Snelle installatie en goed contact

Bij opmaken offerte goede uitleg over de mogelijkheden van de zonnepanelen en goede prijs/kwaliteitverhouding. Levering ook binnen de afgesproken tijd en binnen een ochtend compleet geïnstalleerd. Goed bereikbaar voor vragen en voor oplossingen.

1 jaar zonnepanelen en uitermate tevreden

Onze zonnepanelen liggen nu 1 jaar op het dak en de opbrengst is, mede dankzij een mooie zomer, een stuk hoger dan ingeschat door Solar2Led. We waren al zeer tevreden met het proces van offreren, de prijs en de installatie, nu blijkt dat de opbrengst boven verwachting is en de panelen het afgelopen jaar zonder problemen hebben gefunctioneerd. Al met al, zeer tevreden met Solar2Led!

In een halve ochtend lagen ze er op!

De aanvraag was zo geregeld, wachttijd viel alles mee en op de dag van installaties lagen ze er in een halve ochtend op! Enige minpunt was de communicatie wbt voorbereiding voor de installatie. Dit is m.i. wel echt een verbeterpunt. Meermaals gevraagd of de aangegeven voorbereiding dan echt het enige was wat er gedaan moest zijn, maar op dag van installatie bleek dit niet het geval. dit is niet alleen voor ons vervelend maar vooral voor de installateurs! En kan makkelijk voorkomen worden. Installateurs waren gelukkig super behulpzaam en hebben last minute nog een en ander ingevlogen waardoor de installatie alsnog soepel verliep! Top!

Uitstekende en professionele installatie

Zowel in het offerte traject als in de installatie fase verliep alles uitstekend en professioneel. Zeker een aanrader.

Persoonlijk contact en goed geregeld

Vaste contactpersoon die goed bereikbaar was en daadwerkelijk op locatie is geweest voordat offerte is gemaak. Snelle reactie op vragen en aanpassingen offerte. Relatief snel leverbaar (4,5 mnd ong) en ook prima uitvoering op locatie. Goede uitleg, netjes gewerkt en snel ook. Overall goede communicatie en geen verborgen addertjes onder het gras.

uitstekend

Kundig en in hele korte tijd geplaatst. Netjes gewerkt!!! Op vragen wordt direct gereageerd, niets dan lof!! Solar2Led een aanrader!! Doet wat het belooft

Beter dan ik had durven denken

Vanwege een andere klant die uitviel konden de panelen 2 maanden eerder gelegd worden dan gepland, dus dat is een flinke meevaller. Installateurs waren op de dag van installeren ook nog eens 2 uur eerder dan verwacht. Installeren liep soepel, alles was snel gerealiseerd.

Prima installatie van zonnepanelen

Zonnepanelen 10 stuks geïnstalleerd op plat en schuin dak en dakkapel . Binnen 4 uur was alles geïnstalleerd. Elektriciën heeft omvormer netjes geplaatst op aangegeven plek. De jongens die de panelen installeren zijn harde werkers en hebben de panelen snel en goed geplaatst volgens tekening. De volgende dag al de inloggegevens ontvangen om live gegevens van de panelen in te zien. Al met al erg tevreden. Let wel op de lange wachttijden.Tussen de eerste offerte-aanvraag ( begin december 2022) naar schouwing (eind januari) en plaatsing (begin juni) zit dus nog wel even wat tijd. Daarnaast heb ik ook wel een aantal keer een reminder moeten sturen voor de offerte. Verder prima partij, kan het aanraden.

Volgens afspraak alles geleverd, aangesloten en uitgelegd.

Zeer nette verkoper en monteurs.

problemen na plaatsing panelen goed opgelost

Dankzij de bemiddeling van adviseur Hans Post Uiterweer is een probleem met de installatie van de zonnepanelen goed opgelost. In oktober 2022 hebben wij wederom voor de installatie van zonnepanelen via Solar2Led gekozen gezien onze eerste ervaring in 2019 erg goed was. En ook nu ging het hele proces van schouwen, offerte en uiteindelijk plaatsen zeer professioneel en prettig. Adviseur Hans denkt mee en is goed bereikbaar. Helaas ging de installatie in april 2023 defect. Kan gebeuren natuurlijk en dus contact gezocht met Solar2Led. Mede door de inzet van adviseur Hans is alles uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost en draait de installatie weer op volle toeren!

Snelle en vakkundige installatie

Om half 9 waren 3 man voor de zonnepanelen en de elektromonteur aanwezig en om 12 uur was alles klaar. De zonnepanelen deden direct hun werk.

Goede afspraken, duidelijke communicatie en netjes geplaatst, kortom "geweldig".

Na het horen van de diverse spook verhalen aangaande installatie bedrijven was ik toch wel een beetje huiverig. Ik kan niet anders zeggen dat ik de ervaring met Solar2Led echt heel erg goed vind. Alles volgens afspraak en de paneen liggen keurig op mijn dak en alles is in de meterkast ook heel netjes aangesloten. Zoals van te voren door mijn contact persoon aangegeven was de electricien Nederlandstalig maar de monteur voor de panelen op het dak Roemeens. Dit was overigens geen enkel probleem, in het Engels konden er grapjes worden gemaakt en de monteurs waren zelf ook erg trots op het door hun geleverde werk.

Van begin tot einde helemaal goed!

Goede, heldere informatie over de technische kant van de zonnepanelen en er is gaande het traject van bestelling tot aan de plaatsing steeds prima gecommuniceerd. Ook de installatie is prima verlopen: mooi op tijd en er is goed en netjes gewerkt. Echt een aanrader!

UITSTEKEND WERK GELEVERD

Na aanvraag goede communicatie over de diverse plaatsingsmogelijkheden. Relatief korte wachttijd voor plaatsing en de installateurs hebben perfect werk geleverd. Kortom: aanrader!!!

Na 2 x huisbezoek (uniek!) door goed geïnformeerde heer graag besteld bij Solar2Led

Wij bestelden 28 zonnepanelen op ons platte dak. Hans Post Uiterweer is vooraf tweemaal hier gekomen en op ons dak geweest om een werkelijk optimaal legplan te maken: de andere 3 offertes waren niet goedkoper en veel minder biedend wb maatwerk / aanpassing aan mijn bijzondere wensen. Eerst is de meterkast vernieuwd door een uiterst professioneel werkende en aardige electriciën. Daarna zijn de zonnepanelen en de omvormer op 25-4 geplaatst door Radu, Livio en Henk (electriciën). Allen harstikke kundig, aardig en goed werkend. Zij kwamen volgens afspraak om 7:30 uur en alles werkte al om 12:45 uur. Drie dagen later is een defect gearriveerd paneel omgeruild door een ander fijn team onder leiding van George (electriciën): zij waren in 10 minuten daarmee klaar. De dagopbrengt op de echt zonnige dagen de afgelopen week begin mei loopt tegen de 70 kWh: fantastisch! Door mijn goede ervaringen zijn inmiddels 4 andere bekenden van mij ook klant geworden bij Solar2Led.

Aanrader

Het is keurig aangelegd door vriendelijke mannen. Alles netjes opgeruimd.Kabel netjes weggewerkt.In Een halve dag was het gebeurd

Kennis van zaken, snel van werken en secure afwerking

Het personeel wist wat er moest gedaan worden. Wel had iemand op de zaak een verkeerd beeld gegeven waar de bekabeling zou lopen. Kruipruimte. Vreemd. Hebben we niet. Alternatief over het dak werdsnel de oplossing. Geen probleem. De 6 zonnepanelen waren snel gemonteerd en opviel dat het team zonder enige discussie wist wat er moest gebeuren. Na 2 uur en 15 minuten was alles gereed.

uitstekend

Prima communicatie en afsremming. Mensen van Solar2Edge denken echt met je mee. Zeer deskundige electrician.

Snelle installatie, nette werkers, klein minpuntje.

13 April zijn bij ons 8 zonnepanelen geplaatst. Al het materiaal moest door het huis. De monteurs werkten netjes en snel. De omvormer werd op een prima plek gemonteerd en aangesloten. Een dag later de app. geïnstalleerd. Geen verbinding met internet. Gebeld en mail gestuurd naar support afd. 2 dagen geen reactie. Daarna zelf de adviseur van Solar2led gebeld. Hij kwam direct langs en zag dat er geen antenne op de omvormer was aangesloten. Hij had nog een antenne en heeft deze keurig gemonteerd en aangesloten. Probleem opgelost. De app. werkte.

Snelle, nette levering en plezierige ervaring.

Ik heb dit bedrijf een aantal extra panelen bij de reeds bestaande panelen laten leggen. Snelle levertijd ( 9 weken) en een keurige afwerking, nette monteurs die helaas geen Nederland spraken maar heel goed in hun werk zijn. Binnen twee uurtjes alles geregeld.

Snelle installatie, compleet en direct te gebruiken

In 2020 & 2023 zonnepanelen laten installeren. Nu ook weer compleet gebruiksklaar geinstalleerd met begrijpelijke instructies. Bedankt voor de service!

Erg vriendelijk bedrijf

Vanaf het begin een prettig overleg over alle mogelijkheden. Ze geven ook goed advies over soort panelen, opbrengst enzovoort. De installateurs en dan met name de elektricien was uiterst vriendelijk en nam de tijd om het een en ander uit te leggen. Bedankt

Prima en prettig contact

Prima ervaring met dit bedrijf, de panelen zijn snel en kundig geïnstalleerd. Wij zijn er erg blij mee.

Erg tevreden

Wij zijn erg tevreden met de zonnepanelen van Solar2led. We vonden het erg prettig dat er voor het bestellen iemand fysiek langs is geweest om de situatie te bekijken en zo een goed advies te kunnen geven. Daarnaast zijn ze in prijs erg scherp. De installatie is keurig verzorgd en één van de monteurs heeft zelfs nog geholpen met een buis die los zat bij onze warmteterugwininstallatie. Top dus!

Goede service, profesioneel en meedenken.

De communicatie en afspraken waren duidelijk en werden nagekomen. De monteurs waren snel, netjes en professioneel. In een morgen lagen er 12 panelen op het dak. De elektricien heeft meegedacht om de kabel uit het zicht naar beneden te trekken De omvormer netjes opgehangen en alles geïnstalleerd. Na een dag de app en aangemeld. Kortom, was het wachten de moeite waard (ruim 4 maanden, van schouw tot aan installatie).

Hogelandseweg 40

6545AC Nijmegen

Over Solar2Led

Solar2Led is de specialist in zonnepanelen met een jarenlange ervaring. Wij installeren door geheel Nederland en hebben een uitgebreid assortiment zonnepanelen en omvormers van topkwaliteit. Solar2Led is ook specialist in het plaatsen van systemen met optimizers waarbij u de opbrengst van elk paneel kunt bekijken. Solar2Led heeft ruim 20.000 systemen geplaatst, en heeft door haar omvang en ervaring een inkoopkracht waar u van profiteert. Solar2Led heeft eigen installatieteams waardoor een constante kwaliteit gegarandeerd is. Solar2Led bepaalt van tevoren met u een prijs en er zijn dus geen financiële verassingen achteraf. Onze gecertificeerde elektricien komt uw installatie aansluiten en we hebben een eigen servicedienst. Verder is er geen aanbetaling vereist maar wordt 100% betaald na oplevering. Solar2Led is lid van de Stichting Garantiefonds Zonne Energie en onze adviseurs staan klaar om alle mogelijkheden met u te bespreken.