Altijd goed!

Het is altijd leuk om naar Paul te gaan om werk in te laten lijsten. Hij denkt mee en ik ben nooit teleurgesteld geweest in de resultaten van zijn werk. Ik ben een heel tevreden klant.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Een meer dan 60 jaar oude poster, die ik qua staat als verloren beschouwde is door Paul prachtig hersteld en heel slim ingelijst. Hij hangt nu als nieuw in de kamer. Paul is een vakman en tegelijk een aardige vent die soepel schakelt om aan wensen tegemoet te komen. Thanks!

Vakmanschap, maatwerk en service

Paul is een bijzonder prettige persoon die gedegen vakmanschap combineert met een zeer dienstverlenende houding. Hij denkt eerlijk met je mee om samen te kijken hoe je je wensen/ ideeën kunt realiseren. Of het nu gaat om reparatie van een bijzondere lijst, het aanpassen van bestaande lijsten of het uitzoeken van een nieuwe. Dit maakt inlijsten tot een leuk gezamenlijk project. Paul levert daarbij mooi, precies werk en veel service. En dat voor een zeer schappelijke prijs. Kortom, van harte aanbevolen!!!

Paul heeft mij uit de brand geholpen!

Grote tekeningen waren beschadigt door brand, Paul heeft deze zeer vakkundig gerestaureerd. Hij dacht mee en kon zich zeer goed in mij als kunstenaar inleven. Ik had deze tekeningen nodig voor mijn expositie welke vrij snel na de restauratie plaats vond. Naast zijn vakmanschap is Paul ook een bijzonder aardig persoon. Later heeft Paul nog een antieke tekening ingelijst. Ook dit is weer vakkundig gedaan.

Goed en professioneel

Met veel aandacht voor het in te lijsten kunstwerk heeft Paul in onderling overleg met een zeer goede en professionele onderbouwing, de beste lijst om het kunstwerk gemaakt. Ik ben zeer tevreden over hoe het gegaan is en hoe het gemaakt is.

prachtig gerestaureerde tekeningen en schilderstukke en goed advies over de te gebruiken lijsten

Ik had 20-30 jaar oude tekeningen op beschadigd papier, dit is prachtig hersteld. Evenzo de schilderijtjes en pentekeningen. Daarna op een prettige manier heel goed advies over de lijsten. Tevens was het werk ook binnen 1-2 weken gedaan. Waarvoor dank, ik ben er heel blij mee.

Paul denkt goed mee. Dat is fijn, w

Paul denkt goed mee. Dat is fijn, want het ingelijste werk wordt er veel beter door.

Vakman!

Ik ben door Paul heel goed en vakkundig begeleid in het inlijstproces. Ik kwam aan met een oude ets die gekreukt was en vastgeplakt aan het passe-partout. Paul heeft de ets voorzichtig losgemaakt, gereinigd en weer vlak gemaakt. En vervolgens heeft hij een mooi nieuw passe-partout gekozen en een nieuwe houten lijst erbij gemaakt en op kleur gebracht. Klasse! Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Zeer goed geholpen met specifieke wens. Vakkundig en enorm behulpzaam!

Zeer vakkundig en heel betaalbaar

Paul is zeer vakkundig, behulpzaam en ook nog eens zeer betaalbaar. Ik vertrouw mijn kostbaarheden met liefde en gemak aan hem toe.

Het heeft mijn verwachting overtroffen.

Ik ben ontzettend blij met de lijsten die Paul voor mij gemaakt heeft. Het heeft mijn verwachting overtroffen. De lijsten die Paul voor mij heeft gemaakt hebben mijn fotowerk helemaal afgemaakt en zelfs naar een hoger plan getild. Dankjewel Paul!

Paul is een vriendelijke man met liefde voor zijn vak. Hij denkt goed met je mee. Dit is heel fijn omdat ik nog een ervaring had met deze beroepstak. Ook was mijn bestelling snel klaar en communiceert Paul duidelijk en snel. Hij heeft ons super geholpen.

Paul levert snel en denkt goed mee voor het beate resultaat.

Ik moest met spoed twee tekeningen laten inlijsten voor een tentoonstelling. Paul was zeer snel en het resultaat is prachtig. Hij denkt goed mee om tot de beste oplossing te komen en geeft ook nog goede tips. Kortom heel fijn om zaken te doen met Paul.

Zeer zorgvuldig, flexibel en topkwaliteit.

Zeer zorgvuldig, flexibel en topkwaliteit.

een mooie verrassing

Paul heeft een tekening ingelijst en dat heeft hij zo mooi gedaan, dat de tekening er nog mooier door is geworden

Over Lijstenmakerij van Acker

Welkom op de site van Lijstenmakerij Van Acker. Natuurlijk wilt u dat zorgvuldig wordt omgegaan met uw tekening of schilderij en daarom moet u uw lijstenmaker volledig kunnen vertrouwen. Een kunstwerk kan heel mooi ingelijst lijken maar door diezelfde inlijsting onherstelbaar beschadigd zijn. Bijvoorbeeld omdat er gebruik is gemaakt van (zelfklevende) tapes. Lijstenmakerij Van Acker is gespecialiseerd in het museaal verantwoord inlijsten van kunst. Mijn klanten zijn musea, galeries, instellingen, verzamelaars, kunstenaars en andere kunstliefhebbers. Samen met u zoeken we naar de beste en mooiste oplossing. Uw dierbare kunstwerk wordt met grote zorg behandeld en uitgangspunt bij het inlijsten is dat het werk altijd in de oorspronkelijke staat kan worden teruggebracht.