Vriendelijk, klantgericht en kundig

HR ketel laten vervangen, warmtezones en warmtepomp laten installeren. Project kreeg volle aandacht, in anderhalve dag alles keurig geïnstalleerd. Uitstekende instructies over werking van nieuwe apparatuur. Wij zijn heel tevreden.

tot in de details goed georganiseerd en uitgevoerd

Goed en adequaat mijn kapotte CV vervangen. Fijn contact en vriendelijke mensen

Komen afspraken goed na en werken zeer professioneel

Komen afspraken goed na en werken zeer professioneel

Kundig uitgevoerd

Goed advies en netjes uitgevoerd.

Ervaren en vriendelijk

Er is bij ons een Airco geplaast en onze ervaring met de monteurs van Kerkhof Technische Installaties is in 1 woord TOP! De monteurs zijn professioneel , vriendelijk en alles werd schoon en netjes achtergelaten.

Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Warmtepomp en nieuwe ketel besteld. Levertijd viel mee en werd goed op de hoogte gehouden. Van begin tot eind professioneel en klantvriendelijk. Zeker een aanrader

Goed geïnformeerd , goed geplaatst en uitgelegd en bij en probleem kan ik bellen en waren ze er.

Snel en goed vakwerk

Wij zijn ontzettend blij met het geleverde werk door Kerkhof. In de offerte fase goede adviezen gehad, zodat we wisten wat het beste bij onze situatie zou passen. We hebben een airco en warmtepomp laten installeren, dit is tegelijk op dezelfde dag gedaan. Ook lopen de leidingen van beiden door één buis netjes afgewerkt op de zoldervloer naar buiten. Alles is super snel en door echte vakmensen geïnstalleerd. We zijn heel tevreden!

Over de beide monteurs welke de installatie hebben uitgevoerd ben ik uitermate tevreden!!

Hebben het uitstekend uitgevoerd samen als team. Mede daarom heb ik jullie bedrijf inmiddels ook aanbevolen bij relaties van mij.

Super. Heel tevreden.

Met 2 maal een product gekocht en laten installeren ben ik zeer tevreden. Zowel met vriendelijke en nette monteurs en ook nette ontvangst op kantoor. Een heel mooi bedrijf dat alle afspraken netjes nakomt.

Prima advies en netjes uitgevoerd.

Wij hebben een multi split airco laten plaatsen. Tijdens de opname kwam iemand die verstand van zaken had en goeie tips over hoe de airco het beste geplaatst kon worden. De montage ging voorspoedig door twee vriendelijke mannen, en er is erg netjes gewerkt.

Goed werk verricht

Afspraken correct nagekomen. Werkzaamheden netjes en correct uitgevoerd.

Goed geregeld

Medewerkers werken keurig netjes en zijn hartelijk. Uitleg was duidelijk.

Prina

Uitstekend afspraken komt men na en men werkt netjes

Zeer deskundig, vriendelijk en voor herhaling vatbaar!

Zowel het installatiewerk als ook het repareren van radiator aansluitingen alsmede het verhangen van de airco is zeer goed uitgevoerd. De medewerkers zijn zeer deskundig en blijven rustig bij vragen of verzoek om uitleg. Kortom: een aanbeveling voor een ieder die ook dergelijk werk wil laten uitvoeren.

Installatie Airco's

Levering conform bestelling. Afspraken worden nagekomen. Kwaliteit en deskundigheid installatiewerk is uitstekend. Quality Holidays Rhenen

Zeer prettig

Goed contact en hebben verstand van zaken .

Goede service, duidelijk en komen afspraken na.

Hybride warmtepomp en gasketel aangeschaft en laten plaatsen. Soms was de responstijd op vragen wat lang maar verder alles perfect geregeld. Duidelijk advies en nette installateurs.

Goed bedrijf, komt afspraken na.

Heel goede ervaring, alles heel vertrouwd. Snelle levering en 1dag montage.

Heldere uitleg, keurige installateurs, netjes gewerkt

Erg tevreden over de communicatie en uitleg vooraf, het werk op de dag zelf met 2 zeer keurige en meedenkende installateurs. Erg tevreden.

Deskundig en punctueel installatie bedrijf.

In oktober heb ik me laten informeren over de aanschaf van een hybride warmtepomp door Kerkhof Technische Installatie. Conform afspraak kreeg ik een keurig uitgewerkte offerte. Vervolgens ben ik over gegaan tot bestelling, en in november is de warmtepomp binnen een dag geïnstalleerd en werkend opgeleverd.

Goede ervaring

Perfect, afspraken nakomen en goed personeel

Prima geregeld en netjes geïnstalleerd

Goed advies en service bij Kerkhof Technische Installaties

Werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd

De heren waren op tijd om met de werkzaamheden aan te vangen. Alles verliep volgens plan en alle werkzaamheden die nodig waren zijn netjes en volledig gedaan. Alle dozen en rommel zijn opgeruimd en mee genomen, zelfs mijn pad en straat zijn schoon gemaakt met water en schoon geveegd. Ik ben dus zeer tevreden met het uitvoeren van de werkzaamheden. Ik raad bij iedereen dit bedrijf aan , helemaal top.

Voortreffelijk, eerlijk en zeer professioneel bedrijf

Warmtepomp Elga ace 6kw laten installeren. Alle afspraken punctueel, zeer nette en deskundige monteurs en goede adviezen. Bedrijf is concreet, accuraat en er niet op uit om tegen elke prijs je binnen te halen. Goede nazorg en de afwerking is een voorbeeld van vakmanschap. Een aanrader en beveel het bedrijf zeker aan.

Utrechsestraatweg 206 3911TX Rhenen

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties is een familiebedrijf uit Rhenen waar kwaliteit, service en klanttevredenheid op de eerste plaats staat. Met inmiddels 3 generaties aan kennis en ervaring kunnen wij onszelf met trots een totaal installateur en specialist noemen. Vanwege onze 35 jaar aan ervaring in de installatietechniek heeft u aan ons een betrouwbare partner. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.