Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Brugman Breda

Met het uitgebreide assortiment van Brugman Breda vindt je altijd dé keuken of badkamer die bij jouw past! Laat je inspireren door onze adviseurs met een vrijblijvend keuken- of badkamer ontwerp op maat. Bij Brugman Breda helpen we jou graag van A tot Z. Mocht je een vraag of klacht hebben na jouw aankoop dan helpen we je bij graag bij Brugman klantenservice. Wij waarderen het als u een review plaatst om jouw ervaring te delen. Jouw ervaring zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen houden.

Over Brugman Keukens & Badkamers

Sinds 1971 is Brugman een vertrouwd adres voor keukens, badkamers en tegels. Met 35 winkels door heel Nederland vind je altijd een Brugman winkel bij jou in de buurt. Wij adviseren en inspireren je met ons brede assortiment en de laatste trends. Onze adviseurs denken met je mee en geven praktische tips en ideeën waar je zelf misschien niet aan zou denken. Ook toe aan een Brugman? Er zijn in die 50 jaar al zoveel keukens en badkamers gerealiseerd dat er inmiddels in elke straat wel een Brugman staat… en dat is niet voor niets! Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of tegels? Dan ben je bij Brugman aan het juiste adres. Wij helpen je van A tot Z.