Top Service!

Ik had zelf mijn WC bril kapot gemaakt, binnen 24 uur had ik gratis een nieuwe WC bril thuisbezorgd!

Beste heer/mevrouw, Fijn dat u tevreden bent over onze serviceverlening, dit horen wij graag. Dank u voor de hele mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

fantastisch

geduldig ,meedenkend , goede iedeeen

Beste Elly, Dat zijn mooie complimenten die u ons geeft. Dank u wel en ook voor de top beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Vriendelijk, hulpvaardig en met top kennis van zaken

Zowel Paul Poort (keuken) als Inoek van Otterlo (badkamer), waren vriendelijk, efficient, heel klantgericht in voorstellen en oplossingen en zeer ter zake deskundig. Ze hebben er zelf ook duidelijk veel plezier in en dat is als klant heel erg fijn.

Beste mevrouw Wolfswinkel van Otterlo, Vriendelijk, hulpvaardig, efficiënt en met top kennis van zaken. Dank u wel voor deze mooie complimenten voor onze collega's! Met vriendelijke groet, Twan Spanjer - Brugman Keukens & Badkamers

Perfect geholpen

Wat ik wilde weten werd snel gevonden en adequaat geholpen

Beste heer/mevrouw Martis, Dit is wat wij graag horen, dank u wel en ook voor de mooie waardering. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

In één woord: Prima!

Na een badkamer, ondertussen ook een nieuwe keuken besteld. Van het eerste contact tot en met de oplevering, alles prima geregeld!

Beste Jeroen, Het doet ons goed dat u voor de aankoop van uw keuken ook voor ons hebt gekozen. Hartelijk dank voor het vertrouwen en voor de mooie review met beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Als de schades worden opgelost, prima

In de winkel prima service en goed advies. Goed meegedacht. Bezorging ook prima. Wel schade oplossen!!

Beste heer Bosch, Tevreden over onze winkel en bezorging. Uiteraard gaan wij alles netjes voor u oppakken. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Behulpzaam maar niet altijd kundig

De verbouwing van de badkamer duurde van 17 september 2021 tot 27 januari 2022. Reden geen kennis van de aluminum plafonds.

Beste heer Lange, Dank u voor het delen van uw ervaring en feedback. Excuses voor het ongemak dat het wat langer heeft geduurd betreft het plafond. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Verrassend goed en snel

Snel een afspraak kunnen maken. Goed door het ruime aanbod geleid. Voldoende keuze mogelijkheden. Snelle en adequate calculatie. Prima aanbeveling voor het montage bedrijf.

Beste heer Hensen, Super fijn dat u zo tevreden bent over ons, dit is altijd goed om te horen. Dank u wel voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Prima geholpen.

Ging met veel vragen naar binnen kwam buiten met aankoop van keuken en badkamer zo ik in gedachten had.SUPER!

Beste Corrij, Heel erg fijn om te horen dat we u prima hebben kunnen helpen bij het samenstellen van uw nieuwe keuken en badkamer. Dank u wel voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Vriendelijke en deskundige mensen.

Vriendelijke en deskundige mensen. Hier staat nog steeds de slogan "de klant is koning" hoog in het vaandel !!

Beste heer/mevrouw, Wat een mooie review en het is zo fijn om te vernemen dat u zich koning voelde bij ons. Dit is waar wij het voor doen, dank u wel. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Zéér tevreden

Geen spijt van dat we bij Brugman Breda zijn geweest om 'n nieuwe badkamer & wc uit te zoeken. Een goedlachse, vriendelijke Joyce heeft ons heel goed geholpen: geduldig onze wensen aangehoord, advies gegeven en mee gedacht. Ook tussentijds het contact met de aannemer, heeft ze voor haar rekening genomen: daar we moesten switchen van plan. De bezorgers van Brugman mogen ook 'n compliment voor het correcte afleveren. Maar zéér zeker ook het team van "van Houdt Bouwmanagement" mogen we niet vergeten. Wat 'n vaklui, die samen 'n superteam vormen. Zo aansluitend gewerkt, dat wij binnen 2 weken 'n mooie, nieuwe badkamer & wc hebben. Van 'n oude douchecabine naar 'n inloopdouche aan de andere muur. Van 'n oude wc-pot in de hoek, naar 'n mooie zit met inbouwreservoir. Zó blij mee, zeker met de badkamer: waar we eerst tijdens was draaien, water in de badkamer hadden (15 jaar), is nu niet meer. Nieuwe leidingen, 'n verhoogde vloer en 'n betere ontluchting zorgen daarvoor. Iedere dag gaan we met 'n glimlach de badkamer in. De volgende stap is tzt. een nieuwe keuken, en dat mag dat superteam uiteraard weer komen doen!!

Beste Peter & Franka, Wat een mooie review! Het doet ons goed om te lezen, dat van aankoop tot en met montage, alles naar tevredenheid is verlopen. Dank u wel voor de 5-sterren beoordeling mijn collega's waarderen uw complimenten enorm. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Als de levering en plaatsing net zo vlekkeloos en soepel gaan als het voortraject verdienen jullie een score van 10!

Beste Hans, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Uiteraard gaan wij zorgen dat de levering en plaatsing geheel naar wens gaat verlopen. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Deskundig en uitgebreid geholpen

Onze vorige keuken functioneert nog prima, daarom hebben wij dit keer weer gekozen voor Brugman. Uitgebreid en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel.

Beste Monique, Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent en dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Zorgeloze levering en montage badkamer

Brugman heeft in december 2021 onze badkamer geleverd. Van moment van uitkiezen bij medewerker Jeroen tot en met plaatsing is dit voor ons een zorgeloos traject geweest. Brugman begeleidt iedere stap in dit proces op een klantgerichte manier. Er wordt regelmatig nagevraagd of e.e.a. in orde is. Ook de plaatsing van de keuken door de samenwerkende aannemer E. van Ginneken Montagebedrijf uit Breda was super vakkundig en vriendelijk. Wij zijn enorm tevreden over het gehele traject en de firma Brugman. Dat geldt ook voor onze keuken die in September 2021 is geplaatst. Topbedrijf!

Beste Jasper, Dank u voor de mooie complimenten. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Prima service achteraf

Onze badkamer is nu een jaar of drie en de thermostaat van de douchekraan deed het niet meer. Geen discussie of gedoe, meteen een monteur gestuurd die hem verving. Ik had nog een vraag aan de monteur en deze was meteen bereid het euvel ook meteen te verhelpen zonder dat hij moeilijk deed. Dat mag je service noemen!

Beste mevrouw Mies, Leuk om te horen dat we u zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen met de service aan uw douche kraan. Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

top

Super goed geadviseerd, geholpen, geleverd en gemonteerd

Beste heer Machielsen, Het gehele traject super goed gegaan, dat is wat wij heel graag horen. Dank u wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Alles is geworden zoals we hadden bedacht.

Zowel in de winkel als bij de installatie is steeds onze wens het uitgangspunt geweest. De badkamer is daardoor precies geworden wat wij er ons van hadden voorgesteld. 1 artikel was verkeerd besteld, 1 artikel was beschadigd. Ook vervanging hiervan ging bijzonder soepel en leverde slechts zeer beperkte vertraging op.

Beste Kevin, Wat fijn om te horen dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe badkamer, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

uitstekend

Vandaag ons afrondende gesprek gehad met ad-jan in breda over onze keuken. Ons eerste gesprek was zo vertrouwd, vrijblijvend en goed voelend(zal wel geen goed woord zijn ;-) ) dat we gelijk een keuken hadden uitgezocht. Vandaag is alles definitief en wordt hij besteld. Ad-jan bedankt voor de goede service, de koffie en de gezellige gesprekken. Als hij staat zullen we nog vaak aan je denken.

Beste mevrouw Ligtvoet, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn dat alles naar wens is verlopen. Dat horen wij graag. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

De adviseur in de winkel heeft goed meegedacht over de indeling. De ervaren monteur die de keuken heeft geïnstalleerd heeft prima werk afgeleverd.

goed gevoel

specialiste

Het totaal pakket, helder en duidelijk. Zeer professioneel en vriendelijk.

Zeer deskundige uitleg, denken goed mee. Vriendelijk, en duidelijke uitleg.

Beste Anne, Dat zijn mooie complimenten, dank u wel. Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Beste Ton, Fijn dat de levering gehele naar wens is verlopen. Dank u voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Klantvriendelijk, goede levering en montage.

De gesprekken met de verkoper waren goed, deskundig advies en nam de tijd ervoor. De levering was netjes en op tijd. Stoomoven zou later geleverd worden. maar uiteindelijk kwam dat de dag na montage van de keuken. Montage keuken ging in 1 keer goed, alles klopte. Monteurs werkte netjes en vlot.

Beste Tineke, Dat zijn mooie en positieve beschrijvingen van het aankoopadvies de levering en de montage van uw keuken. Daar doen we het allemaal voor! Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Bugman Keukens & Badkamers

Heel pezierig

Joyce is vriendelijk, gezellig, weet meteen wat je bedoelt, denkt mee, heeft goede ideeën enz. Beter kan niet! Het aanbod bij Brugman is heel groot, maar niet zodanig dat kiezen onmogelijk wordt. Het is allemaal te overzien.

Beste Gerdien, Heel plezierig geholpen door onze collega bij de aankoop van uw nieuwe badkamer, dat horen we graag. Dank u wel voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Bugman Keukens & Badkamers

Deskundig advies, alle tijd om je badkamer uit te zoeken.

Deskundige verkoper. Neemt alle tijd voor je. Heel veel keuze en mogelijkheden.

Kruisvoort 32

4814 RZ Breda

076 520 2058

Over Brugman Breda

Met het uitgebreide assortiment van Brugman Breda vindt je altijd dé keuken of badkamer die bij jouw past! Laat je inspireren door onze adviseurs met een vrijblijvend keuken- of badkamer ontwerp op maat. Bij Brugman Breda helpen we jou graag van A tot Z. Mocht je een vraag of klacht hebben na jouw aankoop dan helpen we je bij graag bij Brugman klantenservice. Wij waarderen het als u een review plaatst om jouw ervaring te delen. Jouw ervaring zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen houden.

Over Brugman Keukens & Badkamers

Sinds 1971 is Brugman een vertrouwd adres voor keukens, badkamers en tegels. Met 35 winkels door heel Nederland vind je altijd een Brugman winkel bij jou in de buurt. Wij adviseren en inspireren je met ons brede assortiment en de laatste trends. Onze adviseurs denken met je mee en geven praktische tips en ideeën waar je zelf misschien niet aan zou denken. Ook toe aan een Brugman? Er zijn in die 50 jaar al zoveel keukens en badkamers gerealiseerd dat er inmiddels in elke straat wel een Brugman staat… en dat is niet voor niets! Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of tegels? Dan ben je bij Brugman aan het juiste adres. Wij helpen je van A tot Z.