Op een klein incident na keurige aflevering en montage

Nette bijkeuken geleverd

Fijn geholpen in de showroom. Let er wel op dat je vaak geen offerte maar een koopakte tekent (dan heb je dus geen bedenktijd meer). Op- en aanmerkingen op de gekochte bijkeuken werden netjes aangepast en opgelost. Duidelijke communicatie over levering en plaatsing. Bijkeuken zit er erg netjes in; we zijn er blij mee.

uitstekend

wij hadden een probleem met de vaarwasser, gebeld direkt afspraak gemaakt. Via de mail bevestiging ontvangen, later weer mail ontvangen ter herinnering van komst monteur. Monteur heeft het probleem opgelost. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken.

Het lukte voor 1 monteur niet om de deurtjes op de ochtend te plaatsen, gelukkig kwamen er direct nog 2 monteurs die de klus geklaard hebben

Goed "verkoopconcept"!

Een zeer prettige ervaring met de wijze waarop de verkoper aan huis heeft meegedacht en gewerkt aan het keukenontwerp. Doelstelling was eerst 100% tevreden over het ontwerp, daarna naar de details. Het zat op 95, maar na veel gepuzzel is het uiteindelijk 100% geworden. De verkoper heeft heel goed geluisterd en meegedacht.

zeer prima

Goede ontvangst, zeer geduldig met het uitleggen hoe het in zijn werk gaat met het ontwikkelen en vorm geven van de keuken. Van binnenkomst tot afhandelen van de keuken is zeer goed verlopen. ( De verkoper Rick in Groningen heeft het zeer goed gedaan ) Gr Fam, Hensens

Wij zijn super geholpen en hebben nu een pracht keuken staan!

De ervaring met de keuken kampioen is zeer goed. Duidelijke afspraken en goede communicatie.

Prettig om vanuit mijn "oude keuken" een keuze te kunnen maken voor een nieuwe keuken.

Duidelijke uitleg met prettig advies

Snel, duidelijk en goedkoop.

De verkoper heeft verstand van zaken, beloofd niks wat hij/zij niet na kunnen komen en staat volledig achter zijn uitspraken. Geeft een zeer positief gevoel en alles heel duidelijk.

Keuken ziet er super uit, voor een mooie prijs en is netjes geplaatst

Prima overlegt en goede overeenstemming bereikt zonder concessies

Goede contacten en communicatie vlot afgehandelde delimmas

Goed werk afgeleverd.

De vriendelijke monteur heeft alles vakkundig hersteld prima werk!

Zeer vriendelijk van stap één tot en met de levering

Prachtige keuken, zoals samengesteld

Het is altijd maar afwachten hoe je keuken in het echt eruit ziet, maar het was precies zoals we hadden gehoopt. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken

Snel

Alles optijd geleverd en het zetten ging ook vrij snel, kleine probleem met de afzuigkap 2 verschillende kleuren maar dit wordt opgelost

De aflevering was perfect.

De bezorging van de keuken was goed. Op de afgesproken tijd, vriendelijke bezorgers. Zeer netjes. Keuken was goed ingepakt. Alles werd goed uitgelegd. Alleen maar lof!

Super service

Erg kundig denken mee.

Gewoon goed.

Service, meedenken tot aan het plaatsen, geen klachten.

Top service voor een goede prijs!

Wij hebben alleen maar te maken gehad met fijne en kundige mensen: in de winkel, de chauffeurs die de keuken kwamen leveren en de monteur. Keukenkampioen heeft zijn zaken goed voor elkaar!

Roskildeweg 5

9723 BZ Groningen

Over Keuken Kampioen Groningen

Ben je op zoek naar keukeninspiratie? Dan zit je bij Keuken Kampioen goed. In onze ruime showroom in Groningen bespreken we jouw ideeën en vind je gegarandeerd een keuken naar jouw wens; wat voor keuken je ook zoekt. Bij Keuken Kampioen staat service hoog in het vaandel en helpen wij je graag, ook tijdens en na het plaatsen van jouw keuken. Jouw positieve beoordelingen maar ook klachten over ons zijn belangrijk. Eventuele klachten zijn er om opgelost te worden en om van te leren zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Ook jouw review is van harte welkom!

Over Keuken Kampioen

Keuken Kampioen is de nummer 1 van Nederland en dat ben je niet zomaar. Met 50 showrooms is er altijd een Keuken Kampioen bij jou in de buurt. Bij Keuken Kampioen ontwerpen én produceren wij alle keukens zelf. Doordat alle keukens in onze eigen fabriek worden gemaakt en door onze eigen monteurs worden geplaatst, bespaar je kosten en ben je verzekerd van de beste kwaliteit voor een goede prijs. Ook voor A-merk keukenapparatuur tegen de laagste internetprijs kun je bij Keuken Kampioen terecht. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten 100% tevreden zijn en geven daarom 5 jaar volledige fabrieksgarantie en levenslange service op elke nieuwe keuken.