Werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd

De heren waren op tijd om met de werkzaamheden aan te vangen. Alles verliep volgens plan en alle werkzaamheden die nodig waren zijn netjes en volledig gedaan. Alle dozen en rommel zijn opgeruimd en mee genomen, zelfs mijn pad en straat zijn schoon gemaakt met water en schoon geveegd. Ik ben dus zeer tevreden met het uitvoeren van de werkzaamheden. Ik raad bij iedereen dit bedrijf aan , helemaal top.

Voortreffelijk, eerlijk en zeer professioneel bedrijf

Warmtepomp Elga ace 6kw laten installeren. Alle afspraken punctueel, zeer nette en deskundige monteurs en goede adviezen. Bedrijf is concreet, accuraat en er niet op uit om tegen elke prijs je binnen te halen. Goede nazorg en de afwerking is een voorbeeld van vakmanschap. Een aanrader en beveel het bedrijf zeker aan.

We hebben de bestaande oude airco laten vervangen en uitgebreid met een extra binnen unit. Het werk is zeer netjes en professioneel gedaan. Zeer vriendelijke en nette monteurs die keurig wek hebben gedaan. Ze waren snel met de offerte en dachten mee wat voor mij het beste was. Gewoon keurig en zeker een aanrader.

Contact met fa. kerkhof was prima, zeer klantgericht, klantvriendelijk en deskundig. Zal het zeker aanbevelen aan anderen. Ervaring na in gebruikneming is dat we ‘s nachts de airco niet aan kunnen laten staan op stand 1, want dan valt de koude lucht te veel op ons. Is daar nog wat aan te doen?

goed advies en vakkundige installatie

De firma Kerkhof een aantal keren projecten uitgevoerd en de kwaliteit van de dienstverlening is constant van hoog niveau

Goede communicatie en snelle uitvoering

Goed contact gehad rondom de offerte en de uitvoering. Installateurs waren netjes, hebben alles goed afgewerkt en gestofzuigd. Helaas moest er 2 keer een monteur komen omdat de condensafvoer niet goed was geplaatst en afgedicht.

Kan niet beter!

Ik geef noot een 10 of 5 sterren omdat er altijd wel iets beter kan. In dit geval niet; alle communicatie en afspraken werden overtroffen.

Professioneel, vakbekwaam en behulpzaam

Ervaren medewerkers, die uitleggen wat ze doen. Opties bespreken en hun werkzaamheden vakkundig en netjes verrichten.

Zeer professionele medewerkers die goed weten waar ze mee bezig zijn

Installatie van airco en zonnepanelen ging goed en er werd netjes gewerkt.

Doen wat ze beloven

Professioneel bedrijf met vakkundige nette medewerkers. Prima frontdesk. Vragen snel beantwoordt.

Problem solving company

Lekker meedenken in oplossingen, eerlijk geld voor een prima service.

Fijn bedrijf, goede vakmensen

Werk volgens afspraak correct, netjes en snel uitgevoerd!

Fijne airco, vriendelijke mensen

Wij hebben 3 kamers laten voorzien van airco. De monteur was vriendelijk en ging niet weg voordat alles op mijn smartphone werkte en duidelijk was. Goede en heldere communicatie met het bedrijf over de offerte en het maken van een afspraak ging snel.

Correct, en vakkundig.

Vakkundig en vriendelijk. Meedenkend en netjes in werkzaamheden en afwerking.

De medewerkers hebben goed en snel gewerkt.

Goede ervaringen met dit bedrijf.

Meer dan uitstekend.

Airco veel sneller geplaatst dan gepland. Zeer netjes en accuraat gewerkt. Vakbekwame medewerkers en prettig in de omgang.

Zeer positief van offerte tot afwikkeling. Uitstekende monteurs.

Uitstekend advies

Na 20 jaar was onze combi-ketel aan vervanging toe. Samen met Kerkhof mijn wensen besproken, waarna een goed voorstel is gedaan en ketel snel is geïnstalleerd.

Correcte levering en plaatsing

Correcte levering en plaatsing

Goed advies en keurige uitvoering

Onze CV-ketel was aan vervanging toe. Als je zelf een beetje online gaat zoeken zie je door de bomen het bos niet meer met alle mogelijke varianten. Contact opgenomen met Kerkhof Technische Installaties en de situatie bij ons thuis uitgelegd. Ze hebben ons goed kunnen adviseren. Toen gelijk de opdracht ingepland en die is gisteren keurig uitgevoerd door de monteurs.

Helemaal top, zeer service gericht

Goed bedrijf die uitvoert wat overeen gekomen is

Zeer vriendelijk en deskundig personeel dat meedenkt en klant betrekt bij planning en uitvoer opdracht

Utrechsestraatweg 206

3911TX Rhenen

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties is een familiebedrijf uit Rhenen waar kwaliteit, service en klanttevredenheid op de eerste plaats staat. Met inmiddels 3 generaties aan kennis en ervaring kunnen wij onszelf met trots een totaal installateur en specialist noemen. Vanwege onze 35 jaar aan ervaring in de installatietechniek heeft u aan ons een betrouwbare partner. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.