Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Lijstenmakerij van Acker

Welkom op de site van Lijstenmakerij Van Acker. Natuurlijk wilt u dat zorgvuldig wordt omgegaan met uw tekening of schilderij en daarom moet u uw lijstenmaker volledig kunnen vertrouwen. Een kunstwerk kan heel mooi ingelijst lijken maar door diezelfde inlijsting onherstelbaar beschadigd zijn. Bijvoorbeeld omdat er gebruik is gemaakt van (zelfklevende) tapes. Lijstenmakerij Van Acker is gespecialiseerd in het museaal verantwoord inlijsten van kunst. Mijn klanten zijn musea, galeries, instellingen, verzamelaars, kunstenaars en andere kunstliefhebbers. Samen met u zoeken we naar de beste en mooiste oplossing. Uw dierbare kunstwerk wordt met grote zorg behandeld en uitgangspunt bij het inlijsten is dat het werk altijd in de oorspronkelijke staat kan worden teruggebracht.