Goed vakmanschap

Vakkundige schilder. Goede adviezen en mooi schilderwerk

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goede samenwerking , prima kwaliteit en opdracht goed uitgevoerd.

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Tevens zijn er, naast het schilderen, extra zaken aangepakt op verzoek van de VVE. Met name het herstel van voegen in lekdorpels stond niet in de opdracht, maar is in overleg erbij gedaan tegen geringe kosten. Dat heeft onze VVE extra werk en kosten bespaard.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Bewezen goed bedrijf met flexibele instelling.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Zeer tevreden over de werkzaamheden van de schilders.

Het begon met het opmaken van de offerte waarbij wij zeer nuttige en bruikbare tips en adviezen kregen. Het schilderwerk zit strak op de muur en kozijnen. Heel netjes afgewerkt. Met de schilders waren de communicatielijnen kort. Dat is prettig. Er werd hard gewerkt. Ik had een vertrouwd gevoel bij dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Een professioneel bedrijf met vakkundig en vriendelijk personeel

Vanaf het 1e contact was er sprake van een open en professionele communicatie. De offerte was duidelijk & transparant. Afspraken werden goed vastgelegd en zijn ook nagekomen. Tijdens de uitvoering was er zeer prettig contact met de schilders. Vaklui én communicatief sterk. Tijdens de werkzaamheden werd ook vanuit de organisatie de vinger aan de pols gehouden. Kortom, een bedrijf waar het professioneel en zeer prettig zaken mee te doen valt!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: tijdens een wandeling door de buurt, zagen we dat ze bij ene ander complex aan het werk waren
  • Indien anders: nvt
  • Uw tips voor deze offerte geen. transparant en begrijpelijk

Smidsplein 3

3781 GR Voorthuizen

Over De Nooy Schilders

Wij kiezen voor u, als particuliere klant. Omdat we niet geloven in alles een beetje goed te doen. Maar juist in een ding heel goed zijn. Een nieuwbouwschilder of woningstichting schilder is een ander type schilder, heel knap in z’n vakgebied maar niet om uw huis netjes te schilderen. U laat uw auto toch ook niet onderhouden bij de vrachtwagen garage? De specialist voor uw huis op het gebied van schilderwerk zijn wij al meer dan 265 jaar en we staan graag voor u klaar. Korte lijnen en duidelijke afspraken. U hoeft zich nergens zorgen over te maken, daar zorgen onze bevlogen vakmensen voor. Door onze ervaring van meer dan 265 jaar durven we best te zeggen dat dat één van onze specialiteiten is. Wat we ook mogen doen voor u, wij zetten u in het middelpunt, zodat uw woning er mooi gekleurd opstaat. We proberen zoveel mogelijk te ontzorgen zodat u zo min mogelijk overlast ondervind en het eindresultaat u verwachting overtreft.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder