Professioneel, hartverwarmend en gezellig

Medische fitness bij Fysiotherapie Yerseke is als een warm bad voor mij. De apparatuur is zeer geavanceerd en wordt automatisch op maat ingesteld waardoor ik altijd op de goede manier train. De energie is zo heerlijk mede door Danielle en Jeffrey die je met veel humor en een warm hart begeleiden. Een echte aanrader om je lijf en geest in shape te brengen of houden.

Bedankt voor het mooie bericht Marjon! Het is erg gezellig en prettig om jou te mogen begeleiden tijdens de medische fitness.

Fijne deskundige behandeling

Al zeer lange tijd last gehad van schouder en rug klachten, op diverse plaatsen onder behandeling geweest. Vanaf de eerste behandeling bij Jeffrey zijn de klachten sterk verminderd. Top behandeling!! Ik ben nu begonnen met medische fitness bij Danielle, om onder haar deskundige leiding mijn conditie terug op peil te brengen.

Bedankt Kees, voor je mooie beoordeling. Wat fijn te lezen dat jouw klachten zo snel zijn verminderd. Hopelijk mogen we snel weer aan de slag met trainen tijdens de medische fitness.

Super behandelingen! Top Eigenaars!

Je word er top behandeld!

Super kundige lieve mensen

Er word goed naar je geluisterd en gehandeld. Fijne lieve mensen en Danielle vd fitness is altijd vrolijk en zal je ten alle tijden helpen. Kortom top team

Jaren gewandeld met zere armen tot het niet meer ging 2 behandelingen met Jeffrey, en ik kan weer wandelen

Zeer deskundig en effectief.

Na een aantal verschillende fysiotherapie praktijken te hebben bezocht, nu eindelijk een praktijk gevonden die snel mijn pijnklachten heeft laten 'verdwijnen'.

Moerplein 12 4401 HZ Yerseke

011 3855550

Over Fysiotherapie Yerseke & Goes

Fysiotherapie Yerseke is een nieuwe fysiotherapie praktijk vlakbij de voetbalvelden in Yerseke. De praktijk is gevestigd op de begane grond in het appartementencomplex aangrenzend aan het parkeerterrein van het Moerplein. De praktijk in Goes: Fysiotherapie Saija Goes is een nieuwe fysiotherapie praktijk, gevestigd in het gebouw 'de Triangel' in de buurt 'de Noordhoek' in Goes. De volgende behandelvormen bieden wij in onze praktijken aan: 1. Fysiotherapie 2. Manuele therapie 3. Fasciale therapie 4. Dry needling 5. Triggerpoint therapie 6. Sport fysiotherapie 7. Echografie 8. Shockwave 9. Orthopedische revalidatie Naast deze behandelvormen is het ook mogelijk om bij ons onder begeleiding te sporten. Onze medische fitness ruimte in Yerseke is uitgerust met de nieuwst apparatuur van Technogym: het BIOCIRCUIT. Volledig geautomatiseerd en veilig sporten onder begeleiding van een specialist.