Vandaag onze Mercedes Glc opgehaald bij D2 automotiv, super vriendelijk en eerlijke mensen en zeer goed geholpen,Zeker een aanrader zo een vak garage vind je niet snel.

Komt zijn afspraken na alle tijd as je met hem in gesprek bent geweldige uitleg een aan radar

Wij zijn erg goed geholpen, er werd goed met ons meegedacht zodat we de juiste keuze konden maken. Bij het ophalen van de auto werd alle tijd genomen om ons goede uitleg te geven over het gebruik van de auto en alle extra’s die er op zitten. Super blij met onze aankoop en absoluut een vertrouwd adres wat we zeker kunnen aanbevelen!

Hele trouwe auto dealer!!

Heel goed telefonisch contact gehad. Ik wist niet dat er zulke auto bedrijven nog bestaan. Echt super!! Alles qua auto omschrijving advertentie veel beter in werkelijk. Vriendelijke medewerkers. Ik heb letterlijk een 2e hands auto gekocht lijkt alsof ik een nieuwe auto van de dealer heb gekocht qua auto en services.

Professioneel, vriendelijk en goede service

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto toevallig uitgekomen bij D2 Automotive in Tilburg. Afspraak ingepland. Goed te woord gestaan door de eigenaar van D2. Professioneel, duidelijk en weet waar hij over praat. Auto zoals afgesproken netjes afgeleverd. Bedankt Danny en tot de volgende keer!

Geweldige service & contact

Ik ben uiterst vriendelijk te woord gestaan. Als ik nog een vraag had kon ik altijd bellen en werden mijn vragen beantwoord. Al met al super tevreden!

Uitstekend!

Super service, betrouwbaar en zeer aangenaam!

Hele prettige koopervaring

Fijn gastvrije ontvangst en eerlijk advies. Eigenaar Danny heeft kennis van zaken en een passie voor bijzondere auto's. Ik heb hier met veel plezier een mooie auto gekocht. Ik verwacht hier nog vaker te komen ;- )

Professioneel bedrijf waarbij service hoog in het vaandel staat. Zeker een aanrader.

Fantastische service van Danny.

Nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar er stond een jonge Mercedes, dus we zijn gaan kijken in Tilburg. We werden verwelkomt door Danny. Begon van alles te vertellen over zijn bedrijf en gaf ons goed gevoel. We hebben een mooie deal kunnen sluiten, en binnen 3 dagen leverde hij de auto ook nog is netjes bij ons thuis af. Fantastische gozer, met een mooi bedrijf !!! Ik ga er zeker weer heen. 10/10 Bedankt Danny.

Fantastisch!

Wat een ontzettend fijn bedrijf is dit, eigenaar Danny neemt je serieus en de tijd. Geen druk o.i.d. gewoon een ontspannen sfeertje. Mooi auto's en een heerlijk bakkie koffie. De volgende auto haal ik uiteraard weer bij D2 Automotive

Wat je ziet is wat je krijgt!

Erg goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Het is het complete plaatje: mooie showroom, nette verkoper en natuurlijk een mooie auto! En een leuke dinercheque voor een heel chique zaak gekregen, gaan we zeker gebruik van maken. Dank je, Danny!

super nette auto voor een scherpe prijs en service

Ik heb een goed gevoel gehad over de koop van mijn wagen (Audi A3 limo 1.6 TDI) Netjes geholpen, sympathieke verkoper en alles netjes afgehandeld en op tijd. Scherpe prijs voor zowel mijn inruilwagen als voor de wagen die ik heb gekocht. Kleine afleveringspuntjes die nog op de Audi zaten, werden en worden accuraat opgelost.(zoals klein lampje binnenin de auto die niet werkte) Men gaat er hier gewoon voor om een auto netjes en goed af te leveren. Met als middelpunt de klant en auto. Top!

Geweldig bedrijf, geweldige service!

Wij kochten een prachtige VW Tiguan uit 2019. De eigenaar van D2 heeft ook 2 restaurants met een ster en weet als geen ander wat gastvrijheid, klantbeleving en service betekenen. Niet alleen in woorden maar ook in daden. Na aflevering bleek er een klein mankement te zijn en dan merk je pas echt wat de begrippen die vele autobedrijven gebruiken in de praktijk waard zijn. Hier scoort D2 echt een 10. Auto ophalen, alles regelen, en weer terugbrengen zonder enig (financieel) ongemak. Een 100% tevreden klant erbij!

Mooie auto's en prettige communicatie

De ondernemer communiceert open en duidelijk. Mooie showroom met dito auto's.

Goede kwaliteit service en in alle rust een personenwagen bekijken

De onderscheidende service is zeer zeker aanwezig! Daarbij heeft de eigenaar (Danny) de expertise in huis om je mee te nemen in de in's & out's van een specifieke auto. Vol enthousiasme en overtuiging is de keuze gevallen op een auto die volledig aan mijn wensen voldoet. Bedankt!

Vriendelijke service

Zeer vriendelijk geholpen, zowel telefonisch als in de showroom, door enthousiaste eigenaar Danny van wie wij een mooie jonge auto hebben gekocht in een ongedwongen sfeer.

Zeer professioneel bedrijf waar tevens service hoog in het vaandel staat

De auto’s zijn goed onderhouden en het pand ziet er van binnen en buiten verzorgd uit. Meedenkend personeel met een oog voor het belang van de klant welke bedraagt aan een uitstekende dienstverlening. Tevens deskundig advies ontvangen over de aankoop van een nieuwe auto. Kortom; een zeer professioneel bedrijf waar tevens service hoog in het vaandel staat.

Uitmuntend/ Uitstekend

Netjes te woord gestaan, ruime uitleg over auto en accessoires, geen beperkingen ervaren, eerlijkheid van verkoper duidelijke uitleg Mochten zelf op zondag terug komen voor een tweede inspectie van de auto, ook hier weer netjes te woord gestaan, Nette inruilprijd ontvangen

Jules Verneweg 114 5015BM Tilburg

06 - 105 121 91

Over D2 Automotive

EEN PREMIUM KEUS MET ONDERSCHEIDENDE SERVICE Als geen ander weten we wat auto’s voor mensen betekenen. Voor de een is het simpelweg vervoer, voor de ander is het een lifestyle. Bij D2 Automotive is het een lifestyle! De liefde voor premium auto’s gaat bij ons zo ver dat we hebben besloten onze liefde en expertise met u te delen. Bij D2 Automotive bent u verzekerd van vol-uitgeruste premium personenwagens van voornamelijk Duitse merken (Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen). Alle D2 occasions worden standaard geleverd met een D2 Garantiepakket. Zo bent u verzekerd van een kwalitatieve en veilige aankoop en bieden we bij elke auto een bijpassend garantie- en onderhoudsplan. Uw zorgeloze toekomst is onze zorg! Plan nu een bezichtigingsafspraak in (op afspraak) en laat u overtuigen van ons assortiment en onderscheidende service. Team D2 Automotive