en alle vragen worden zo beantwoord dat ik er iets mee kan. Zeer behulpzaam ook toen ik mijn auto papieren niet kon vinden. Ik ben zeer tevreden.

pirma service

alles netjes afgehandeld. de auto was mooi gewassen.

Aardige mensen, denken met je mee

Hele aardige mensen, ze denken met je mee qua planning en grote beurt of niet. Wel een klein puntje; ze waren vergeten de koelvloeistof bij te vullen na de grote beurt. Dan rijd je weg en krijg je de melding dat die inhoud opeens te weinig is.

zeer persoonlijke en plezierige service

De auto en ikzelf zijn goed bekend bij Chris. Hij doet altijd moeite om mijn vraag of probleem snel op te lossen en dat gebeurt ook altijd vlot, in goed overleg.

Altijd goede service. Garage denkt met je mee.

Chris is een topper!

betrouwbare en goede garage

Hele goede service en advies, vriendelijke monteurs.

No nonsense lease/auto/verhuur bedrijf

Korte lijnen, snelle opvolging en goede service.

Al 40 jaar zeer tevreden

Correcte en persoonlijke service

Betrouwbaar en vriendelijk

Chris en zijn team hebben zoals altijd gezorgd voor een goede controle, betaalbaar onderhoud en snelle servive.

Uitstekend.

Goed en vriendelijk

TOP service

Ervaren personeel, Chris is een topper! Goed en betrouwbaar advies. Goede service, komen afspraken na en zeker niet de minste...eerlijke tarieven. Zeker een aanrader.

goed geen probleemen

af spraak worden na gekomen dat doet je goed om verder te gaan. van af klant 1960 voltevreden heit .

Zeer goede service

Zeer goede service

Heldere klantgerichte service en communicatie.

Ik maak nog niet zo lang gebruik van de kennis en expertise van Autobedrijf Vitesse, maar tot nu ben ik iedere keer goed geholpen. Wat er moest gebeuren en de kosten werd vooraf heel duidelijk aangegeven.

Goed,eerlijk ,duidelijk,vriendelijk en snel!

Goed,eerlijk ,duidelijk,vriendelijk en snel!

Word al meer dan dertig jaar perfect geholpen

Wil geen andere garage meer

Al meer dan 5 jaar "mijn" garage.

Fijne garage met aardig en hulpvaardig personeel.

Altijd goed

Sinds jaren komen wij met onze autos bij Vitesse. Er wordt altijd goed werk verricht en dit voor een goede prijs.

Koningsweg 2

3582GE Utrecht

030 - 252 2441

Over Autobedrijf Vitesse

AutoBedrijf Vitesse is uw garage voor het grote en kleine onderhoud van uw personen- of bestelauto. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf, al 85 jaar bekend in Utrecht en omstreken. Door onze jarenlange ervaring zijn wij in de regio een begrip als het gaat om onderhoud, schade, APK, (winter) banden, uitlaten, ruitreparatie of het monteren van een trekhaak. Ook een vervangende auto als uw auto bij ons in reparatie is wordt geregeld. Wij onderscheiden ons door de gemaakte afspraken na te komen, een scherpe prijsstelling en openheid over gedane werkzaamheden. U zult bij ons een open sfeer en een vertrouwd gevoel ervaren. Onze garage beschikt over de meest moderne apparatuur en goed opgeleide monteurs. Onlangs heeft u bij ons een auto of bus gehuurd, wij zijn benieuwd hoe u ons ervaren heeft!