Onvoldoende meegedacht

Onhandige magnetron geadviseerd (draairichting). Door ons gemelde fouten in meetrapport niet meegenomen waardoor ALLE achterwanden niet konden worden gemonteerd. Kan weer enige maanden duren. Dit had voorkomen kunnen worden als direct opnieuw gemeten was.

Beste Peter, Heel erg vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaringen heeft. Vanuit onze klantenservice hebben we u hierover vanochtend telefonisch kunnen spreken. In overleg met u is eind oktober een bezoek ingepland. Hierbij gaan we u kosteloos een afdekbodem leveren en monteren. Over de mogelijkheid om de draairichting van uw magnetron aan te passen doen we navraag bij de leverancier en hierop komen we zo snel mogelijk bij u terug. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Lang moeten wachten wel netjes geholpen maar helaas nog niet 100%

Heb meerdere keren moeten reageren alvorens monteur is gekomen . Tis allemaal verholpen op een lade na die werkt nog niet 100%. Hoop op reactie v Brugman

Beste heer Van Zeelst, Spijtig dat niet alles in een keer naar wens was. Wat betreft de lade, dit ga ik onder de aandacht brengen van onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Wij zijn zeer tevreden over hoe er meegedacht werd over de specifieke eisen van onze keuken.

Beste mevrouw Delahaye, Het is heel fijn om te vernemen dat u tevreden bent over ons. Dank u wel voor de waardering die wij van u krijgen. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Prettig ervaren.

Van aankoop tot definitief gesprek als goed ervaren.

Beste Jan, Fijn om te vernemen dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Service, vakmanschap en klantgerichtheid: Zo hoort het!

In de winkel zeer vriendelijk en geduldig geholpen. Levering was efficient en vriendelijk. Montage was supersnel, vriendelijk en kundig. Zo wil je een nieuwe keuken kopen!

Beste Robert, Wat een mooie complimenten, dat waarderen we enorm! Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met vriendelijke groet, Pauline de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Hoop dat het echt onze droomkeuken word dit zien we pas als hij er staat

Hoop dat het echt onze droomkeuken word dit zien we pas als hij er staat

Beste meneer Elzen, Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. Ik wens u veel kookplezier toe met uw droomkeuken Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

Levering is erg goed

Badkamer en wc is geleverd en gemonteerd op een lekkage naar erg goed en mooi hoop dat de lekkage snel word opgelost Tegelvloer van de woonkamer erg goed geleverd maar erg slecht gelegd dus geen plus punt voor het montage bedrijf Keukens nog niet geleverd die komt nog nog geen ervaring met de keuken

Beste meneer Chatrer, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Wanneer u het prettig vind dat er met u contact wordt opgenomen, vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

Super snel antwoord en opgelost

Nav m’n klacht , kwamen we snel overeen tot een goede oplossing . Mijn complimenten voor de snelle service en het fijne contact

Beste heer/mevrouw, Het doet ons goed dat u zo tevreden bent over ons. Fijn dat wij uw klacht konden oplossen. Dank u we voor de mooie waardering. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Ik ben met een goed gevoel de winkel uitgegaan.

Niet wetende wat we precies wilde voor de keuken in ons nieuwbouwhuis zijn we kundig en fijn begeleid. Door naar ons te luisteren en mee te denken kwam Yorick tot een mooie tekening! Niks geen computer uitdraai maar met de hand! De badkamers uitzoeken was met hulp van Serge geen probleem. Oog voor details en verstand van combinaties. Beide waren vooral eerlijk wat ook fijn was. De gezelligheid en het plezier van de verkopers was ook zeer positief.

Beste mevrouw Ripmeester, Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door mijn collega dat horen wij graag. Ik wil u alvast veel kookplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

geweldig

er is mee gedacht , service ok

Beste mevrouw Bruijninckx, Dat doen we graag voor u! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Pauline de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Snelle en vakkundige levering

Zeer correcte bezorgers met kennis van zaken over de producten die zij bezorgen. Zij behandelen de levering alsof deze voor hun zelf bestemd is.

Beste Wico, Dank u wel voor deze complimenten voor onze bezorgers, dat horen we heel graag! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Vriendelijk, efficient, communicatief en volledig conform afspraak

Vriendelijke medewerkers die duidelijk plezier in hun werk hebben! Efficient en stipt confirm afspraak. Klantvriendelijk, positief en ter zake kundig. Ik kan geen negatief puntje noemen. De bestelde oven kon niet meegeleverd worden en we kregen een duurdere aangeboden voor dezelfde prijs: top.

Beste meneer en mevrouw, Wat een ontzettend mooie beoordeling om te lezen. Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

Voortreffelijk en conform afspraken alles nagekomen

Toppie

Beste Gerard, Dank u voor de mooie woorden en waardering. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Betrokken en denken mee

Erg fijne en goede begeleiding gehad. Alle informatie duidelijk besproken en nog nagelopen. Tevens verschillende aanpassingen mogelijk.

Beste Robert, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Alles prima geleverd en gemonteerd

De ervaring met de verkoper Paul Poort was heel goed, de uitleg en het meedenken over de indeling was perfect. alles is op tijd geleverd inclusief apparatuur. De Monteur Martin en zijn hulp Rick hebben alles netjes gemonteerd. Martin had ook het geduld om zijn hulp Rick wegwijs te leren in het monteren van de keuken. Een pluim voor iedereen die aan dit project heeft meegewerkt van verkoper tot chauffeur.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de hele mooi complimenten en top beoordeling. Mijn collega's gaan dit vast en zeker enorm waarderen. Wij wensen u heel veel plezier met u nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Fijne verkoper

Goed tot nu toe, keuken moet nog geleverd worden

Beste Amber, Dank u voor uw mooie beoordeling betreft de aankoop van uw keuken. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Ongedwongen deskundig geadviseerd!

Ongedwongen deskundig geadviseerd. Vertrouw op goede afhandeling en aflevering van mijn bestelde keuken!

Beste Ans, Fijn dat u zo tevreden bent over het verkregen advies tijdens uw aankoop. Vanzelfsprekend gaan wij zorgen dat het vervolg ook naar wens gaat verlopen. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Goed geregeld

Alles netjes doorgegeven en overlegd. Montage was zeer vakkundig

Beste Yvette, Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

Fijne ervaring, door de vrijblijvende en meedenkende begeleiding

Zeer goede ervaring gehad, mede door het meedenken het vrijblijvende en vriendelijk begeleiden van de verkoopadviseur Raimond Thie

Beste meneer De Vos, Zeer goede ervaringen met onze adviseur in de winkel. Dank u wel voor uw positieve woorden, dit zullen we zeker ook aan hem overbrengen! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Goed ontvangen en prima geholpen.

Goed geholpen met uitkiezen en mogelijkheden van de keuken bekijken. De badkamer was een grote uitdaging voor Serge om een goede oplossing te vinden maar is er goed in geslaagd. Ben blij dat ik heb gekozen voor Brugman!

Beste Corrij, Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Dank u wel voor de hele mooie review en beoordeling. Dit wordt enorm door ons gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Vriendelijk, kundig en duidelijk

Prima geholpen.

Beste Ben, Vriendelijk, kundig en duidelijk! Dat zijn nog eens mooie complimenten. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Margo de Bakker - Brugman Keukens & Badkamers

Mooie keuken.

goede keuken, goed geplaatst. Enkele opmerkingen zijn: - kookplaat niet goed afgekit. - Lijmresten die niet door mij te verwijderen zijn op het werkblad - Lijmresten van stikkers op de kasten Voor het verhelpen van bovenstaande moet ik 3 weken wachten tot er een keer een monteur langs kan komen. Voor naar schatting 30 minuten werk. Jammer aangezien ik bijna 2000 euro betaal voor 1 dag werk van de monteur. Dit kan beter en goedkoper lijkt me.

Beste Robin, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en feedback. Fijn dat de keuken in goed smaak valt. Wat betreft de laatste puntjes die opgelost gaan worden, onze excuses voor de wat langere wachttijden. Helaas is dit het gevolg van de periode waarin we zaten en zijn druk bezig om deze in te halen. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Vakmannen bij Helder Installaties!

Zeer goede ervaring met het installatie team van Helder via Brugman Werken netjes en ruimen alles keurig op iedere dag. Kortom prachtige badkamer afgeleverd

Beste Marian, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling. Dit gaat onze aannemer zeker waarderen. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Prima project !

Keuken staat nu 3 dagen en alles werkt na behoren en zijn er erg blij mee . Top

Beste Hans, Dank u wel voor de mooie review en wat fijn dat u blij bent met het eindresultaat van uw keuken. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Hele fijne samenwerking en goed advies.

Wij hebben een hele fijne ervaring bij Brugman keukens in Breda. Kundig advies en fijn geholpen. Montage is ook erg goed en vriendelijk verlopen. Wij zijn superblij met onze keuken!

Beste Astrid, Dank u wel voor de mooie review en beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat het gehele traject naar wens is gegaan en u superblij bent met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Kruisvoort 32 4814 RZ Breda

076 520 2058

Over Brugman Breda

Met het uitgebreide assortiment van Brugman Breda vindt je altijd dé keuken of badkamer die bij jouw past! Laat je inspireren door onze adviseurs met een vrijblijvend keuken- of badkamer ontwerp op maat. Bij Brugman Breda helpen we jou graag van A tot Z. Mocht je een vraag of klacht hebben na jouw aankoop dan helpen we je bij graag bij Brugman klantenservice. Wij waarderen het als u een review plaatst om jouw ervaring te delen. Jouw ervaring zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen houden.

Over Brugman Keukens & Badkamers

Sinds 1971 is Brugman een vertrouwd adres voor keukens, badkamers en tegels. Met 35 winkels door heel Nederland vind je altijd een Brugman winkel bij jou in de buurt. Wij adviseren en inspireren je met ons brede assortiment en de laatste trends. Onze adviseurs denken met je mee en geven praktische tips en ideeën waar je zelf misschien niet aan zou denken. Ook toe aan een Brugman? Er zijn in die 50 jaar al zoveel keukens en badkamers gerealiseerd dat er inmiddels in elke straat wel een Brugman staat… en dat is niet voor niets! Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of tegels? Dan ben je bij Brugman aan het juiste adres. Wij helpen je van A tot Z.