Top.

Van begin tot eind goed ter woord gestaan. Duidelijke uitleg gekregen. Bij vragen vrij snel antwoord. Medewerkers zeer vriendelijk zowel de contactpersoon als de monteurs. En alles keurig netjes afgeleverd, geplaatst en opgeruimd.

Was even wachten maar dan heb je ook wat!

Het vooronderzoek en het uitbrengen van de offerte was snel achter de rug. Snelle en goede communicatie in deze periode. Daarna begon het "lange" wachten maar dat is bij elke leverancier. Na drie maanden was de uiteindelijke plaatsingsdatum bekend en na twee maanden werden ze gelegd. Een behoorlijke complexe situatie vanwege de bouw van mijn huis maar het plaatsings team bestaande uit drie man kreeg het vlot voor elkaar. Ziet er mooi uit en ligt erg goed. Mooi materiaal overigens. Leidingen netjes weggewerkt, de meterkast top aangepast. Ruimte om te overleggen en ook nog erg vriendelijke mensen die de tijd voor je wilde nemen. Ook werd er schoon en netjes gewerkt. Erg positief vond ik het bezoek van degene die de offerte had opgemaakt tijdens het leggen van de panelen. Kwam nog informeren of alles goed ging. Top service. Ik heb slechts 1 extra aanbeveling voor het bedrijf. Het zou handig zijn als er een week van te voren voordat de daadwerkelijke plaatsing van de panelen gebeurd nog een keer de afspraak schriftelijk per mail bevestigen. Had namelijk al drie maanden niets gehoord. Het is dat ik meteen de afspraak al had vastgelegd in mijn agenda zodat ik het nog wist maar anders....

Uitstekende kwaliteit geleverd tegen een goed prijs

Onze Vereniging van Eigenaren heeft in een tweetal fases het dak vol gelegd met zonnepanelen. In eerste instantie alleen voor het algemeen verbruik. Door de goede ervaring met Solar2led in de eerste fase hebben daarna een groot deel van de eigenaren meegedaan met het plaatsen van zonnepanelen voor het individuele verbruik. Beide trajecten zijn tot volle tevredenheid verlopen door de goede voorbereiding en uiteindelijke installatie van de zonnepanelen door kundige teams van Solar2led.

Fijne mensen om mee te werken

Waren correct en beleefd en leverde een mooie prestatie Netjes alles weer op de plek terug gezet Kreeg overal uitleg van wat ik ook vroeg

prima en deskundig

Het ging snel en heel duidelijk

Gedurende het gehele proces werd ik op de hoogte gehouden. De installatie verliep zonder problemen en ze pakten het allemaal zelf op

zonnepanelen installatie met solaredge omvormer en optimizers

fijn team van ervaren installatiemensen in notime geplaatst en prima verzorgt!

Fantastisch!!

Super snelle service! Deskundige-, nette en vriendelijke mensen en dito communicatie. Van offerte tot realisatie, dit bedrijf heeft de gang erin!

Uitstekende dienstverlening van begin tot eind.

Alles klopt qua informatievoorziening vooraf, offerte tot en met de installatie van de panelen. Zeer klantvriendelijk zowel wat betreft de medewerkers op kantoor als de installatiemonteurs.

Van AtotZ prima geregeld

Fijne contacten tijdens opnamen en uitvoering Mensen die meedenken en je ontzorgen

Prima geregeld

Duurt ff qua doorlooptijd maar zijn daar wel transparant over. Leggers gaven aan dat dak niet geschikt was voor originele legplan. Fijn dat ze kritisch meedenken, ter plekke snel geschakeld en gezamenlijk tot nieuwe oplossing gekomen

Ze hebben bij ons de zonnepanelen naar tevredenheid geplaatst.

De service die deze mensen geven is goed en alles is prima geïnstalleerd. Vriendelijke medewerkers wat ook een pre is.

Oplevering snel, deskundig en vriendelijk

De afspraak voor plaatsing van acht zonnepanelen op een plat dak werd strict nagekomen. Enkele problemen bij de plaatsing (zoals doorvoer van omvormer naar panelen) werden vlot opgelost. Wij zijn tevreden over de uitvoering. Nu nog zien wat het oplevert.

Absoluut tevreden

Zeer prettige, vriendelijke, attente en secuur werkende mensen. Heel goede communicatie met goed overleg. Kortom een Top bedrijf welke ik iedereen kan aanraden.

Professionals die de zonnepanelen uitstekemd geinstalleerd hebben. Uitleg hierover was prima en vanaf oplevering werkt alles geweldig. Heel ardige werklui die uitstekend werk hebben afgeleverd.

uitstekend werk geleverd

Goede communicatie, alles netjes opgeruimd.

De werknemers hebben tijdig en netjes de werkzaamheden uitgevoerd

De werknemers zij n op de afgesproken tijd begonnen. Ze hebben de panelen mooier aangebracht, dan op de foto stond aangegeven. De aansluitingen in het huis zijn zorgvuldig aangebracht en zoveel mogelijk weggewerkt. N.B. het kader voor de voornaam, plaats en email adres mag wel wat duidelijker in beeld

Prima opgeleverd alleen helaas in mijn kozijn geboord.

De heren hebben netjes gewerkt en prima opgeleverd met een uitleg. Alleen bij het ophangen van de omvormer bij het boren van naar de schuur naar de meterkast is die uitgekomen bij het kozijn en daar doorheen gegaan. Ook niet zo fraai proberen te herstellen met kit. Maar over het algemeen tevreden over het resultaat

Goed geinformeerd en snelle installatie.

Goed vakwerk geleverd en afspraken nagekomen !!

Vriendelijke en goede en klantenservices .De installateurs zijn ook communicatief en werken super netjes.We bevelen dit bedrijf aan!

Moeizaam, maar voldoende

Via mensen binnen onze nieuwbouwgroep bij Solar2Led terecht gekomen. Communicatie verliep redelijk moeizaam, mede dankzij Solar2Led het gewoon ontzettend druk heeft, en sommige beloften met name over timing, ondanks vroeg tekenen van de offerte. Op de installatie dag kwamen ze dan aan, maar waren ze de valbescherming vergeten, waardoor ze de installatie 2 dagen moesten opschuiven. De mensen van de installatie stonden wel netjes te woord en legde een en ander uit. Mocht het belangrijk voor je zijn bestond het team niet geheel uit nederlandse vaklui, iets wat mij persoonlijk minder uitmaakt. Al met al door het getrek en gesleep zou ik niet nog een keer kiezen voor Solar2Led, ondanks dat ze wel scherp geprijst zijn. Ik betaal persoonlijk dan liever iets meer.

Fantastisch!

Onze buurman gaf solar2led als tip. Afspraak gemaakt. Alles werd geduldig uitgelegd en uiteindelijk ook netjes bevestigd op het dak. Bij vragen kreeg ik snel antwoord per mail. Wij zijn ontzettend blij met onze zonnepanelen en hopen flink te kunnen profiteren van het zonlicht!

ten zeerste aan te bevelen bedrijf

ten eerste was de informatie in offertefase zeer duidelijk door Paul Schoenmakers. ( het was een uitbreiding van het aantal panelen van 13 naar 30) De installatie en communicatie met de monteurs tijdens de installatie verliep zeer prettig. Dit heeft ook geleid tot verder vertellen van onze ervaring en zijn er een aantal installaties, ook naar tevredenheid, geleverd bij anderen. Op een gegeven moment ontstond er een probleem bij een paneel van een eerdere ,door Solar niet geleverde, installatie. Deze was niet eenvoudig op te lossen en door hun inzet/volhouden is het uiteindelijk samen met de producent van het betreffende paneel goed opgelost.

Snelle installatie en goed contact

Bij opmaken offerte goede uitleg over de mogelijkheden van de zonnepanelen en goede prijs/kwaliteitverhouding. Levering ook binnen de afgesproken tijd en binnen een ochtend compleet geïnstalleerd. Goed bereikbaar voor vragen en voor oplossingen.

1 jaar zonnepanelen en uitermate tevreden

Onze zonnepanelen liggen nu 1 jaar op het dak en de opbrengst is, mede dankzij een mooie zomer, een stuk hoger dan ingeschat door Solar2Led. We waren al zeer tevreden met het proces van offreren, de prijs en de installatie, nu blijkt dat de opbrengst boven verwachting is en de panelen het afgelopen jaar zonder problemen hebben gefunctioneerd. Al met al, zeer tevreden met Solar2Led!

Over Solar2Led

Solar2Led is de specialist in zonnepanelen met een jarenlange ervaring. Wij installeren door geheel Nederland en hebben een uitgebreid assortiment zonnepanelen en omvormers van topkwaliteit. Solar2Led is ook specialist in het plaatsen van systemen met optimizers waarbij u de opbrengst van elk paneel kunt bekijken. Solar2Led heeft ruim 20.000 systemen geplaatst, en heeft door haar omvang en ervaring een inkoopkracht waar u van profiteert. Solar2Led heeft eigen installatieteams waardoor een constante kwaliteit gegarandeerd is. Solar2Led bepaalt van tevoren met u een prijs en er zijn dus geen financiële verassingen achteraf. Onze gecertificeerde elektricien komt uw installatie aansluiten en we hebben een eigen servicedienst. Verder is er geen aanbetaling vereist maar wordt 100% betaald na oplevering. Solar2Led is lid van de Stichting Garantiefonds Zonne Energie en onze adviseurs staan klaar om alle mogelijkheden met u te bespreken.