Heel tevreden over de vergroening van onze tuin

Omdat we onze voor-en achtertuin wilden "vergroenen" hebben we Hendriksen hoveniers ingeschakeld om e.e.a. te bespreken. Het begrip over wat we wilden, het aangeleverde tuinplan en de deskundige uitvoering gingen helemaal naar wens. Zelfs een op het laatste moment gevraagde aanpassing kon zonder problemen ingepast worden. We hebben door corona en het mooie weer al heel veel kunnen genieten van onze verbeterde tuin. Ook de eerste onderhoudsbeurt door degene die de aanleg ook had uitgevoerd vonden we heel prettig. Bedankt Ronald en Henk!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Via goede ervaring van een kennis

Vertrouwd en efficient als vanouds sinds 1984

Ingevoerde planningsysteem voldoet in de praktijk uitstekend en is flexibel genoeg.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud, Bomenonderhoud
  • Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Anders
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Professioneel, kundig, meedenkend en bijzonder aardig.

Onze ervaring met Hendriksen Hoveniers gaat al heel lang terug Toen Jan Hendriksen de zaak nog leidde. Na zijn overlijden is het bedrijf verder geprofessionaliseerd. De hoveniers die bij ons thuis komen, kennen ons, weten wat wij willen en geven goed advies. Wij hebben een mooie tuin waar we volop van genieten en dat komt voor een groot deel omdat Hendriksen Hoveniers deze goed en kundig onderhoudt. Kortom: wij zijn zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinonderhoud
  • Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? N.v.t.

Tolakkerweg 120 3739JS Hollandsche Rading

035-577 17 57

Over Hendriksen Hoveniers

Wij zijn Hendriksen Hoveniers, een hoveniersbedrijf uit Hollandsche Rading waarbij natuurlijke processen altijd centraal staan. Wij werken met natuurlijke materialen en stimuleren hiermee het bodemleven en de biodiversiteit. Hendriksen Hoveniers is opgericht in 1948. Al meer dan 70 jaar verzorgen onze vakbekwame hoveniers alle voorkomende hovenierswerkzaamheden. Met onze jarenlange ervaring, actuele kennis en enthousiaste hoveniers staan wij garant voor hoge kwaliteit. Van advies, tot aanleg en onderhoud en van tuinen tot grote buitenterreinen: wij nemen u de gewenste werkzaamheden uit handen en zorgen dat u optimaal kunt genieten van uw buitenruimte. Dit doen we met veel plezier voor zowel particulieren, bedrijven als instellingen.