Top bedrijf

Ik heb de aankoop van de auto als zeer prettig ervaren. Vriendelijke ontvangst met lekkere koffie en een bakje water voor de hond. Wist veel te vertellen over de auto en was al uitgebreid nagekeken en rijklaar gemaakt. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Goede service afspraken nagekomen

Goede service afspraken nagekomen

Prima communicatie, nette af wikkeling wij zijn tevreden.

goede service

Ik kon snel een afspraak maken.

Betrouwbaar en goede service

In de jaren dat ik klant ben alleen maar positieve ervaringen. Persoonlijke vriendelijke benadering en nooit klachten gehad over onderhoud auto

ze komen de afspraken goed na.

de vak bekwamen monteurs doen hun werk zeer goed.

Prima op

Kwaliteit staat vooro

Het loopt altijd soepel

Zonder problemen alles in orde!.

Doen wat ze beloven

Kan er altijd terecht

Een hele fijne garage. Ik kan er altijd met mijn vragen terecht. Heel vriendelijk iedereen en nog tijd voor de klant. Top!

Heeft verstand van zijn vak. Weet de nieuwste informatie omtrent auto's en de kwaliteit op langere termijn.

Mijn auto heeft er weer zin in om verder te gaan.

Omdat ik maar weinig km meer maak komt het onderhoud op een laag pitje te staan. Ze hebben de auto echt op alle punten goed na gekeken. Dat dit vakwerk is merk ik bij het rijden.

gped

Uitstekende service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

fijne kundige mensen, goede prijs kwaliteit verhouding

Wij konden makkelijk en snel een afspraak maken.

tevredenheid

ik ervaar dat alles naar wens verloopt dus tevredenheid is op z'n plaats

Duidelijke afspraken, goede service

Alles gaat in overleg, geen verassingen achteraf. Klantvriendelijk en eerlijke communicatie.

Snelle en klantvriendelijke service

Het duurde even voor ik terecht kon voor mijn APK en onderhoudsbeurt, maar dan loopt ook alles prima en snel.

perfect

perfect,komt afspraken na

Afspraak maken is snel geregeld, goede, vriendelijke service en geen flauwekul. Uiterst tevreden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Perfecte garage

Vriendelijke verkoper en het voertuig was zoals omschreven. Nam ruimschoots de tijd en kon alle vragen beantwoorden.

Gewoon goed

Gewoon goed

Goed!

Goede ervaring.

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester