Perfect geregeld. Afspraak is afspraak.

De installatie is keurig aangesloten.

Doen goed wat zij beloven, beleefde vaklieden

Goede voorlichting Goede begeleiding Goede prijs Alles conform op een prettige manier uitgevoerd conform afspraak

prima installatiebedrijf

Komt afspraken na, goede communicatie en helder uitleg van offerte. Installatie van hybride-warmtepomp is prima uitgevoerd met ervaren monteurs. Nazorg prima geregeld.

Prima werk geleverd

Snelle offerte ,na accoord snelle plaatsing van nieuwe ketel alles netjes gemonteerd. Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Ik ben zeer tevreden over de snelheid, accuratesse en kwaliteit van jullie dienstverlening. Zowel in de eerste fase (eerste contact en offerte) als bij de concrete plaatsing van de warmtepomp.

Top installatie!

Ze kwamen met 4 man sterk om de airco’s te plaatsen, alles in één dag en vlekkeloos verlopen. Top bedrijf!

Na een “slechte” start een goed resultaat.

Ik heb het idee dat diegene die uiteindelijk de installatie gaat doen ook de situatie ter plekke eerst komt bekijken.Dit om misverstanden te voorkomen zoals in ons geval.Voorbeschouwing is gedaan door andere medewerker.

Tot nu toe alles vlot en goed geregeld!!

Zie boven

Prima familiebedrijf

Nadat ik eerder zonnepanelen door hen heb laten leggen Omdat ik veel vertr ook ywen in dit bedrijf heb, heb ik ook door hen de hybride waterpomp laten installeren. Kortom mijn ervaring: een bedrijf met kundig en zeer vriendelijk personeel.

Na akkoord over de offerte werd de hybride warmtepomp na 2 weken deskundig geïnstalleerd.

De jonge werknemers van Kerkhof hebben opgewekt en deskundig samengewerkt bij het plaatsen van de hybride warmtepomp. Ik stond ervan te kijken hoe ze consequent doorwerkten. Bij mij moest, voor het plaatsen van de buitenunit, het pad opgebroken worden, er moest in beton geboord worden in de garage. Ze hebben alles keurig gedaan en afgewerkt.

Komt afspraken na, deskundig personeel.

Prima bedrijf!!!

Mijn eesrte contact was telefonisch met Janneke; prettig, uitnodigend, vertrouwingwekkend. Datzelfde met de vertegenwoordiger die bij ons de situatie opnam. Hij was duidelijk in wat wel kon, en wat niet. De installatie van de warmtepomp ging goed. Een kleine hick-up met het plaatsen van de buitenunit. Dat is later hersteld toen de airco's werden geplaatst. Personeel is vriendelijk en zee vakbekwaam. Twee puntjes van aandqacht. Ik vind de kosten van onderhoud aan de pittige kant in verlijkking wat ik gewend was te betalen. Ik zou ook altijd rolmatten meenemen om de vuiligheid van buiten op te vangen.

Netjes en snel

Na bezoek binnen 2 dagen offerte binnen en geïnstalleerd na 1 week. Vakkundig en snel.

Uitstekend bedrijf

Snel geholpen, goede adviezen en tips gegeven, heel fijn, net personeel

Perfecte en snelle intalatie

Goede en vriendelijke service!

Solide, vriendelijk en afspraak perfect nagekomen

Goed team welke rekening hield met de huiselijke omstandigheden. Vakwerk afgeleverd ruim binnen de tijd. Buitengewoon vriendelijk en beleefd.

Betrouwbaar, correct, kwalitatief hoogstaand

Laat bij installeren zien dat er vakmensen bezig zijn, werken uiterst zorgvuldig. Laten geen afval achter. Super werk geleverd.

Uitstekende vakbekwame medewerkers

Nadat zonnepanelen zijn geplaatst begin mei is eind mei ook een warmtepomp geplaatst voor dit bedrijf. Wederom was ik verbaasd over de zeer vakkundige en fantastische afwerking. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle afspraken worden punctueel nagekomen. TOP BEDRIJF. GEEN ENKEL MINPUNT.

geweldig!

Klantvriendelijk, goede communicatie, punctueel, deskundig, alles netjes achterlatend: geweldig!

Uitstekend bedrijf.

Aardige mensen die de tijd voor je nemen en doen wat ze beloven.

Fantastisch!!!

Goed advies over aanschaf en mogelijkheden airco en vervangen meterkast, ze nemen alle tijd voor je. De wensen die ik aangaf toen de airco expert langs kwam, waren bij de monteurs bij installatie bekend, dus communicatie intern is goed. Alles wordt in overleg gedaan, en alles wordt tot in de puntjes afgewerkt. Als je voor kwaliteit en goede service gaat kan ik Kerkhof installaties echt aanraden!

Gewoon top

Niks op aan te merken. Erg tevreden van begin tot eind.

Vriendelijk, klantgericht en kundig

HR ketel laten vervangen, warmtezones en warmtepomp laten installeren. Project kreeg volle aandacht, in anderhalve dag alles keurig geïnstalleerd. Uitstekende instructies over werking van nieuwe apparatuur. Wij zijn heel tevreden.

tot in de details goed georganiseerd en uitgevoerd

Goed en adequaat mijn kapotte CV vervangen. Fijn contact en vriendelijke mensen

Komen afspraken goed na en werken zeer professioneel

Komen afspraken goed na en werken zeer professioneel

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties is een familiebedrijf uit Rhenen waar kwaliteit, service en klanttevredenheid op de eerste plaats staat. Met inmiddels 3 generaties aan kennis en ervaring kunnen wij onszelf met trots een totaal installateur en specialist noemen. Vanwege onze 35 jaar aan ervaring in de installatietechniek heeft u aan ons een betrouwbare partner. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.