Prettig en deskundig geholpen

Altijd prettige benadering van de mensen bij Beekparktandartsen tandartsen. Petra legde alles uit wat ze deed. Ik voelde me goed geholpen!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Telefonisch
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we gaan de complimenten zeker doorgeven aan Petra

Helemaal top

Afspraakbevestiging via secure e-mail Vriendelijk Reminder van afspraak Mooie praktijk Alles goed geregeld, vind ik Maarrrr Bovenal is Kamila de beste en vriendelijkste mondhygiëniste die er is.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Erg goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Erg goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Wauw wat een mooi compliment voor Kamila, we gaan het haar zeker vertellen!

Fijne praktijk!

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Je wordt op je gemak gesteld en goed geïnformeerd.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel dat u tijd heeft genomen om ons te beoordelen en wat voor beoordeling, Prachtig

Vriendelijke en deskundige ontvangst en behandeling

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e), Onbekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed werkend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling, we gaan het zeker doorgeven aan Karen

Nou wel goed hoor

Wel goed hoor

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Almina Adrovic

Dank u wel voor uw beoordeling, graag horen we wat we kunnen doen om van "wel goed hoor" naar een "prima" kunnen verbeteren

Zeer prettige en correcte ervaring

Zeer goede eerste ervaring bij Beekpark tandartsen. Zeker aan te bevelen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Correct en fijn
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel deze mooi beoordeling, we delen dit zeker met de collega's

Heel positieve en persoonlijke aanpak

Goedenavond, Onze jongste dochter was voor het eerst mee, onze oudste voor de 2e keer. Ze hebben beide opnieuw een positieve ervaring aan de tandarts overgehouden. Bedankt daarvoor.

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Oke
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk attent
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Wat fijn dat de dames het tandarts bezoek zo positief hebben ervaren. Het is ons streven dat het voor kinderen een prettige en goede ervaring is. Dit zal ze helpen op lange termijn.

Prima communicatie

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

Prettige ontvangst

Door assistente ontvangen was al prettig Heel goed geholpen door de tandarts zelf. Probleem snel opgelost.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

Helder, duidelijk en goed naar je geluisterd

Al moest ik 3 uur in de stoel liggen voor mijn behandeling, dit werd duidelijk en goed gecommuniceerd. Wanneer je even wilt stoppen, hoef je je hand maar op te steken. er wordt goed vertelt en uitgelegd wat er gaat gebeuren. heel erg fijn. Hele goede tandarts!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Dank u wel voor uw beoordeling, en 3 uur liggen is een pittige zit. Fijn dat u het het "prettig" heeft ervaren. We geven het zeker door aan Karen

Behandeld naar volle tevredenheid

Tevreden

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Dank u wel voor deze prachtige beoordeling

Top voor kinderen!

Nemen alle tijd voor het kind, super vriendelijk. Kundig en snel. Nooit lang hoeven wachten in de wachtkamer

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Top
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.

Ze begrijpen jouw angst

Bergen zo hoog. Eenmaal geweest zo ontzettend mee gevalen. Ze luisteren naar je. In mijn geval heb ik extreme angst. Ze geven mij het gevoel dat goed gaat komen. Samen. Stap voor stap.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Warm
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Dank wel voor deze prachtige review, we geven Thomas uw complimenten door

Zeer prettig

Ik ben zeer tevreden over de tandarts

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer tevreden
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het zeker door aan Kamila

Hele fijne tandartsenpraktijk

Professioneel, vriendelijk, ontspannen sfeer en goede communicatie over de behandeling en afspraken.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Uitstekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk

gewoon goed

geen

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 8
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 6
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 7
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

geduldige en goede behandeling

zeer vriendelijke mondhygiëniste, legde duidelijk uit wat ze deed. had geduld en aandacht. tandarts zeer vriendelijk

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? heel goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Ze stellen je op je gemak, en ze zijn heel lief.

Een nieuwe kroon ,ik vond de voorbereiding wel een heel karwei, Kreeg van alles in mijn mond, Maar ze zijn heel geduldig En ook heel lief voor de patiënten. Ben benieuwd naar het eind resultaat.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed,fijne uitleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed onder controle
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk, netheid fijne ontvangst
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius

Prima ervaring

Prima ervaring, altijd netjes en duidelijk in communicatie.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? geen ervaring mee
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed, altijd aardig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Prima behandeling, vriendelijke medewerkers die goed uitleggen wat er gaat gebeuren en je gerust stellen

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? je kunt niet invoeren waarvoor je wilt komen, alleen een paar standaard punten, maar met een prothese heb je daar niets aan
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het door aan uw behandelaar Bo van der Bend

Op tijd, kundig, snel en vriendelijk

Dit veld is verplicht? U vergist zich. Volgens mij is er helemaal NIETS verplicht, het betreft toch een vrijwillige beoordeling?

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed

Prettig

Was prettig ondanks de angst die ik heb voor de tandarts Ik weet alleen niet of de gene een assistent was of een mondhygiënist Ben positief over de behandeling

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Er word wel gelijk gezegd foto’s en dan heb je geen keus meer

Prima tandarts praktijk!

Heb het prima naar mijn zin.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Ik voel mij hier op mijn gemak.

Ik word hier goed op rust gesteld tijdens het liggen in de stoel. Iedere stap wordt rustig uitgelegd en meerdere malen krijg je de kans om aan te geven of het nog gaat of niet. Communicatie verloopt ook altijd prettig en vriendelijk, vragen worden beantwoord. Ook is het prettig aan deze praktijk dat je vroeg in de ochtend of laat in de avond een afspraak kan maken. Waardoor, als je net als ik van 8 tot 5 werkt, je buiten werktijd een afspraak kan maken. Betreft hygiëne, waarom ik het 4 ipv 5 sterren geef is omdat de persoon in kwestie net terug kwam van pauze en een sigaret gerookt had. Ik ben zelf ook een sporadische roker, maar het is geen prettige ervaring om handen rond je neus te hebben die stinken naar een sigaret, dit kon ik ruiken door de handschoenen heen. Verder was het allemaal echt goed.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Warm

Zeer deskundig en vriendelijk

Zeer deskundig en vriendelijk

Roggestraat 158 7311CE Apeldoorn

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.