Altijd TOP service!

Voor APK of onderhoud maakt niet uit...eerlijk advies, goede service, hele vriendelijke mensen en eerlijke prijzen.

Goede en snelle service en fijne mederwerkers

We hebben al jaren onze auto's in onderhoud bij Vitesse en altijd tot volle tevredenheid, er wordt altijd in oplossingen gedacht door de monteurs en de service is prima en snel.

Goede professionele hulp, gastvrij . Vlotte afhandeling.

Uitstekende service tegen scherpe prijzen.

Bij Autobedrijf Vitesse staat klantvriendelijkheid voorop. Als reparatie wat groter blijkt uit te vallen zal Chris altijd dat eerst melden en zoeken naar het beste alternatief. Wij hebben al meer dan 10 jaar 3 auto`s hier in onderhoud tot volle tevredenheid. Vanaf dit jaar worden het 4 auto`s.

Hoewel ik een erg dure reparatie heb gehad, ben ik tevreden over service en communicatie

Heel klantgericht!

Flexibel in de planning, meedenkend en een gewassen auto retour. Een heldere uitleg over de werkwijze en keuzes wat betreft prijs/kwaliteit.

Goede ervaring

Topbedrijf, ondanks verhuizing kom ik er nog steeds.

Super aardig, kundig en betrouwbaar bedrijf. Je kunt erop vertrouwen dat ze het beste met jou en je auto voor hebben en je wordt goed op de hoogte gehouden en geholpen. Ook al ben ik inmiddels 2x verhuisd, ik blijf mijn auto naar Vitesse brengen voor reparaties en APK.

Ontzettend fijn bedrijf

Ik huur hier auto's en laat die van mij onderhouden. Al jaren. De mannen zijn persoonlijk, rekenen eerlijke prijzen, doen goed werk, denken mee en ik was nog van plan om lang klant te blijven.

Kan niet beter

Chris en zijn team zijn geweldig. Een absolute aanrader voor iedere autobezitter!

Service

Die is heel goed

Altijd bereidwillig te helpen, en dat doen ze dan goed

Als ik kleine ongemakken aan de auto heb, dan lossen ze dat meestal direct op; bij groter onderhoud en dergelijke geven ze snel een inschatting van wat er aan de hand is en de eventuele kosten die dat met zich meebrengt. En ze houden zich dan altijd aan de afspraken; of zijn zelfs sneller. Als de auto bij hun in onderhoud is geweest ga ik altijd onbezorgd op stap. Daarbij zijn ze altijd vriendelijk!!!

Vriendelijk, snel en meedenked

Service gericht

Vriendelijke behandeling Overleg over eventuele bijkomende werkzaamheden, geen verrasingen Prijs in redelijkheid

Geweldige services

Weten van aanpakken eerllijk en betrouwbaar

Super behulpzaam

Helpen altijd goed, ondanks een oude auto en maken altijd wel wat tijd vrij!

Altijd goede service

Mijn auto is al jaren voor onderhoud bij Vitesse. Hele fijne mensen, altijd behulpzaam en mijn auto rijdt als een zonnetje.

Zeer tevreden.

Duidelijke afspraken, goede service, zeer tevreden klant.

Zeer goede en snelle uitvoering en service!

Zeer goede en snelle uitvoering en service!

Vervanging accu in no time prettig geregeld, weer een lekkere snelle actie!

Chips, de accu geeft het op. Even een belletje naar Autobedrijf Vitesse en ik kon meteen de dag erop terecht. Auto in de ochtend gebracht, fiets van Autobedrijf Vitesse mee om weer thuis te komen en in de middag alweer op die fiets naar de Koningsweg om de auto op te halen. Geen gedoe, goed geholpen!

Al 40 jaar tevreden

Snelle en vakkundige service

Perfect contact en behandeling

Heel prettig contact met Chris. Altijd welkom en altijd constructief meedenken.

Fijne garage

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend. Letten op de portemonnee en de leeftijd vd auto, die ik schoongewassen terug kreeg.

Flexibel en meedenkend

Het is altijd heel eenvoudig om het onderhoud mijn auto en die van mijn vrouw in te plannen. Onlangs heeft Autobedrijf Vitesse de schokdempers, vering en remmerij (schijven en blokken) van mijn dagelijkse auto rondom vernieuwd. Het was geen enkel probleem dat ik aangaf zelf te willen kiezen welke onderdelen gemonteerd zouden worden (omdat ik graag alleen onderdelen van originele kwaliteit wil). De montage en uitlijning zijn uitstekend uitgevoerd en naderhand kon ik de oude versleten onderdelen inspecteren. Voor mij is Autobedrijf Vitesse veel professioneler EN voordeliger dan de officiele merkdealer. Dankzij dit fijne bedrijf weet ik dat ik mijn auto betaalbaar in uitstekende conditie kan houden.

Koningsweg 2 3582GE Utrecht

030 - 252 2441

Over Autobedrijf Vitesse

AutoBedrijf Vitesse is uw garage voor het grote en kleine onderhoud van uw personen- of bestelauto. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf, al 85 jaar bekend in Utrecht en omstreken. Door onze jarenlange ervaring zijn wij in de regio een begrip als het gaat om onderhoud, schade, APK, (winter) banden, uitlaten, ruitreparatie of het monteren van een trekhaak. Ook een vervangende auto als uw auto bij ons in reparatie is wordt geregeld. Wij onderscheiden ons door de gemaakte afspraken na te komen, een scherpe prijsstelling en openheid over gedane werkzaamheden. U zult bij ons een open sfeer en een vertrouwd gevoel ervaren. Onze garage beschikt over de meest moderne apparatuur en goed opgeleide monteurs. Onlangs heeft u bij ons een auto of bus gehuurd, wij zijn benieuwd hoe u ons ervaren heeft!