Good experience

We had a good experience with Nick in the process of buying an EV. We did a bit of homework and asked few questions and Nick has been keen to accommodates our wishes and think with us about the possibilities. He’s very passionate and knowledgeable and we liked the story of how he started up his company.

Zeer slechte service

Kort nadat ik mijn auto bij ECC had gekocht bleek dat de verwarming niet werkte. Ondanks herhaaldelijk overleg wilde ECC geen enkele concessie doen en beweert 'slechts' tussenpersoon te zijn hoewel ik de auto rechtstreeks van ECC heb gekocht. Van enige (financiële) coulance is geen sprake geweest. Het enige wat mij is aangeboden is een reparatie met gebruikt materiaal op kosten van mezelf. Mijn advies: bedenk goed voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

Zoek je een Tesla ga dan naar Nick in Lelystad!

Prachtige deal gedaan met Nick, mooie Tesla P90D bij hem gekocht. Nick neemt echt de tijd voor je, geen gladde verkoper. Hele integere zakenman die voor zijn diensten staat en daarmee veel vertrouwen wekt en geniet als je zijn waarderingen ziet. Echte aanrader!

Zeer prettig zaken mee gedaan.

Vanaf het eerste moment dat wij met ECC in contact kwamen straalde dit vertrouwen uit. De passie die de jongens hebben voor auto's maakt hun top verkopers. De communicatie was super! Via internet bij hun terecht gekomen, even langs gereden en konden toen even een proef ritje maken, om even te ervaren hoe een tesla rijdt. Na de proefrit hebben we een goed gesprek gehad, in ons gesprek hebben we een beetje aangegeven wat we zochten. Communicatie daarna even over whatsapp vervolgd ook daar altijd bereikbaar en kregen vlot een antwoord op de vragen die we nog hadden. 1 dag later kregen we een berichtje we hebben misschien wel de auto die jullie zoeken. Top! wij daarheen (is bij ons om de hoek), ritje gemaakt met de auto en JA dit was hem. Alles geregeld en in orde gemaakt weekje later konden we de auto ophalen. Ook daar weer fantastisch geholpen, duidelijke uitleg over het gebruik van de app, het systeem in de auto. En wat zijn we er blij mee! Wij zullen jullie dan ook zeker aan bevelen aan andere, die er over nadenken om een tesla te kopen. Jullie zullen ons vast en zeker zo nu en dan zien rond rijden :)

Zeer prettige aankoop ervaring

Deze aankoop van een Tesla 3 was een leerzame en goede ervaring en heeft geresulteerd in de aankoop ervan. Als gezonde zestigers wil je mee blijven draaien in een wereld waar alles doorontwikkeld is en blijft. Dit bedrijf is heel goed in staat om de klant, van welke leeftijd dan ook, te begrijpen en begeleiden. We hadden geen betere verkoper kunnen treffen. Heel erg bedankt Sibald!

Komt zijn afspraken na!

Bij Nick een Tesla Model 3 gekocht. Ik kon direct langskomen voor een proefrit en ook bij de financial lease hielp hij goed mee. Snel akkoord en de aankoop gedaan. Reageert snel en komt zijn afspraken na! Fijne verkoper.

Snel en adequaat gereageerd door Nick

Op weg naar een festival in Woerden Nick geappt om de auto BMW 530e te bekijken. Hij heeft direct de auto klaar gezet en nog even gewassen. Bij aankomst mochten we even een proefrit maken en top auto. Onderweg naar het festival app contact gehad en de deal gesloten. Maandagmiddag direct opgehaald en de auto stond er prima bij. Alles goed geregeld qua afhandeling. Prima jongen die Nick met passie voor electrische auto s. Kan hem aanbevelen als je voor electrisch of hybride wil gaan.

Prima ervaring met EEC

Nick heeft voor mij mijn Tesla S P100D verkocht. Prima ervaring en heldere afspraken over alles. Voor mij een vertrouwd adres Huub Andriessen

Alles klopt!

Bij Nick onze eerste Tesla Model S gekocht. Eén en a lof...prachtige auto's, deskundigheid en een prima sfeer. We geniet volop van onze aankoop....

Zeer goede service!

Nick is een jongen die weet waar hij het over heeft. Zeer gedreven is en de weg naar de markt weet te vinden. Hij heeft in korte tijd twee Tesla’s voor ons verkocht waarbij hij maximaal oog heeft voor het verkopen van top auto’s, in topconditie voor zijn kopers. Compliment Nick!

Heel fijn

Bij Nick krijg je heel veel auto voor je geld. Fijn geholpen door een a-typische autoverkoper zeg liefhebber met passie voor Tesla's want dat is Nock ten voeten uit. Ik kom zeker weer terug bij Nick als ik een andere Tesla wil.

Goede service en vlotte afhandeling

Mijn auto ingeruild, alles ging volgens afspraak en goed en vlot afgehandeld. Prima service dus en een aanrader.

Nick heeft ons perfect geholpen. Zijn heel blij met onze aankoop.

Prettig, snel en vertrouwde handel

Wederom super geholpen door Nick. Snelle reactie, realistische prijs en prettig contact. Een aanrader!

Prettig zaken doen en uitstekende service

Eind januari een auto gekocht bij dit bedrijf. Eigenaar Nick is iemand met verstand van zaken. Geen verkoper maar een liehebber die van zijn hobby zijn beroep heeft weten te maken. De nazorg en service zijn dik in orde, ook na de koop staat hij klaar voor vragen, zoekt zaken voor je uit en denkt graag met je mee. Zelfs op een zaterdagavond belt hij terug. Al met al erg prettig zaken doen. Ik zou hier direct weer een auto aanschaffen.

Super geholpen, bijzonder prettig contact en afwikkeling

Bijzonder prettig zaken gedaan met Nick! Een vriendelijke kerel met verstand van zaken en veel kennis op het gebied van (elektrische) auto's. Duidelijke afspraken, heldere communicatie en prettig zakendoen; een aanrader!

Helemaal top!

Als autobedrijf zijnde een zeer jonge occasion hier gevonden. Nick deed zeer veel moeite en kwam ons op meerdere manieren tegenmoet. Zeker een aanrader.

Helemaal top!

Super eerlijke auto verkoper

Mijn Tesla gekocht bij Nick. Eerlijke gast! Zou er zo nog een auto kopen. Tevens super goede after sales, ik had een klein probleempje naderhand, heeft ie top opgelost!

Eerlijke zakenman

Mijn wagen aan Nick van Ecc verkocht deze gaf me een eerlijke en waardige prijs voor mijn wagen en was fijn zaken doen echte aanrader en succes gewenst .

Fijne auto en goede service

Tesla Model S bij Nick gekocht. Tijdens de verkoop heeft hij alles uitgelegd over de auto (mijn eerste EV dus ik moest echt veel weten). Hij nam rustig de tijd om overal langs te lopen. Toen ik eenmaal thuis kwam bleek dat 1 van de achterlichten niet in orde was. Offerte van Tesla gehad en we delen de rekening 50/50. Dus prettige coulance van Nick, ik ben tevreden.

Geweldig, prachtige wagen en top service!

Al enige tijd was ik opzoek naar de juiste 7. En die vond ik! Een 740 Le Xdrive waarbij elk vakje op het bestelformulier is aangevinkt. Met de prachtige creme leren bleding en directeursstoel rechts achterin. De service is top, in mijn geval nog met een BMW garantie. Nick is correct, transparant en doet er alles aan jou als klant te ontzorgen zodat je in die piekfijne wagen weg rijdt. Aanrader!

Ik ben goed geholpen door Nick. Een lange proefrit kunnen maken waarbij hij alle kennis over de Model S heeft kunnen uitleggen. Ook de punten waar nog aandacht voor nodig was bij de auto werden benoemd (vaak moet je daar zelf maar achter zien te komen). Uiteindelijk zijn we toch voor een andere auto gegaan die beter voldeed aan de eisen. En hoewel Lelystad niet om de hoek is, toch zeker de moeite waard geweest.

Helemaal top

We hebben hadden onze tesla model 3 op marktplaats gezet. En na vele berichten ook eentje van Nick. Nick reageerde en de deal was snel gedaan. Hij bood naar waarde en alles was in no time geregeld. Direct geld bij de overdracht en geen gezeur. Dus alles was helemaal top geregeld.

Snelle levering

Wij waren op zoek naar een elektrische auto en vonden bij ECC een Tesla Model S die aan onze wensen voldeed. Bij navraag konden we dezelfde dag direct een proefrit doen, en we waren meteen overtuigd. We konden de auto een dag eerder ophalen dan afgesproken. Natuurlijk zeiden we daar geen nee tegen ;-) Verder helpt Nick na de verkoop nog mee met het overzetten van de auto op on eigen Tesla account. Professioneel maar toch persoonlijk contact. Een fijne ervaring.

Kempenaar 0101

8242BA Lelystad

06 55 55 86 86

Over ECC Electric Car Company B.V.

Welkom bij ECC Electric Car Company. Wij zijn gespecialiseerd in de inkoop en verkoop van (plug-in) hybrides en volledig elektrische voertuigen. Door onze specialiteit kunnen wij u het beste advies geven over elektrisch rijden en hulp bieden bij de transitie van een conventionele auto naar een moderne elektrische auto. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om uw voertuig te koop aan te bieden. Wilt u meer informatie? Bezoek dan onze website: www.electriccarcompany.nl Waarom bestaan wij? Wij zien een groot verschil tussen inruil- en verkoopprijzen. Deze verschillen zijn vaak dermate hoog dat inruilen niet interessant is voor de meeste auto-eigenaren. De frustratie van te lage inruilprijzen kunnen wij voor u wegnemen door uw auto GRATIS aan te bieden! Hoe werken wij? Wij ontzorgen voor u het volledige verkoopproces. Dat betekent dat u geen tijd meer hoeft te stoppen in het fotograferen, adverteren, reageren en de bezichtigingen. Wij ontzorgen u volledig! Daardoor houdt u meer tijd over en genereren wij een hoger rendement voor u. Wat doen wij voor u? Wij verkopen uw auto zodat u de maximale opbrengst ontvangt. Dit doen we door uw auto te fotograferen, te adverteren, te reageren op leads, het verzorgen van de bezichtigingen en de verkoop met aflevering. Het enige wat u hoeft te doen is uw auto bij ons laten fotograferen en de opbrengst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Nick van Beeten ECC Electric Car Company www.electriccarcompany.nl Tel: +316 55 55 86 86