Très sérieux.

J'ai acheté une tesla model S P85, vendeur à l'écoute et toujour prêt à aider. Je recommande.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Professioneel geholpen

Nick heeft onze dikke Mini Cooper S uit 2015 voor ons verkocht. Hij heeft hiervoor gebruik gemaakt van zijn brede netwerk. De verkoop is uiterst correct en zeer vlot afgehandeld. We hopen daarom ook in de toekomst opnieuw zaken met hem te kunnen doen. We wensen Nick succes met de verdere uitbreiding van zijn bedrijf .

Perfecte doortastende service

Nick heef de verkoop van mijn Tesla perfect begeleid. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Alles was in de goede volgorde behandeld van eerste contact, betaling en overschrijving. Wens Nick het alle beste en verwacht dat hij zijn zaak verder uit zall breiden tot een mooi bedrijf. Succes!

Ontzettend goed geholpen!

Vandaag onze Tesla je model 3 in ontvangst mogen nemen. Wij zijn zeer goed geadviseerd en voorgelicht door Nick. We waren nog een beetje zoekende. Maar dankzij de kennis van Nick, hebben wij snel een keuze kunnen maken. Een absolute aanrader!!

Snel en komt afspraken na

Tesla Model S85 binnen een week verkocht en voor fatsoenlijke prijs zonder rompslomp.

Volvo V60 D6

Het was op de paasweekend en de eigenaar kon omdat ik op de werkdag moeilijk kon afspreken toch komen op zijn vrije dag. Eenmaal aangekomen ruim op tijd was meneer zeker behulpzaam, nam de tijd en legt alles goed uit. Zo waren er opties niet benoemd in de advertentie die hij goed uitlegt op een duidelijke manier. Het was een koop voor een eerlijke prijs en heb er een mooie Volvo voor terug! :) vakkundig advies en neemt zeker de tijd voor de klant zoals het moet. Al met al zekere een aanrader!

Aanrader

Nick (ECC) heeft ons geholpen bij de aanschaf van een Model S. Altijd vriendelijk, denkt met je mee en ondersteund bij vragen vwb elektrisch rijden. Een absolute aanrader.

Vakman pur sang!

Nick is absoluut een vakman en prettig in de omgang. Heeft ons geholpen bij de aanschaf van een Model X; heel goed verlopen en hij weet waar hij op moet letten. Vervolgens heeft hij onze Model S verkocht voor een goede prijs en alle zorgen uit handen genomen. Onderaan de streep kunnen wij Nick van harte aanbevelen.

Outstanding Experience

I am extremely happy and satisfied with the services offered by ECC. I was able to find a very nice car (think of good quality auto with reasonable price). Nick (ECC) was helpful, clear, and cooperative in the complete buying process which made the overall experience very smooth, timely, and hassle-free. Thank you for all your help!

Zeer positieve aanbeveling!

Nick is uiterst vriendelijk, eerlijk en professioneel. Hij geeft alle benodigde informatie en meer. Kortom een zeer positieve aanbeveling.

Mijn auto verkocht, zonder zorgen

Nick van ECC heeft mij uitstekend geholpen om mijn auto te verkopen zonder dat ik iedere potentiële koper zelf eerst hoefde te screenen.

Hele tevreden klant hier, kom ook zeker weer terug!

Niets anders dan lof voor dit fantastische bedrijf. Eerlijk, recht door zee, no nonsens, altijd welkom , geïnteresseerd, meedenkend en vakmanschap waardoor je geen gedoe hebt als je een auto zoekt. Hele tevreden klant hier, kom ook zeker weer terug!

De samenwerking met ECC (Nick) was van begin tot eind zeer prettig.

De samenwerking met ECC (Nick) was van begin tot eind zeer prettig. Nick is erg kundig en enthousiast in het bijscholen van de niet-elektrische autorijder. Het verkoopproces verloopt bovenal professioneel en zeer transparant. Nick weet precies waar het venijn zit. Zijn IVA-achtergrond komt duidelijk naar voren. Voor herhaling vatbaar. Walter

et proces ging bijzonder vlot en de service was zonder meer excellent.

ECC heeft mijn Tesla Model S verkocht. Ik heb er een veel hogere prijs voor gekregen dan wat Tesla mij heeft geboden bij inruil. Het proces ging bijzonder vlot en de service was zonder meer excellent. Nick is een zeer betrouwbare en betrokken verkoper. (Dit is overigens een echte recensie van een echte klant).

Ik zal in de toekomst voor de volgende tesla nick zeker weer benaderen:)

Nick is iemand die graag meer inzet geeft dan dat er van hem gevraagd wordt. Zeer duidelijk, professioneel en probeert je alles zo goed mogelijk uit te leggen mbt je aankoop of verkoop van een auto. Ik heb een tesla model s aangekocht en nick was altijd bereikbaar voor al me vragen die ik erover had. weekend of s'avonds, geen probleem. Ik zal in de toekomst voor de volgende tesla nick zeker weer benaderen:)

Nick heeft ons echt super geholpen om onze Tesla S snel en voor de juiste prijs te verkopen. Daarnaast zijn wij volledig ontzorgt, van de auto in perfecte staat opleveren tot technisch advies en heeft hij oog voor detail. Knap gedaan Nick!

Nick heeft mijn auto in 3 dagen verkocht, voor een goede prijs!

Nick heeft mijn auto in 3 dagen verkocht, voor een goede prijs! Nick zet zich met volle 100% in. Alles met een gerust hart aan hem overgelaten.

Mooie Tesla model S gekocht, goede deal met professioneel contact.

Mooie Tesla model S gekocht, goede deal met professioneel contact. Alle documentatie was op orde en ik kreeg ook nog veel hulp met o.a. de app van Tesla, systemen, contact, enz.

Super ervaring! Zou zo weer zaken doen Nick

Nick is een aardige nette vent met verstand van zaken. Denkt lekker mee en heeft duidelijk een missie. Super ervaring! Zou zo weer zaken doen Nick

Altijd een snelle reactie zowel telefonisch als via Whatsapp

Via electric car company mijn auto verkocht, dit ging super. Nick had alles van a tot z geregeld. Altijd een snelle reactie zowel telefonisch als via Whatsapp.

Prettig en direct contact. Transparant in de te verrichte handeling.

Prettig en direct contact. Transparant in de te verrichte handeling. Ook van bedrijf naar bedrijf heel goed contact! Zeker aan te raden om je auto bij aan te schaffen!

Hartstikke goede ervaring met ECC Electric Car Company

Hartstikke goede ervaring met ECC. Binnen no-time is onze auto verkocht. Prettig (persoonlijk contact), ECC heeft alle zorgen uit handen genomen en kwam de gemaakte afspraken na. Kortom zéér tevreden!

Al met al klasse service!

Ik heb via ECC een Model X gekocht. een mooie auto voor een mooie prijs. De koop is prima afgehandeld en op voor mij handige plekken. Al met al klasse service !

Zeer goed aankoopadvies. Aanrader!

Electric Car Company, Nick van Beeten, heeft mij zeer goed verkoop- en aankoopadvies gegeven, waardoor ik veel duidelijker voor mijzelf wist waarop ik moest letten en welke keuze ik moest maken. Ondanks dat ik uiteindelijk niet bij hem de nieuw auto had gekocht, bleef hijj mij bijstaan in de onderhandelingen met de dealer. Dit heeft mij geld bepaard. Echt een aanrader om Nick ook in te huren voor aankoopbegeleiding. Topper!

Allemaal netjes en professioneel afgehandeld

Model S verkocht. Allemaal netjes en professioneel afgehandeld. Geen kleine lettertjes...

Waterland 25

8245GG Lelystad

+31 6 1290 4900

Over ECC Electric Car Company B.V.

Welkom bij ECC Electric Car Company. Wij zijn gespecialiseerd in de inkoop en verkoop van (plug-in) hybrides en volledig elektrische voertuigen. Door onze specialiteit kunnen wij u het beste advies geven over elektrisch rijden en hulp bieden bij de transitie van een conventionele auto naar een moderne elektrische auto. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om uw voertuig te koop aan te bieden. Wilt u meer informatie? Bezoek dan onze website: www.electriccarcompany.nl Waarom bestaan wij? Wij zien een groot verschil tussen inruil- en verkoopprijzen. Deze verschillen zijn vaak dermate hoog dat inruilen niet interessant is voor de meeste auto-eigenaren. De frustratie van te lage inruilprijzen kunnen wij voor u wegnemen door uw auto GRATIS aan te bieden! Hoe werken wij? Wij ontzorgen voor u het volledige verkoopproces. Dat betekent dat u geen tijd meer hoeft te stoppen in het fotograferen, adverteren, reageren en de bezichtigingen. Wij ontzorgen u volledig! Daardoor houdt u meer tijd over en genereren wij een hoger rendement voor u. Wat doen wij voor u? Wij verkopen uw auto zodat u de maximale opbrengst ontvangt. Dit doen we door uw auto te fotograferen, te adverteren, te reageren op leads, het verzorgen van de bezichtigingen en de verkoop met aflevering. Het enige wat u hoeft te doen is uw auto bij ons laten fotograferen en de opbrengst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Nick van Beeten ECC Electric Car Company www.electriccarcompany.nl Tel: +316 55 55 86 86