Uitstekende tuinexperts!

Onze voortuin had tav de indeling wel wat uitdagingen, maar er moest sowieso meer groen en kleur komen. Hendriksen Hoveniers heeft een prachtig plan ontworpen met verschillende materialen, kleuren en vormen. Daarbij ook rekening gehouden met onze wensen en stijl van het huis. Een mooie stijlvolle voortuin hebben we nu. Voor de bloemen en planten is een afzonderlijk plantenplan gemaakt op basis van onze voorkeur. De plantjes moeten nog groeien, maar als een plant het niet goed doet hebben we daar garantie op. Echte zorg voor een mooie tuin!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Prettig contact met en goede uitvoer van de plannen door Hendriksen

Omdat we de tuin met meer groen wilden inrichten hebben we Hendriksen hoveniers ingeschakeld. Na goed overleg kwam er een beplantingsplan dat in 2020 is uitgevoerd. Planten die het niet overleven worden binnen de garantietermijn vervangen door andere of beter passende planten. Alles wordt goed besproken en goed en snel uitgevoerd. Het onderhoud sinds de aanleg is perfect.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Prima hoveniers

Wij Hebben goed ervaring met Hendriksen Hoveniers

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud
  • Bent u een particulier of zakelijk? Instelling, VvE, anders

Uitstekend en adequaat

Als u medewerking wilt,dient u nietiets verplicht te stellen!!!

• Kwaliteit geleverde werk: N.v.t.

Vaklieden.

Fijne vakmensen echte hoveniers en denken met je mee .

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Netjes gewerkt aardige mensen.

Tuin ziet er steeds keurig uit als ze zijn geweest.

Heel erg tevreden

Erg fijn bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers er wordt goed naar je geluisterd en ook meegedacht.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

klantvriendelijke en vakkundige hoveniers

onze voortuin ziet er weer strak uit, bestrating hersteld en snoeiwerk verricht door Hendriksen hoveniers, fijne mensen die hun vak beheersen en heel netjes werken.

Voldoen aan de verwachting

De medewerkers komen op tijd, werken door en communiceren goed. Betreft een relatief klein project: Vijver onderhoud 2x3 meter. Slib afvoeren, vissen naar tijdelijke locatie verplaatsen. Netjes opgeruimd.

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Zeer professioneel en vriendelijk bedrijf die zijn afspraken nakomt

Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad met Hendriken Hoveniers. Ronald heeft een duidelijke offerte gemaakt, en Martijn en Xander hebben dit meer dan goed uitgevoerd. Bovendien zijn ze alle drie vriendelijk en professioneel. Er werd meegedacht met onze wensen, en zo kwam er een heel mooi tuinontwerp uit. Super tevreden !!

• Deskundigheid personeel:
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Vakbekwaam,betrouwbaar,zorgvuldig,en aangenaam in de omgang

Zie hiervoor

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Complete dienstverlening onder één dak en zeer flexibel

Hendrikse Hoveniers heeft ons geholpen met een uitgebreide terrasaanleg en beplanting. De mensen (hoveniers en kantoor) zijn vriendelijk, behulpzaam en capabel. Als we een aanpassing vroegen op de plannen, dan kon dat gemakkelijk en dan konden we snel schakelen. Enige minpuntje is dat we tijdens het proces wel e.e.a. zelf moeten checken en bijsturen. Hier mag af en toe wat secuurder gemeten worden. Maar dat gezegd hebbende, een meetfoutje, was zo weer opgelost, en werd ook met een goed humeur hersteld. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en hopen op (vele) mooie zomer (s) om van ons nieuwe terras te genieten.

• Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Via Google

Hardwerkend, enthousiaste, vakkundige hoveniers

Hele fijne samenwerking, alles in goed overleg, meedenkend op alle fronten. Prachtig origineel ontwerp gemaakt, zeker niet standaard of gewoontjes. En de uitvoering is precies zoals wij gehoopt hadden. Duidelijk, snel, en zeer professioneel. Kortom wij zijn erg blij met onze tuin en gaan er lekker van genieten met dank aan Hendriksen Hoveniers!

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Hendriksen Hoveniers is een betrouwbaar en kundig bedrijf!!

Personeel kundig en vriendelijk,

• Bent u een particulier of zakelijk? Instelling, VvE, anders

Deskundig advies, prettige samenwerking, en veel ruimte om zelf mee te kunnen werken

• Het gaat hier om: Bomenonderhoud

vakbekwaam en professioneel

Wij hebben onze tuin laten ontwerpen en aanleggen door Hendriksen Hoveniers en dat is ons prima bevallen. De ideeen voor het veranderen van de tuin hebben erg goed uitgepakt en de uitvoering was efficient en professioneel.

• Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Via website

uitstekend

Alle medewerkers denken mee zonder opdringerig te zijn en de uitvoering verloopt 'op rolletjes'.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg

Teleurstellend.......

Vaste planten verplaatst bleven op nieuwe plek boven de grond staan, moest ze er zelf inzetten. Bij wieden zijn heel veel vaste planten er uitgegaan. Groot afsluit hek besteld moesten heel vaak terug komen en werkt nog steeds niet goed (kosten hek hoog, houtsoort geen goede kwaliteit ( zit nog steeds met mankementen). En zo zijn er nog meer dingetjes ( ik weet zelf heel veel van tuinnieren, kan het helaas minder doen ) Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Hendriksen Hoveniers en zal ze ook niet aanbevelen ( ik krijg het idee dat er mensen werken die totaal geen verstand hebben van wat ze doen, SORRY ) Het was voor mij een vervelende ervaring wat veel geld heeft gekost . GEEN HENDRIKSEN VAN JAREN GELEDEN.

• Kwaliteit geleverde werk: N.v.t.
  • Deskundigheid personeel: N.v.t.
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Wij zijn bekend met de teleurstelling van deze klant. Helaas zijn wij er, ondanks extra geboden service, niet in geslaagd aan de verwachtingen van de klant te voldoen. De klant heeft daarom besloten met een andere hovenier verder te gaan. Wij hopen dat deze samenwerking beter zal verlopen en wensen deze klant nog veel tuinplezier.

Super tevreden!

We zijn super tevreden over Hendriksen Hoveniers. De prachtige tekening die Ronald had ontworpen had alles wat we graag zouden willen: een buitendouche, plaats voor een buitenkeuken, klein schuurtje en terras. Door de schuine lijnen lijkt de tuin optisch veel groter. Ook de aanleg ging als een zonnetje. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat en bevelen Hendriksen van harte aan.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Goede ervaringen

Prettige mensen, denken mee en vaklui

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

de tuinlieden begrijpen precies hoe ik het wil hebben, een half woord is genoeg!

Hendriksen hoveniers werken als jaren voor mij en mijn familie. echt een vertrouwd adres voor aanleg groot en klein onderhoud

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Bomenonderhoud
  • Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Via goede ervaring van een kennis, Anders
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Goed meedenken en echt zorgen dat het resultaat helemaal top was

Echte vakmensen. Hendriksen heeft tuinontwerp gemaakt. Daar werden we al heel blij van. En ze hebben het fantastisch gerealiseerd binnen de tijd! Zelfs aanpassingen omdat wij het toch anders wouden, werden zonder morren gedaan.

• Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Doen precies wat er afgesproken is

Zeer tevreden, we genieten nu alweer 2 jaar van onze tuin. En het onderhoud is zeer netjes, ruimen ook alles netjes op.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • Hoe bent u bij Hendriksen Hoveniers terecht gekomen? Via advertentie of andere reclame
  • Bent u een particulier of zakelijk? Particulier

Een vakkundig bedrijf waar betrokken mensen werken.

Het is een bedrijf waar prettige tuinmannen werken die na onderling overleg onze tuin snoeien. Ze adviseren, nemen beslissingen en voeren het werk goed uit. Tuinafval wordt altijd afgevoerd. Voor onverwachtse zaken zijn ze goed bereikbaar en ze komen snel kijken.

kritiekloos

Zo'n 20 jaar is onze tuin ,een paar keer per jaar, verzorgd door vriendelijk, betrouwbaar en kundig personeel. Deze ziet er perfect uit.

Over Hendriksen Hoveniers

Wij zijn Hendriksen Hoveniers, een hoveniersbedrijf uit Hollandsche Rading waarbij natuurlijke processen altijd centraal staan. Wij werken met natuurlijke materialen en stimuleren hiermee het bodemleven en de biodiversiteit. Hendriksen Hoveniers is opgericht in 1948. Al meer dan 70 jaar verzorgen onze vakbekwame hoveniers alle voorkomende hovenierswerkzaamheden. Met onze jarenlange ervaring, actuele kennis en enthousiaste hoveniers staan wij garant voor hoge kwaliteit. Van advies, tot aanleg en onderhoud en van tuinen tot grote buitenterreinen: wij nemen u de gewenste werkzaamheden uit handen en zorgen dat u optimaal kunt genieten van uw buitenruimte. Dit doen we met veel plezier voor zowel particulieren, bedrijven als instellingen.